Конспект заняття: для дітей старшого дошкільного віку на тему: «Математичні цікавинки від осені»

Про матеріал
Освітні завдання: Розвивальні: розвивати вміння визначати колір, розмір об`єктів, які спостерігаються. Розвивати мислення, увагу, зосередженість, підвищити інтерес до теми за допомогою комп’ютера та інтерактивної дошки. Виховні: виховувати інтерес до занять з використанням ІКТ,самостійність, впевненість у собі. Навчальні: продовжувати навчати дітей малювати на дошці за допомогою олівця, пальчика , виконувати нескладні завдання (з`єднати, закреслити ). Удосконалювати знання про геометричні фігури та їх характерні ознаки. Формувати вміння лічити у прямому та зворотному порядку . Навчати оперувати цифрами в межах 8 під час лічби, будувати числовий ряд.
Перегляд файлу

Конспект заняття:

для дітей старшого дошкільного віку

на тему: «Математичні цікавинки від осені»

(з використанням інтерактивної дошки та мультимедійної презентації )

          Освітні завдання:

            Розвивальні: розвивати вміння визначати колір, розмір об`єктів, які спостерігаються. Розвивати мислення, увагу, зосередженість, підвищити інтерес до теми за допомогою комп’ютера та інтерактивної дошки.

            Виховні:  виховувати інтерес до занять з використанням 

            ІКТ,самостійність, впевненість у собі.

          Навчальні:  продовжувати навчати дітей малювати на дошці за

          допомогою олівця, пальчика , виконувати нескладні завдання (з`єднати,  закреслити ). Удосконалювати знання про геометричні фігури та їх  характерні  ознаки. Формувати вміння лічити у прямому та зворотному порядку .  Навчати оперувати цифрами в межах 8 під час лічби,   будувати числовий ряд.

            Вправляти  дітей у моделюванні об`єктів за допомогою геометричних фігур.    Удосконалювати знання про геометричні фігури та їх характерні  ознаки, вміння працювати з інтерактивною дошкою, а саме, обирати самостійно предмет, малювати на дошці, витирати зображене.

    Дидактичний матеріал:

Демонстраційний: Інтерактивна дошка, мультимедійна презентація «Математичні цікавинки від осені»,  вузлик із завданнями та фруктами.

Роздатковий: перфокарти, картки із зображенням хмарки, птахів,.

Попередня робота: читання віршів про осінь Г.Усач «Лісова сімейка», М.Хоросницька «Осінь», вивчення прислів»їв про осінь, дидактична гра «Що зайве», дидактична гра «Рахуй далі».

 

                                                Хід заняття:

             Вихователь. Діти, я сьогодні йшла через ліс і зустріла осінь. Вона мене запитала,  куди я йду. Я сказала, що поспішаю до дітей, вони на мене чекають. Тоді Осінь дала мені ось цей вузлик і сказала, що теж завітає до вас. А от що у цьому вузлику, ми дізнаємось, коли виконаємо всі завдання Осені :

Щедра осінь ходить до землі

І у наш садочок завітала

«Чи готові ми зустріти її ?»

Вона лагідно у діток запитала.

Завдання 1                                                           (Слайд 1)

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Новая папка (4)\Рисунок13.jpg

Вихователь.- Яка пора року зображена?

  1. Чому ви так думаєте?
  2. Що ви бачите на картині?
  3. Подобається вам ця картина?

Ну якщо ми Осінь дуже любим

Раді її в гості запросити

То давайте з нею спілкуватись будемо.

Осінь дуже любить говорити

Її мова чиста і прозора

Мова її в барвах кольорових.

(Слайд 2)

Осінній пейзаж

Які кольори ви бачите на картині?

( небо – сіре,

   Дерева – жовті,

  Кущі – коричневі,

  Трава – зелена ).

Діти, зверніть увагу на розмір цих рослин .

           Що найвище ?

           Що найнижче ?

           Що можна сказати про кущі ?

Змоделюйте за допомогою прямокутників цю картину (діти моделюють)

Завдання 2.

Вихователь. А ось вже Осінь починає з нами грати

І пропонує діткам всім порахувати.

Дидактична гра «Порахуй листочки»

                                        (Слайд 3)

Красота осени (42 фото)

Вихователь. - Скільки листочків у верхньому ряду ?

  1. Скільки листочків у нижньому ряду ?
  2. Де більше ?  ( порівну )

                                        (Слайд 4)

http://im2-tub-ua.yandex.net/i?id=245258337-47-72&n=21http://im2-tub-ua.yandex.net/i?id=180925701-63-72&n=21http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=59661213-63-72&n=21http://im2-tub-ua.yandex.net/i?id=180925701-63-72&n=21http://im2-tub-ua.yandex.net/i?id=180925701-63-72&n=21

http://im2-tub-ua.yandex.net/i?id=245258337-47-72&n=21http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=59661213-63-72&n=21http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=59661213-63-72&n=21http://im2-tub-ua.yandex.net/i?id=180925701-63-72&n=21http://im2-tub-ua.yandex.net/i?id=245258337-47-72&n=21

  1. Скільки зелених, жовтих, коричневих ?
  2. Скільки всіх разом ? ( діти показують цифру )

    Ось і це завдання ми виконали.

 

Вихователь. Всі знають, що Осінь – пора мінлива,

То сонце світить, то дощ накрапа,

А ось вже й перша хмаринка осіння

До нас звідкілясь поспіша.

Завдання 3: З`єднай квадрати з однаковою кількістю хмаринок (діти працюють з картками, а одна дитина біля інтерактивної дошки самостійно обирає предмет яким буде виконувати роботу(електронним  маркер або пальчиком) і проводить прямі лінії від одного квадрата до іншого).

Слайд 5

 

 

 

 

 

 Намалюй хмаринці обличчя за допомогою геометричних фігур (одна дитина малює пальчиком на інтерактивній дошці, а діти на картках олівцем) .

Слайд 6

                                                                                                     Зразок

 

    Завдання 4

Вихователь.  Розгулявся вітерець

Хмаринки розігнав

Пустував він , веселився

Й цифри всі перемішав.

Дидактична  гра «Склади цифри по порядку» (діти складають цифри за допомогою  карток)

                                         (Слайд 7)

    

                      айд 9)      

 

 

 

 

Вихователь.  Давайте перевіримо чи правильно ми виконали завдання.                                                                 

Завдання 5

Вихователь. Тішився вітерець, гуляв,

Геометричні фігури перемішав.

Тепер вони заблукали

І не в свої домівки попали.

(Слайд 8,9,10)

 

Дидактична гра «Яка геометрична фігура зайва ?» (одна дитина біля інтерактивної дошки закреслює електронним маркером  або пальчиком зайву геометричну фігуру і пояснює чому саме вона зайва, а всі інші працюють з картками)

Фізхвилинка

Вітер дерева гойдає,

 На землю листочки кидає.

А ми ті листочки збираємо

І весело з ними граємо.

Завдання 6

Вихователь.  Яке ж іще завдання нас чекає ?

А ось про що нам Осінь сповіщає –

Хмарки недовго блукали

На землю дощиком впали

Із-під листочка та моху

Гриби повиростали

                                 (Слайд 11)

http://img-fotki.yandex.ru/get/4522/25585874.165/0_9fe13_1e205088_XL http://img-fotki.yandex.ru/get/4522/25585874.165/0_9fe13_1e205088_XL http://img-fotki.yandex.ru/get/4522/25585874.165/0_9fe13_1e205088_XL http://img-fotki.yandex.ru/get/4522/25585874.165/0_9fe13_1e205088_XLhttp://img-fotki.yandex.ru/get/4522/25585874.165/0_9fe13_1e205088_XL http://img-fotki.yandex.ru/get/4522/25585874.165/0_9fe13_1e205088_XL

 

Пряма і зворотна лічба

Серіація за зростом.

Завдання 7

Вихователь. Так прекрасна осіння пора

Та все ж холоди наступають

І чути голоси пташині,

Що нині в вирій відлітають.

(Слайд 12)

virij2

Дидактична гра «Нагодуй пташку» (необхідно біля кожної пташки намалювати відповідну кількість зернинок.Діти працюють з перфокартами, а одна дитина біля інтерактивної дошки )

                                             (Слайд 14)

 

 

 

http://www.pranga.net/resim/siirgaleri/CAB76B525B5C3E4CAB9EC930586C40.jpghttp://www.pranga.net/resim/siirgaleri/CAB76B525B5C3E4CAB9EC930586C40.jpghttp://www.pranga.net/resim/siirgaleri/CAB76B525B5C3E4CAB9EC930586C40.jpghttp://www.pranga.net/resim/siirgaleri/CAB76B525B5C3E4CAB9EC930586C40.jpghttp://www.pranga.net/resim/siirgaleri/CAB76B525B5C3E4CAB9EC930586C40.jpg

 

Вихователь. Діти, ви молодці – всі завдання Осені виконали.

Вона дуже задоволена вами.

Ось і відкрився чарівний вузлик.

Приймайте, діти, дарунки…(діти отримують яблука, груші)

А всім гостям за увагу

Даруємо повітряні поцілунки.

(Слайд 15)

Золотая осень. 117 фото и несколько простых советов

Підсумок заняття: Хто подарував нам вузлик?

Які завдання більше сподобались?

Чи сподобалось працювати біля дошки?

Що найбільш запам»яталось?

 

docx
Додано
19 травня 2020
Переглядів
2947
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку