17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Тести "Психічна і духовна складові"

Про матеріал

Контрольна робота "Психічна і складові здоров'я " має завдання тестові і відкритого типу, що дозволяє учням висловлювати письмову думку . Завдання є цікаві і доступні відповідно до вікової категорії 5-го класу.

Перегляд файлу

Психічна і духовна складові здоров’я

 

Дата ____________Клас___________Прізвище, ім’я_________________Оцінка____

 

Варіант 1

1 рівень

1. Позначте знаком «+» правильні твердження:

…Параолімпійські ігри -  для спортсменів з обмеженими можливостями

…Міміка від грецького слова «виразність»

…Почуття – це стійке переживання, пов’язане зі ставленням до іншої людини

2. Толерантність – це:

А) терпіння

Б) твердження

В) переконання

3. Активне слухання:

А) заняття спортом

Б) Розуміння і запам’ятовування нової інформації

В) неусвідомлений запис інформації

Г) слухання музики із підтанцьовуванням

2 рівень

3. Дати визначення поняттю «візуальне сприйняття»

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

4. Що таке життєвий ритм людини.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

3 рівень

5. Які риси мають милосердні люди. Перелічити не менше 7 ознак……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

6. У яких випадках слід твердо казати «Ні»?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

4 рівень

7. У сусідній квартирі проживає самотня людина. Яку допомогу ти можеш їй надати?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….....................................................................................................................................................

 

 

Дата ____________Клас___________Прізвище, ім’я_________________Оцінка____

 

Контроль знань за  темою №2                       Варіант 2

Психічна і духовна складові здоров’я

1 рівень

1. Позначте знаком «+» правильні твердження:

…Олімпійські ігри -  для спортсменів з обмеженими можливостями

…Пантоміміка від грецького слова «виразність»

…Почуття – це стійке переживання, пов’язане зі ставленням до іншої людини

2. Емоції це:

А) переживання

Б) почуття

В) відчуття

3. Толерантність:

А) терпимість

Б) розуміння і запам’ятовування нової інформації

В) активне висловлювання думок

Г) нав’язування власних думок

2 рівень

3. Дати визначення поняттю «аудіальне сприйняття»

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

4. Що таке біологічний годинник ?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

3 рівень

5. Які емоції сприяють зміцненню здоров’я?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

6. У 5-му класі не пізно починати розвивати пам'ять та увагу? Поясни свою думку.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

4 рівень

7. У класі вчиться учень із вадами зору, через що і має комплекси, маломовний, не має друзів? Як однокласники можуть допомогти йому у навчанні та підтримці вольового духу?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….....................................................................................................................................................

 

doc
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
1798
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку