Тести "Семестрова контрольна робота з української мови для учнів сімейної форми навчання"

Про матеріал
Тести для учнів ,які навчаються за сімейною формою. Запитання охоплюють теми "Дієприслівник. Прислівник. Службові частини мови". Завдання із однією правильною відповіддю та на встановлення відповідності, а також творчого характеру.
Перегляд файлу

Семестр 2

Семестрове оцінювання з української мови  для 7 класу  сімейної форми навчання

1.   Укажіть рядок дієприслівників доконаного виду.(1б)

      А зайнявши, підвищивши, , згадуючи

      Б засміявшись, стверджуючи, зрозумівши       В побілівши, змалювавши, випрасувавши       Г накресливши, розхитавши, проводжаючи.

2.   Укажіть рядок дієприслівників, які пишуться з НЕ окремо.(1б)

    А (не)скориставшись, (не)повернувшись, (не)хтуючи

    Б  (не)відкладаючи, (не)змігши, (не)готуючись     В (не)усвідомивши, (не)зчувшись, (не)залишивши     Г (не)повторюючи, (не)навидячи, (не)побувавши.

3.   Укажіть речення, у якому правильно розставлено розділові знаки.(1б)    А Тридцять весел зліта вгору і не хлюпнувши, падає.

   Б Лелека змахнув крилом, проходячи мимо і легенько луснув дзьобом               тигристе кошеня.

   В Птаха почала була падати вниз, і падаючи, кричала з переляку.    Г Михайлик сидів на самісінькім вершечку, міцно обхопивши стовбур, і             вдивлявся в далечінь Дніпра.

4.   Укажіть речення , у якому  допущено помилку у вживанні дієприслівни      кового звороту.(1б)

    А Виконуючи завдання, учень користувався калькулятором.

    Б Відповідаючи на запитання, йому хотілося пояснити слухачам най-               складніші   проблеми.

    В Оглядаючи хворого, лікар розпитував його про умови роботи.

    Г Відчинивши вікно, він жадібно вдихав свіже повітря.

5.   Укажіть речення , у якому  вжито прислівник у формі вищого ступеня порівняння .(1б)

    А Підніміть руки вище.

    Б Шоколадне морозиво смачніше.

    В Цьогорічне літо тепліше.

    Г Крісло зручніше, ніж стілець.

6.   Укажіть рядок, у якому всі прислівники  пишуться з Н.(1б)

   А невпи...о, обмеже...о, щоде...о

  Б притама...о, несказа...о, нежда...о

  В сполоха...о, визначе...о, виправда...о

  Г незмі...о, стурбова...о, незбагне...о

7.   Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться через дефіс.(1б)

   А не(сьогодні)завтра, (як)небудь, (аби)де

   Б (будь)де, (ні)коли, (по)іспанськи

   В (коли)небудь, зроблю  (по)іншому, від(нині)    Г (по)геройськи, (десь)колись, (тихо)тихо.

8.   У якому рядку усі прислівники мають однаковий спосіб написання?(1 б.)

   А (по)японськи, (за)одно, (під)боком

   Б (по)всюди, (у)тричі, (де)небудь    В (за)видна, (на)щастя, (на)поготові    Г (з)надвору, (в)голос, (до)долу.

9.   Установіть відповідність(2 бали)

     Словосполучення зі службовою                   характеристика службової

               частиною мови                                              частини мови 1 сидів край столу                                                 А похідний прийменник

2 їли тільки овочі                                                  Б непохідний прийменник 3 невеликий, але затишний                                 В сполучник сурядності   кабінет

4 росте між камінням                                          Г сполучник підрядності                                                                                   Д обмежувально-видільна                                                                                        частка.

10.Склади два речення так, щоб в одному з них чи виступало сполучником, а в другому - часткою.(2 бали)

pdf
Додав(-ла)
Макар Галина
Додано
18 травня
Переглядів
301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку