11 клас.Тест з теми «Леся Українка. Лірика»

Про матеріал

Запропоновані тести передбачають перевірку знань , отриманих під час вивчення лірики Лесі Українки, відповідно до програми. Здійснення поточного контролю є найпростішим засобом щодо отримання інформації про отримані знання.

Перегляд файлу

Тести з теми «Леся Українка. Лірика»

 1.Своє творче кредо Леся Українка яскраво втілила у вірші:

А)  «Мріє, не зрадь!..»;

Б) « Слово, чому ти не твердая криця?..»;

В)  «Contra spem spero!»;

Г)  «Стояла я і слухала весну…».

 

2. Мотив сили гарячих сліз звучить у поезії:

А)  «Мріє, не зрадь!..»;

Б) « Слово, чому ти не твердая криця?..»;

В)  «Contra spem spero!»;

Г)  «Стояла я і слухала весну…».

 

3. Настанова Лесі Українки: головою метою має бути визволення людини, розширення її прав звучить у творі:

А)  «Мріє, не зрадь!..»;

Б) « Слово, чому ти не твердая криця?..»;

В)  «Contra spem spero!»;

Г)  «Стояла я і слухала весну…».

 

4. В одній із поезій мисткиня вдається до образу орла. Це поезія:

А)  «Мріє, не зрадь!..»;

Б) « Слово, чому ти не твердая криця?..»;

В)  «Contra spem spero!»;

Г)  «Стояла я і слухала весну…».

 

5.До інтимної лірики належить поезія:

А)  «Мріє, не зрадь!..»;

Б) « Слово, чому ти не твердая криця?..»;

В)  «Contra spem spero!»;

Г)  «Стояла я і слухала весну…».

 

6. Слова «Хто моря переплив і спалив кораблі за собою,

Той не вмре, не здобувши нового добра» із вірша:

А)  «Мріє, не зрадь!..»;

Б) « Слово, чому ти не твердая криця?..»;

В)  «Contra spem spero!»;

Г)  «Стояла я і слухала весну…».

 

7. Леся Українка використала давньогрецький міфологічний образ в поезії:

А)  «Мріє, не зрадь!..»;

Б) « Слово, чому ти не твердая криця?..»;

В)  «Contra spem spero!»;

Г)  «Стояла я і слухала весну…».

 

 

8.  Віршовий розмір поезії   «Contra spem spero!»:

А)   ямб;
Б)   хорей;
В)  дактиль;
Г)  анапест.

 

9. У рядках використано художній прийом:

 Так! я буду крізь сльози сміятись,

Серед лиха співати пісні,

Без надії таки сподіватись,

Буду жити! Геть думи сумні!

А)  метафора;
Б) антитеза;
В)  оксиморон;
Г) анафора.

 

10. В одній із вивчених  поезій Леся Українка використала образ  античного героя :

А) Зевса;
Б) Прометея;
В) Сізіфа;
Г) Аріадни.

 

11.  «Брязне клинок об залізо кайданів,

Піде луна по твердинях тиранів…» - це рядки з поезії:

А)  «Мріє, не зрадь!..»;

Б) « Слово, чому ти не твердая криця?..»;

В)  «Contra spem spero!»;

Г)  «Стояла я і слухала весну…».

 

12. Два з половиною місяці в Мінську Леся Українка боролася за життя біля ліжка хворого :

А)  Климента Квітки;
Б)   Михайла Драгоманова;
В)   Михайла Косача;
Г)    Сергія Мержинського.

 

 

docx
Додав(-ла)
Солобчук Неля
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
2464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку