Тести З теми "Вища нервова діяльність"

Про матеріал
Допоможе вчителеві оцінити рівень знань учнів з теми "Вища нервова діяльність"
Перегляд файлу

Тематична атестація з теми»ВНД»

Варіант 1

1рівень Позначте одну правильну відповідь(по 0,5 бала):

  1. Назви темпераменту запропонував :

А) Арістотель Б)Гіппократ В) Гален Г) Павлов

2.З наведеного переліку рефлекторних реакцій виберіть безумовний рефлекс

А) вигляд їжі  Б)слиновиділення на певний час В) поворот голови у сторону різкого звуку

Г) дії пілота під час зльоту або посадки

3. На уроці літератури вчитель запропонував учням відтворити на папері квіти,які запам*яталися під час екскурсії до ботанічного саду.Який вид пам*яті забезпечить виконання завдання?

А) емоційна Б) змістова В) образна Г) рухова

4. Прикладом умовного рефлексу є:

А) кліпання під час різкого спалаху світла

Б)поворот  голови  в бік сильного звуку

В)відсмикування руки від гарячої поверхні

Г) виділення слини при  згадці про улюблену страву

5. Ланцюг вроджених поведінкових реакцій людини є:

А) безумовним рефлексом Б) умовним рефлексом В) інстинктом Г) таксисом
6. Укажи періодичний стан органіізмуякий забезпечує відновлення:
А) гіподинамія Б) стрес В) сон Г) спадкове захворювання


2рівень (по 1 балу)

7.Виберіть із запропонованих термінів зайвий та обгрунтуйте свій вибір: безумовний рефлекс,кашель, моргння,умовний рефлекс,чхання .

Зайвим є термін                               , тому що                      

8.Дати  визначення:

Мова ------------це    

 

9.Дати  визначення

 

Біоритми-----------------це            

 

 

3 рівень (по 1,5 бали)

10.Встановити відповідність інформації,позначеної   цифрами і буквами,утворіть   пари (одна літера зайва)

  1. Моторна                      А)пам*ять  на пережиті почуття,впливає на формування особистості

2Емоційна                                           Б) пам*ять   на дії,сліди якої містяться в підкірці

3.Образна                                            В) запам*ятовування і відтворення думок

4Словесно-логічна                              Г)лежить в основі формування рухових навичок і звичок

                                                           Д)збереження і відтворення образів раніше сприйнятих                                           предметів,явищ

11.Завдання  має три стовпчики відповідей Виберіть по одному правильному варіанту відповідей з кожного стовпчика . Укажіть ознаки ,які характеризують нормальний сон

Особливості роботи  мозку       На якій стадії є  сновидіння       Належить до такого виду:

1мозок працює без змін                  1. На першій                                 1. летаргічний

2.робота мозку змінюється              2.на третій                                   2. фізіологічний

3.мозок взагалі не працює                3. на п*ятій                                   3. наркотичний

 

4рівень(3 бали)

12.Склади правила розумової діяльності,застосовуючи знання про вищу нервову діяльність людини

Тематична атестація з теми»ВНД»

Варіант 2

1рівень Позначте одну правильну відповідь(по 0,5 бала):

1.Які особливості не характерні для безумовних рефлексів:

А)спадкові Б)природжені В) видові Г) індивідуальні

2.Чхання  є прикладом рефлексу:

А)харчового Б)захисного В)дихального Г)орієнтувального

3.Прикладом умовного рефлексу є:

А)виділення слини при потраплянні їжі до ротової порожнини

Б) виділення слини при спогляданні улюбленої страви

В)відсмикування руки від гарячої поверхні

Г)поворот голови в бік сильного звуку

4.Набутим механізмом регуляції поведінки людини є:

А)безумовний рефлекс Б) умовний рефлекс В) інстинкт Г) таксис

5.Вкажіть,який із зазначених  нижче рефлексів- захисний:

А) кашель Б) колінний В)виділення слини Г)виділення шлункового соку

6.На уроці фізкультури вчитель показував вправи,а учні відтворювали їх Який  вид пам*яті це забезпечував?

А)Емоційна  Б)образна В) змістова Г) рухова

2рівень (по 1 балу)

7.Виберіть із запропонованих термінів зайвий та обгрунтуйте свій вибір: навичка,звичка,уміння кататися на лижах,уміння розв*язувати математичні задачі

Зайвим є термін                                                                                                        , тому що    

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                   

 8.Дати  визначення:

Свідомість  ---це_______________________________________________________________

 

 

 

9.Дати  визначення:

Інстинкт---це______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3 рівень (по 1,5 бали)

10. Встановити відповідність між видами навчання  та їхніми прикладами:

1)пояснювально-ілюстративне               А)вивчення вірша

2)догматичне                                    Б) підписування структур на схемі будови травної системи

3)проблемне                                     В)розвязування завдання  онлайн -олімпіади «На урок»

 

11. Встановити відповідність між типами ВНД за Павловим та їхніми властивостями 

КОЖНІЙ ЛІТЕРІ  БУДУТЬ ВІДПОВІДАТИ ДВІ ЦИФРИ(по одній з стовпчика)
А)холерик        1сильний тип з переважанням гальмування                1добре пристосовується до змін

Б)сангвінік       2сильний,врівноважений тип,жвавий            2не знає міри,не доводить почате до кінця

В)флегматик    3 слабкий тип ВНД           3.легко потрапляє під чужий вплив,не вміє постояти за себе

Г)меланхолік    4 сильний тип з переважанням збудження                    4байдужий,консерватор

 

 

 

4рівень(3 бали)

12.Пояснити значення мови як засобу спілкування і пізнання

 

doc
Пов’язані теми
Біологія, Контрольні роботи
Додано
23 січня 2021
Переглядів
1744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку