Тестова контрольна робота. Тема "Різноманітність Хребетних. Зовнішня будова"

Про матеріал
Робота містить тести з однією вірною відповіддю, визначення термінів, установлення відповідності, завдання з рисунками згідно ЗНО, одне завдання з розгорнутою відповіддю.
Перегляд файлу

В-1

  1. Впиши середовище існування, яке опанували птахи: а) водне, б) ґрунтове, в) наземно-повітряне, г) наземне.( 1-6 питання – 0,5б)
  2. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3e/Coronelle_lisse_pont_Cir%C3%A8s_%281%29.jpgДана тварина відноситься до класу: а) Земноводні, б) Рептилії, в) Птахи, г) Кісткові риби.
  3. Юннати розглядали тварину з сухою шкірою та видозміненими передніми кінцівками на крила. Це: а) ссавець, б) птах, в) плазун, г) амфібія.
  4. Укажіть ознаку, яка є спільною для всіх ссавців: а) живуть у воді, б) шкіра вкрита пір’ям, в) зародок розвивається у яйці, г) вигодовують малят молоком.
  5. Представником кісткових риб є: а) Окунь річковий, б) Рак річковий, в) Крокодил нільський, г) Жаба озерна.
  6. Виділіть ознаку, яка є спільною для Карася сріблястого та Дельфіна чорноморського: а) покриви тіла – луска, б) обтічна форма тіла, в) відсутність органів руху, г) відкладають ікру.
  7. Установіть відповідність назви виду тварини та класу. ( 2б)

А. Лисиця руда                                        1. Амфібія

Б. Черепаха болотна                                2. Хрящова риба

В. Жаба озерна                                        3. Ссавець

Г. Акула                                                    4. Плазун

    8. Виберіть ознаки зображеної тварини( 2б)

  Результат пошуку зображень за запитом "лебеді"

        Покриви

              Ряд

 Органи руху

1 волога шкіра з лускою

1 Куроподібні

1 крила та перетинки між пальцями нижніх кінцівок

2 суха шкіра з пір’ям

2 Горобцеподібні

2 чотири кінцівки по боках тіла

3 суха шкіра зі щитками і лусками

3 Гусеподібні

  1. хвостовий плавець

9. Дати визначення термінам: « Рептилії», « Хорда»( по 1б)

10. Пояснити на прикладах пристосування тварин до життя у воді.( 3б)

 

 

                                                                 В-2

1. Впиши середовище існування, яке опанували Кісткові риби: а) водне, б) ґрунтове, в) наземно-повітряне, г) наземне. ( 1-6 питання – 0,5б)

2.https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/43/SaltwaterCrocodile%28%27Maximo%27%29.jpg/305px-SaltwaterCrocodile%28%27Maximo%27%29.jpgДана тварина відноситься до класу: а) Земноводні, б) Рептилії, в) Птахи, г) Кісткові риби.

3. Юннати розглядали тварину з тонкою вологою шкірою, коротшими передніми кінцівками і довшими задніми. Це: а) ссавець, б) птах, в) плазун, г) амфібія.

4. Укажи ознаку, яка є спільною для всіх птахів: а) живуть у воді, б) пристосовані до польоту, в) зародок розвивається у яйці, г) вигодовують малят молоком.

5. Представником ссавців є: а) Окунь річковий, б) Кит синій, в) Крокодил нільський, г) Жаба озерна.

  1. Виділіть ознаку, яка є спільною для Акули катран та Дельфіна чорноморського: а) покриви тіла – луска, б) органи дихання - зябра, в) відсутність органів руху, г) обтічна форма тіла .
  2. Установіть відповідність назви виду тварини та класу.( 2б)

А. Страус нанду                                        1.  Кісткова риба

Б. Ящірка прудка                                      2. Амфібія

В. Саламандра плямиста                          3. Рептилія

Г. Карась сріблястий                                4. Птах

    8. Виберіть ознаки зображеної тварини( 2б)

  Результат пошуку зображень за запитом "синиця малюнок"

        Покриви

              Ряд

 Органи руху

1 волога шкіра з лускою

1 Куроподібні

1 крила, на пальцях нижніх кінцівок кігті

2 суха шкіра зі щитками і лусками

2 Горобцеподібні

2 чотири кінцівки по боках тіла

3  суха шкіра з пір’ям

3 Гусеподібні

3 хвостовий плавець

9. Дати визначення термінам: «Адаптація», « Шкірне дихання». (по 1б)

9.Поясни на прикладах пристосування до життя тварин на суші.

 

Лютий

 

Дата

Виховні заходи класу

Заходи по охороні здоровя

Індивідуальна робота з учнями

Індивідуальна робота з батьками

05.02. .

 В/г «Життя Онлайн. Інтернет – друг чи ворог».

07.02. Бесіда«Згадаймо правила користування електроприладами».

12.02 

 

 

 

 

15.02.

 День пам’яті воїнів інтернаціоналістів«Збережемо пам'ять про подвиг»

 

 Відкритий виховний захід «У полоні ЛЮБОВІ»

14.02.  «Мистецтво та мої емоції» - тренінг

04.02. Бесіда «Кра-

сиве і потворне у поведінці людей».

07.02. Телефонні консультації «Як організувати день школяра?».

20.02

 

21.02. 

 

 

22.02

 

 

 

 

26. 02

 День пам’яті героїв Небесної сотні.

День рідної мови

 

 

 

Спільний похід до Народного дому на концерт гурту «Орфей»

 

 

Тиждень хімії у школі. Круглий стіл «Хімія у моїй майбутній професії»

 

 

21.02.Бесіда « Як вберегти себе від побутового травма -

тизму»

 

 

 

 

28.02 Пам’ятка «Профілактика інфекційних захворю-вань»

 

13.02. Анкета

 думок «У чому сила любові».26.02. Бесі-

да«Навчання, відвідування занять, дисципліна, зовн.вигляд, харчування».

15.02.Консульта-

ція для батьків «Як допомогти дитині добре вчитися?».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                             Березень

 

Дата

Виховні заходи класу

Заходи по охороні здоровя

Індивідуальна робота з учнями

Індивідуальна робота з батьками

05.03.

 Вих. год. «Від серця до серця хай йде доброта».
 

07.03. Бесіда «Здорове

 харчування – запорука здоров’я». 

 

12.03 

 

 

 

 

 9 Березня День народження Т.Г.Шевченка Літературна година «Незабутній Шевченко»

14.03.  «Еко-

номити енергію – це розумно» - тренінг уроків сталого розвитку

13.03. Бесіда «Чому і як варто дбати про гарні стосунки з іншими».

10.03. Обговорення участі школярів у святі Кобзаря.

19.03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22. 03

  Година спілкування «Кібер-

булінг»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

. Вих. год. «Міжнародний день театру».
 

21.03. Інструктаж – пам’ятка «Поведінка під час канікул »

 

 

 

 

 

13.03. Бесіда«Куль-

тура інтернет-спілкування».

26.03. Спілкування у чаті «Канікули – для відпочинку, а не для куріння»

17.03. Батьківські збори «Проблеми випускного класу»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Квітень

 

Дата

Виховні заходи класу

Заходи по охороні здоровя

Індивідуальна робота з учнями

Індивідуальна робота з батьками

02.04.

 Вих. год. «Уроки активного слухання».
 

04.04. Бесіда «Всесвітній день здоров’я. Школа майбутніх батьків».

 

 

09.04. 

 

 

 

 

 Заочна мандрівка «Географія моєї родини. Традиції та цінності».

11.04.  Безпека мого дому

12.04. Спілкування з учнями, схильними до порушень режиму роботи школи.

11-14.04. Обговорення вибору майбутнього навчання.

16.04.

 

. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23.04.

  Година спілкування «Я обираю професію. Професіограма.»

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтернет – екскурсія «Духовні скарби України»

18.04. Інструктаж – пам’ятка «Гігієна опорного апарату»

 

 

 

 

25.04. Пам’ятка «Безпека святкування Великодня»

 

19.04. Бесіда«Як запобігати стресам».

26.04. Хвилини дихальної гімнастики.

15 - 19.04. Індивідуальні бесіди про медогляд, формування здоров’язберігаючого стилю життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Травень

 

Дата

Виховні заходи класу

Заходи по охороні здоровя

Індивідуальна робота з учнями

Індивідуальна робота з батьками

07.05.

 Вих. год. «День примирення».
 

02.05. Практична конференція «Здоров’я – запорука добробуту».

 

 

09.05. 

 

 

 

 

 Загальношкільна лінійка «Вічна пам’ять захисникам…»

16.05.  Пожежна безпека. Види опіків. Перша допомога.

12.05. Інтернет – тестування «Безпечний інтернет»

06-10.05. Обговорення готовності учнів до екзаменів.

14.05.

 

. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21.05.

 

 

 

30.05.

  Відеофільм «Я любій матусі у ноги вклонюся».

 

 

 

 

 

 

 

 Екскурсія «Львів – старовинний і сучасний»

 

 

 

«Останній день навчання» - свято Останнього дзвоника.

18.05. Інструктаж – пам’ятка «Гігієна розумової праці»

 

 

 

 

20.05. Пам’ятка «Безпека під час екскурсії»

 

 

27.05. Тренінг «Безпечні канікули».

 

19.05. Бесіда«Шля

хи розв’язання конфліктів».

26.05. Хвилини гімнастики зорового аналізатора.

15 - 19.05. Індивідуальні бесіди про гігієну та косметику.

 

 

 

 

 

 

21- 25.05. Правила використання транспортних засобів. Бесіди з батьками учнів, що мають скутери.

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Біологія 7 клас (Довгаль І.В., Ягенська Г. В., Жолос О. В., Ходосовцев О. Є., Костіков І. Ю., Волгін С. О., Додь В. В., Сиволоб А. В., Скрипник Н.В., Толстанова Г. М.)
Додано
18 квітня 2019
Переглядів
2505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку