Тестові контрольні роботи з математики для учнів 2 класів

Про матеріал
Тестові контрольні роботи з математики для учнів 2 класів з теми "Множення".
Перегляд файлу

Тестовий контроль знань з математики №1

 

Учня (учениці) 2-Б класу КЗШ № 89

__________________________________________________________________

 

1. З'єднай стрілками:

Доданок

Доданок                                                               множення

Сума

 

Зменшуване

Від'ємник                                                             додавання

Різниця

 

Множник

Множник                                                             ділення

Добуток

 

Ділене

Дільник                                                                віднімання

Частка

 

2. Розв'язати  приклади:

37+48=                      82-55=                           48дм+37дм=

84- 35=                      43+39=                          82м-45м-22м=

 

3. Виконай нерівності: >, <, =;

61-24….92                 54дм-37дм…65дм       56-43…39+22

45…34+48                 1м…37+28                    100-65…87-44

 

4. Накреслити прямокутник. Який має довжину 6см, а ширину на 2 см менше і знайти периметр.

 

5. Розв'язати  задачу:

Під час змагань один спортсмен пробіг 5 кілометрів, що на 2 кілометри менше, ніж другий. Третій спортсмен пробіг на 3 км менше, ніж перший і другий разом. Яку відстань подолав третій спортсмен.

 

6. Знайди значення виразу зі зміною:

56+9- D, якщо D=21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тестовий контроль знань з математики №2

 

Учня (учениці) 2-Б класу КЗШ № 89

________________________________________________________________

 

1. Розв'язати  приклади:

6:6=                 65-0=              4х10=                 100-(78+4)=

5:1=                 0:5=                10х3=                  36+36-64=

 

2. Розв'язати  приклади:

5х3:15=                       83-39:4=                          50:( 44-34)=

 

3. Розв'язати  задачу:

Світланка склала 3 букети, по 7 квіток у кожному, а Маринка – 4 букети, по 5 квіток у кожному. Скільки всього квіток використали дівчатка?

 

4. Розв'язати  задачу:

Накреслити відрізок 10 см, а інший розрізали на 5 рівних частин. Знайти його і накреслити.

 

5. Виконай нерівності: >, <, =;

6х7+6…5х9-7            

5х5-10…5х0+10

6х(20:4х1)…3х(12:3х2)

 

6. Знайди значення виразу зі зміною:

49:C+Cх8, якщо C=7

 

7. Додаткове завдання. Заповни таблиці:

 

Множник

5

6

5

8

Множник

4

 

 

0

Добуток

 

48

25

 

 

Ділене

6

42

 

5

Дільник

 

7

9

0

Частка

30

 

81

 

 

 

docx
Додано
12 травня 2020
Переглядів
6141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку