Розробка "Математичний КВК"

Про матеріал
Розробка використовується як на уроці, так і в позакласній роботі . Можна використовувати як в одному класі, так і в кількох як конкурс між класами.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Розробка   математичного  КВК   у   2   класах

у рамках предметного тижня початкових класів

 

 

 

 

 

Роботу   підготувала

вчитель 2 класу

Северіна Р.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019 рік

Вчитель: Сьогодні у нас не звичайний урок математики, а математичний КВК.Ми будемо змагатись у плаванні математичним океаном. Щоб вирушити у подорож, слід підготувати команди до плавання. Обрані вами капітани команд представлять свою команду (назва і девіз).

Конкурс «Розминка».

1.Скільки в кімнаті котів, якщо в кожному із 4 кутів сидить по одному коту, проти кожного кота сидить по 3 коти і на хвості у кожного кота сидить по коту? (4)

2. Назвіть п’ять днів підряд, не користуючись назвою чисел місяця і не називаючи днів тижня.(Позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра)

3. Одне яйце вариться 3 хвилини. Скільки часу потрібно, щоб зварити 3 таких яйця?(3 хвилини, якщо варити разом)

4.На складі було 5 цистерн з паливом, по 6 тонн у кожній. Із двох цистерн паливо видали колгоспам. Скільки цистерн залишилось? (5 цистерн)

5. У кого п’ятачок є, а на нього нічого не купиш? (у поросяти)

6. Ні хвоста, ні голови, а 4 ноги. Що це? (Стіл)

Конкурс «Задачний»

  1. Мама з сином їхали в електричці.Мама запитала сина:»В якому вагоні по порядку ми їдемо?» Син відповів: «У шостому, якщо лічити з голови поїзда, або у третьому, якщо лічити з хвоста». Скільки було вагонів у електрички? (8)
  2. Двом дорослим і двом хлопчикам треба було переправитися через річку. А човен був такий малий, що міг утримати або одного дорослого, або двох хлопчиків. Дорослі і хлопчики все ж таки змогли переправитися через річку за допомогою цього човна. Як вони це зробили?
  3. Володя назвав усі числа другого десятка, а Михась- усі двоцифрові числа, кожне з яких записується двома однаковими цифрами. Які числа назвав Володя і які – Михась?
  4. Вадим та Ігор навчаються у 2 класі, їхні прізвища- Карпенко і Дрозденко. Яке прізвище має кожний з хлопчиків, якщо Вадим вищий за Дрозденка?
  5. У коробці лежало 3 котушки синіх ниток і 5 котушок червоних. Скільки котушок треба взяти, не вибираючи, щоб серед них було не менше 2 котушок з нитками однакового кольору? (3)
  6. У кошику 6 яблук. Треба роздати яблука шести дівчаткам, але так, щоб одне яблуко залишилось у кошику. Як це треба зробити?

 

Конкурс «Числовий»

  1. Які 4 однакових числа треба додати, щоб одержати 16?
  2. Чи може сума трьох різних чисел дорівнювати 3?
  3. Один учень додав три числа, а другий перемножив їх. Обидва одержали однакові результати. Які це числа?
  4. Полічити від 1 до 30, але замість чисел, що діляться на 3, треба казати слово «Полундра!»
  5. Знайдіть в кожному рядку зайве число:

14  21  28  37  42  49   18  24  32  36  42  48

24  30  36  42  48  56   16  20  24  29  32  36

10  14  17  22  26  30   11  14  17  20  23  27

  1. Замість крапок у прикладах вставити потрібні знаки математичних дій , щоб отримати правильні рівності:

12…6…2…2=8   3…4…2=14

 

Підсумок конкурсу. Нагородження призами переможців.

docx
Додано
13 травня 2020
Переглядів
684
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку