Тестові завдання для бібліотекарів ЗЗСО

Про матеріал
Тестові завдання для бібліотекарів ЗЗСО щодо перевірки рівня підготовки бібліотекарів, їхнє вміння самостійно вдосконалювати свої знання, орієнтуватися у швидкому потоці наукової інформації з комплексу актуальних питань бібліотечно-інформаційної діяльності.
Перегляд файлу

Тестові завдання для бібліотекарів ЗЗСО

 

1.     Суб'єктом педагогічної діяльності є:

а) вчитель;

б) учень;

в) методи навчання і виховання.

 

2.     Навчання – це …

а) процес і результат сприймання індивідуального досвіду;

б) активність суб’єкта діяльності;

в) цілеспрямована послідовна передача досвіду іншій людині в спеціально організованих умовах.

 

3.     Бесіда, переконання, навіювання - це методи:

а) організації діяльності, спілкування та формування позитивного досвіду суспільної поведінки; б) формування свідомості особистості;

в) стимулювання діяльності і поведінки;

г) самовиховання.

 

4.     Метод, що забезпечує корекцію поведінки учнів, а саме стимулювання хороших вчинків, шляхом розширення їх прав і обов'язків, - це: а) змагання;

б) заохочення;

в) покарання.

 

5.     Критичне мислення – це 

а) вміння орієнтуватися в потоках інформації, бачити причинно-наслідкові зв'язки, відкидати непотрібне і робити висновки;

б) приймати нестандартні рішення і відчувати себе впевнено в мінливих обставинах;

в) уміння домовлятися і налагоджувати контакти, слухати співрозмовника і доводити свою точку зору стало життєво важливим навиком.

 

6.     Вкажіть основні правила, які потрібно дотримуватись при читанні книг а) ретельно обирайте книжки;

б) фіксуйте думки, які виникають у процесі читання книжок;

в) читайте в задоволення»;

г) не запам’ятовуйте головних героїв;

д) читайте лише ті книжки, що йдуть по шкільній програмі;

е) не ознайомлюйтесь з анотацією до книги.

 

7.     Робінзон Крузо після налагодження свого побуту на безлюдному острові потерпав, насамперед, від того, що були незадоволені його: а) біологічні потреби;

б) соціальні потреби;

в) ідеальні потреби;

г) пізнавальні потреби.

8.     Комунікативна сторона спілкування – це:

а) обмін інформацією;

б) взаємодія;

в) сприймання один одного.

9.     Про яку властивість уваги йде мова у вислові: «Марійка з таким захопленням читала книжку, що й не почула, як мама повернулася додому та покликала обідати» а) концентрація уваги;

б) розподіл уваги;

в) переключення уваги.

 

10.  Якими компетенціями має бути наділений бібліотекар для розвитку бібліотеки у суспільстві знань?

-     вміння оволодівати знаннями і застосовувати їх для змін та розвитку - учбовопізнавальна компетенція

-     здатність за допомогою інформаційних технологій самостійно шукати, аналізувати, відбирати, обробляти та передавати необхідну інформацію - інформаційна компетенція

-     вміння вести діалог, володіння навиками взаємодії з оточуючими людьми, вміння працювати в групах, знайомство з різними соціальними прошарками - комунікативна компетенція.

-     усі відповіді вірні

 

11.  На розвиток особистості впливають:

а) суспільні умови життя;

б) навчання і виховання;

в) генотип людини;

г) всі відповіді правильні.

 

12.  Які риси характеру мають бути притаманними бібліотекарю?  

*          Доброта 

*          Чуйність 

*          Почуття гумору 

*          Урівноваженість 

*          Спокій 

*          Доброзичливість 

*          Стриманість  image   Товариськість  image   усі відповіді вірні

 

13 Вкажіть масові бібліотечні роботи з учнями:

а) голосне читання;

б) театр у бібліотеці;

в) робота абонемента;

г) консалтингова допомога;

д) гурткова робота.

 

14.   Підготовка до обговорення книги складається з таких етапів:

а) визначення теми для обговорення;

б) вибір книги;

в) прослуховування музики;

г) малювання малюнків;

д) прочитання книги всіма учасниками обговорення.

 

15.   Вкажіть, яке головне завдання шкільної бібліотеки:

а) бібліотечно-інформаційне обслуговування здобувачів освіти;

б) інформаційне забезпечення освітнього процесу;

в) виховання в учнів інформаційної культури;

г) гурткова робота;

д) координація діяльності бібліотеки з громадськими організаціями.

16.   Автором якої праці є В.О. Сухомлинський:

а) «Місто сонця»;

б) «Серце віддаю дітям»;

в) «Еміль, або Про виховання»;

г) «Педагогічна поема».

17.   Вкажіть, з перелічених нижче, відомих жінок-бібліотекарів:

*  Гіпатія, дочка Теона з Александрії 

*  Надія Крупська

*  Єфросинія Полоцька

*  Астрід Ліндгрен 

*  Любов Борисівна Хавкіна

*  Олена Пчілка 

*  Лора Буш

*  Джоан Роулінг

 

18. Які основні функції бібліотеки ЗЗСО: 

image просвітницька, image інформаційна,  image товариська, image освітня,  image повчальна, image виховна,  image культурологічна,  image розважальна, image суспільна.

 

19.     Назвіть триєдину мету уроку:

а) патріотична, навчальна, гуманістична;

б) навчальна, виховна, розвивальна;

в) навчальна, державна, гуманістична.

 

20.     Хто автор книг про Гаррі Поттера

imageДжоан Ролінґ  

Рудольф Еріх Распе

Корнелія Функе

Олександр Волков

Всеволод Нестайко

Сюзанн Лафлер 

21.     До якого принципу Ви віднесете правило: «Працюючи з усім класом, пам’ятай про кожного учня»?

а) систематичність і послідовність навчання;

б) свідомість і активність навчання;

в) особистісне спрямування;

г) міцність знань.

22.     До наочних методів навчання належать:

а) практичні та лабораторні роботи;

б) нестандартні уроки;

в) бесіди, інструктажі, лекції, пояснення;

г) ілюстрування, демонстрування.

23.     Модель 4К включає такі ключові навики

image Критичне мислення 

image Креативність 

image Керування

image Комунікація 

image Комплектування

image Координація 

image Психоаналіз

 

 

24.     Хто із даних людей є представником української педагогіки:

*  М. Ломоносов

*  Б. Грінченко

*  Л. Толстой image В. Сухомлинський

*  Д. Менделєєв.

 

 

 

 

pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
25 червня 2021
Переглядів
1509
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку