Тестові завдання до теми "Вивчаємо живу природу Землі" 5 клас НУШ

Про матеріал
Тестові завдання до теми "Вивчаємо живу природу Землі" 5 клас НУШ можна використовувати на підсумковому уроці з вивчення теми. Також можна використати як додатковий матеріал при вивченні тем "Середовища існування живих організмів".
Перегляд файлу

5 клас

Тестові завдання до теми «Вивчаємо живу природу Землі»

 

  1. Життя організмів у наземно-повітряному середовищі пов’язане із

 

А) земною поверхнею та повітрям

Б) життям в різних водоймах планети від маленьких струмків до океанів

В) верхнім родючим шаром Землі

 

 

  1. Яке середовище має достатньо світла і повітря?

 

А) наземно-повітряне

Б) ґрунтове

В) водне

 

 

 

 

  1. До якого способу пересування пристосувались кенгуру?

 

А) Біг

Б) Стрибки

В) Плавання

Г) Політ

 

  1. Більшість тварин наземно-повітряного середовища мають добре розвинені органи

 

А) Нюху

Б) Слуху

В) Зору

Г) Дотику

 

 

  1. Дихають розчиненим у воді киснем за допомогою зябер

 

     А) Дельфіни

     Б) Кити

      В) Морж

      Г) Риби

 

 

 

  1. Риби для пересування у воді мають органи руху

 

     А) плавці

     Б) ласти

      В) перетинки між пальцями 

      Г) плавальні ніжки

 

 

  1. До водних рослин належать (оберіть декілька варіантів відповіді)

 

     А) тюльпан

     Б) латаття 

      В) рогіз

    Г) пролісок

 

 

  1. Яке середовище більш щільне, у ньому практично відсутнє сонячне світло та значно менше кисню?

 

     А) наземно-повітряне

     Б) водне

      В) ґрунтове

 

 

  1. Які тварини мешкають в ґрунтовому середовищі? (оберіть декілька варіантів відповіді)

 

     А) Сліпак

     Б) Кріт

      В) Дощові черви

     Г) Метелики

 

 

  1. Орієнтуватись мешканцям якого середовища допомагають органи нюху і дотику

 

     А) наземно-повітряного

     Б) водного 

      В) ґрунтового

 

 

  1. Які організми значно підвищують родючість ґрунту? (оберіть декілька варіантів відповіді)

 

     А) дощові черв`яки

     Б) бактерії 

      В) комахи

     Г) равлики

 

  1.  Вибери ряд де перелічені організми, які поєднують існування у водному середовищі із повітряно – наземним

 

     А) Дощовий черв’як, жаба, крокодил 

     Б) очерет, колорадський жук, павук

      В) жаба, крокодил, тюлень

 

  1.  Яка тварина наземно-повітряного середовища здатна літати і переміщуватися по воді

 

     А)  Лебідь

     Б) Собака

      В) Метелик

     Г) Качка

 

 

  1. Укажіть ряд утворений тільки мешканцями наземно-повітряного   середовища

 

     А) ластівка, калина, яструб

      Б) глечики, латаття,рогіз

      В) кріт, пальма, кактус

 

  1.  Що роблять грунтові бактерії

 

А) розкладають відмерлі рештки рослин і тварин

      Б) виділяють кисень в атмосферу

      В) поглинають з повітря вуглекислий газ

 

 

 

 

 

 

  1.  Жива природа поділена на такі царства:

А) дерев, рослин, грибів

Б) рослин, тварин, грибів

В) рослин, тварин, зірок

 

  1.  Найменша частинка живого організму:

А) голова

      Б) клітина

      В) тканина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Хто це землю вигортає,

Мов купини навертає?

То підземний хід

Риє, риє…

 

2.  Летить – виє,

  Сіло – землю риє.

 Чорне тіло, чорний вус.

  Ніби справжній сажотрус.

  

3.Прийшли робітники без сокир,

 побудували будинок без кутів.

 

4. Його ми зрідка зустрічаємо на дорозі,

 він без рук і навіть без ніг,

 боїться не лисиць і не вовків,

а пташок.

 

5. У садочку заховалась

Пані волохата,

Зелененькі їсть листочки,

Має ніг багато

 

6. Не дрімають карасі,

знають добре геть усі:

стерегтись потрібно злюки,

хижої, страшної …

 

7. Водою їхали пани,
на них срібні жупани.
Хоч жупани – лата на латі,
панам раді в кожній хаті.

 

8. Трикутником плавник ,

Океани борознить .

Рот від злості розчахнула,

Риба хижа ця – …

 

9. Куди повзе – за собою хату везе.

 

 

 

10. Не баранчик і не кіт,

 носить шубу цілий рік.

 Шуба сіра – це для літа,

а зимою – інша свита.

 

11. Буркотливий, вайлуватий,

Ходить лісом дід кошлатий:

Одягнувся в кожушину,

Мед шукає і ожину.

Літом любить полювати,

А зимою — в лігві спати.

Як зачує він весну —

Прокидається від сну.

 

12. Котиться клубочок

Зовсім без ниточок.

Замість ниточок –

Триста колючок.

 

13.Тіло як у черв’ячка,

Вуса наче у жучка,

Крила гарні, кольорові,

Наче квіточки казкові.

 

14. Ану, хто  вгадає,

Що за звір ніг вісім має?

Плете з ниток тонкі сіті,

Щоб комашок в них ловити?

 

15. Ходить диво по рівнині,

Дві гори несе на спині.

 

 

16. Десь живе поміж снігами

Птах із ластами-ногами,

Гордо носить чорний фрак,

Та не полетить ніяк —

Перевальцем між крижин

Ходить дивний птах — …

docx
Додано
3 квітня 2023
Переглядів
2694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку