Вашій увазі пропонуються тестові завдання до уроку Мистецтва в 8 класі підручник Кондратової Л.Г.Їх можна використати на різних етапах уроку. Наприклад:
Тестові завдання до уроку мистецтва №14
« Музичне, театральне та декоративно – прикладне мистецтво епохи Ренесансу »
в 8 класі підручник Кондратова Л.Г.
1. Музика Ренесансу характеризується відновленням…( інтересу до античної культури, прагнення відобразити багатоманітність світу, втілення ідеї гармонії та благозвучності)
2. Назвіть види музичного мистецтва епохи Ренесансу 9світська, духовна, поліфонія строго письма, народна, професійна, гомофонно – гармонічний склад)
3. Назвіть характерні риси музичного мистецтва Відродження( розгляд Музичного мистецтва як науки; порівняння її з арифметикою, геометрією, астрономією і і зіставлення її зі словом; активне формування композиторських національних шкіл; протиставлення музичними теоретиками сучасної їм манери запису музики античній музиці )
4. Світський музично – поетичний пісенний жанр епохи відродження – це
…
a) Мадригал
b) Канцона
c) Соната
d) Майоліка
5. Вид ліричної поезії особливої форми – це…
a) Мадригал
b) Канцона
c) Соната
d) Майоліка
6. Чим відрізнялося театральне мистецтво епохи Ренесансу від театрального мистецтва середньовіччя ?
a) Народним характером
b) Світським характером
c) Танцювальним характером
d) Бальним характером
7. Які жанри театрального мистецтва епохи Ренесансу ви знаєте ? (класичний тип іспанської драми, комедія, трагедія, наукова трагедія, комедії дель арте)
8. Назвіть відомих драматургів епохи Ренесансу ? (лудо віко Аріосто,
Нікколо Макіавеллі, П’єро Аретіно, Лопе де Вега, Вільям Шекспір)
9. Що характерно було для садово – паркового мистецтва Відродження ?
(Тераси, партери, водні ресурси, створювали ансамблі)
10. Хто приймав участь в виготовленні монет і медалей ? (ювеліри, художники, скульптори)
11. Різновид кераміки, що виготовляється з випаленої глини з використанням розписної глазурі
a) Мадригал
b) Канцона
c) Соната
d) Майоліка