Тестові завдання для оцінки якості засвоення теоретичних знань під час вивчення модулю: " Легка атлетика".
Тестування з фізичної культури.
Модуль: легка атлетика.
а) шкільну форму;
б) святкове вбрання;
в) спортивну форму.
а) на початку уроку;
б) в середині уроку;
в) наприкінці уроку.
3. Які команди дає суддя при виконанні низького старту:
а) «На старт!», «Увага!», «Вперед!»;
б) «На старт!», «Увага!», «Руш!»;
в) «Увага!», «На старт!», «Руш!».
а) марафонський;
б) стаєрський;
в) спринтерський.
а) по доріжці праворуч від своєї;
б) по своїй доріжці;
в) там де зручніше.
6. Із яких фаз складається біг на короткі дистанції:
а) старт, стартовий розбіг, біг по дистанції, фінішування;
б) стартовий розбіг, біг по дистанції, фінішування;
в) старт, фініш.
а) різку зупинку;
б) перейти на легкий біг, уповільнити дихання, зупинитися;
в) пробігти ще сто метрів.
а) 60 м, 100 м;
б) 400 м, 800 м;
в) 1500 м, 2000 м.
9. Здатність людини виконувати рухи за мінімальний час називається:
а) витривалість;
б) швидкість;
в) гнучкість.
10. В якому виді спорту найбільше необхідні швидкість та спритність:
а) важка атлетика;
б) марафонський біг;
в) баскетбол.
11. Яку фізичну якість необхідно розвивати, щоб досягти високих результатів під час бігу на довгі дистанції:
а) спритність;
б) стрибучість;
в) витривалість.
12. Які види легкої атлетики включені до шкільної програми:
а) біг з перешкодами , бар’єрний біг, спортивна ходьба;
б) біг на короткі дистанції, кросовий біг, стрибки у довжину;
в) штовхання ядра, метання молота, стрибки з жердиною.