Тестові завдання до уроку №29.Продовження теми "Музика романтиків".Завдання учні виконують на протязі уроку.Під час роботи з матеріалом розвивається уміння аналізувати художні та музичні твори,здантість на практиці реалізувати набуті знання,уміння навчатись впродовж життя.
Музика романтиків (продовження)
1 Назвіть прізвища композиторів романтиків?(1 бал)
2 Назвіть найхарактернішу рису романтичної музики?(1 бал)
3 Знайдіть на с.160 2 види програмності,що зазвичай використовували композитори романтики.(1 бал)
4 Заповніть таблицю. Обери твори на с.160-163 (2 бала)
Літературна програмність |
Картинно-живописна програмність |
|
|
|
|
|
|
5 Прослухати п’єсу «Порив»з циклу Роберта Шумана «Фантастичні п’єси».
Поясніть назву твору. Які почуття передає музика?(2 бала)
6 Продовжи речення.(2 бала)
У перший частині «Української симфонії»М.Калачевський використовує дві народні пісні:
У третій частині звучить…
7 Виконання українського народного романсу «Іхав козак за Дунай»(2 бала)
Їхав козак за Дунай,
Сказав: "Дівчино, прощай!"
Ти, конику вороненький,
Неси та гуляй.
– Постій, постій, козаче!
Твоя дівчина плаче.
Як ти мене покидаєш –
Тільки подумай!
– Білих ручок не ламай,
Карих очей не стирай,
Мене з війни зі славою
К собі ожидай!
– Не хочу я нічого,
Тілько тебе одного.
Ти будь здоров, мій миленький,
А все пропадай!