Тестові завдання з математики для 3 класу.

Про матеріал
Зміст тестових завдань відповідає навчальній програмі з математики для 3 класу. Кожна тестова робота має два варіанти і включає 6 завдань різних типів і складності.
Перегляд файлу

Похожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображение 

       Дата :

      Прізвище, ім’я учня :

ТЕСТ  № 1         

Повторення   матеріалу   вивченого   у  2 класі

ВАРІАНТ  1

  1. Чому дорівнює  значення виразу   а + 29, якщо а=10?

           А   21                      Б   39                   В  26

 

  1. Сума двох чисел 87. Перший доданок  56. Чому дорівнює другий доданок?

            А  15                      Б 29                       В 27

 

  1. Добери і  запиши  знаки дій, щоб рівності були істинними?

                7     6 = 42                               7     6 + 13

 

  1. Розв’яжи рівняння

                 Х – 25 = 37                                   24 + х =56

 

 

 

 

 

  1.  Обчисли     значення   виразів

       67 - 2  ×9                

       24 : 3 +18

       3 ×  4 + 59

 

  1. Розв’яжи задачу

Третьокласники посадили  біля школи 6 кленів , а беріз   – у 2  рази  більше. Скільки всього дерев посадили третьокласники біля школи?                                                                                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 Дата :

Прізвище, ім’я учня :

ТЕСТ  № 1

Повторення   матеріалу   вивченого  у  2 класі

ВАРІАНТ  2

  1. Чому дорівнює  значення виразу   а - 32,  якщо а= 69 ?

                                А   35                      Б   23                   В   37

 

    2.  Сума двох чисел  78.  Другий доданок  16. Чому дорівнює перший доданок?

                              А  18                      Б  62                      В 40

 

  1. Добери  і  запиши  знаки дій, щоб рівності були істинними?

 

                           63     7 = 56                               63     7 = 9

 

  1. Розв’яжи   рівняння

                   41 – х = 15                                     х + 27 = 78

 

 

 

 

  1. Обчисли     значення   виразів

37 – 24 : 3

8 + 2  ×  7

12 : 3 + 39

 

  1. Розв’яжи задачу

          Бабуся приготувала для онуків  8 вареників  з яблуками ,

а з вишнями  – у 3 рази  більше.

Скільки   всього вареників  приготувала бабуся?

 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение 

 

Похожее изображение       Дата :

      Прізвище, ім’я учня :

ТЕСТ  № 2         

Тисяча. Нумерація трицифрових чисел.

ВАРІАНТ  1

  1. Яке число найменше?

А  876                    Б    768                   В  678

 

  1. У якому рядку  записані сотні ?

А  30, 40, 50, 60, 70, 80

Б   40, 700, 600,  80, 30, 500

В    300, 400, 500, 600, 700, 800

 

  1. Запиши  числа  в порядку  спадання.

567, 345, 250, 190,  999, 476, 45, 609.

 

  1. Заміни  сумою розрядних доданків

340=

128=

709=

 

  1. Запиши   числа  цифрами: п’ятсот  шістдесят  сім, триста двадцять, чотириста  два.

 

  1. Розв’яжи  задачу

У парку посадили  3  ряди   берізок   по 8 дерев  у кожному, 

а лип – у 4 рази менше. Скільки всього  дерев посадили у парку ?

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение 

           Дата :

       Прізвище, ім’я учня :

ТЕСТ  № 2         

Тисяча. Нумерація трицифрових чисел.

ВАРІАНТ  2

  1. Яке число найменше?

А    987                    Б    789                  В    897

 

  1. У якому рядку  записані  десятки ?

А  80, 90, 60,  50, 40, 20

Б   90, 400, 300,  30, 80, 600

В    200, 800, 500, 600, 700, 900

 

  1. Запиши  числа  в порядку  зростання.

198, 35, 950, 890,  399, 604, 285, 409.

 

  1. Заміни  сумою розрядних доданків

980=

342=

605=

 

  1. Запиши   числа  цифрами:  шістдесят  сім,  двісті   двадцять     вісім, сімсот  дев’ять.

 

  1. Розв’яжи  задачу

На городі  посадили   4  ряди   капусти  по  9   капустин  у кожному , а перцю    у    6  разів  менше. Скільки всього овочів посадили на городі ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображениеПохожее изображение              

              Дата :

             Прізвище, ім’я учня :

ТЕСТ   № 3

Усне додавання і віднімання  круглих трицифрових чисел        

ВАРІАНТ  1

  1. Знайди правильну відповідь.

 

      А    550 +  440 = 980           Б   550 + 440 = 990         В    550 + 440 = 909

 

  1. Чому дорівнює сума чисел   330 + 500 ?

            А   850                      Б   580                       В   830

  1. Який   вираз обчислено неправильно ?

 

А     560 – 60 = 500                 Б   370 – 40 = 320       В   560 + 100=660

 

  1. Відшукай правильну відповідь:

     А   360 + 80 = 440           Б   270 + 90 = 340           В   320 + 90 = 440.

 

  1.  Яке число є  розв’язком   рівняння       Х - 450  =  140 ?

 

А     90                  Б    590                   В   300

 

  1. Розв’яжи  задачу

У  їдальню  завезли   120 кг морки , а картоплі – на  260 кг більше. Скільки всього овочів завезли в  їдальню ?

 

А   90 кг                     Б   380 кг                В   500 кг

 

 

 

 

 

 

 

                  Дата :

             Прізвище, ім’я учня :

ТЕСТ   № 3

Усне додавання і віднімання  круглих трицифрових чисел        

ВАРІАНТ  2

  1.   Знайди правильну відповідь

 

         А    210 +  440 = 650          Б   980 -  120 = 860         В    350 + 630 = 930

 

  1. Чому дорівнює сума чисел   280 + 700 ?

            А   950                      Б   580                       В   980

  1. Який   вираз  обчислено неправильно ?

 

А     860 – 60 = 800                 Б   340 – 40 = 300       В   250 + 40 = 650

 

  1. Відшукай правильну відповідь:

А   870 – 500=230           Б    270 + 300 =570          В   630 + 90 = 740

 

  1.  Яке число є  розв’язком   рівняння       680 – Х  =  250 ?

 

А    930                     Б    430                   В      400

 

  1. Розв’яжи  задачу

У магазині  канцелярського приладдя продали першого дня   360 учнівських зошитів,   а другого дня –   120 зошитів менше. Скільки всього зошитів продали в магазині за два дні ?

 

А   240                             Б   600                        В   480

Похожее изображение           

 

 

Похожее изображениеПохожее изображение    Дата :

      Прізвище, ім’я учня :

ТЕСТ  № 4

Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел

ВАРІАНТ  1

  1. Яке продовження твердження  є правильним ?

 При      додаванні    трицифрових    чисел ….           

А    одиниці додають до одиниць,   десятки до десятків,

сотні до десятків                    

Б     одиниці додають до одиниць, десятки до сотень, сотні до тисяч

В     одиниці додають до одиниць, десятки до десятків, сотні до сотень

 

  1.  На  яке число ділити не можна ?

А   1                                    Б   10                             В  0           

 

  1.  Який  знак дії   треба поставити , щоб рівності були правильними ?

             21      3 = 7                  32      8 = 4                        28    4  = 7                               

     А   -                               Б  ·                              В  :

4,  У  якому рядку   значення всіх  виразів  дорівнює  другому  множнику?

           А        5 · 1          7 · 0                 5 ·   9

           Б        1 ·  4         1 ·  18              1 ·  9

           В        1 · 7          1 ·  5                4 ·  1

  1. З кожного виразу  на множення  і  його  значення  склади й  запиши

дві рівності  з діленням

5 ·   4  =                               3  ·  10 =                            6  · 100 =

 

  1. Обери  вираз   для розв’язування  задачі  та знайди  його значення,

якщо   Х = 45

 У ящику лежало   Х мандаринів , а на столі – у 5 разів менше. Зі столу взяли 3 мандарина .  Скільки   мандаринів   залишилося  на  столі?

А       Х – 5 – 3 =

Б       Х : 5 + 3 =

В        Х : 5 – 3 =

 

 

Дата :

      Прізвище, ім’я учня :

ТЕСТ  № 4

Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел

ВАРІАНТ  1

  1. Яке продовження твердження  є правильним ?

 При      додаванні    трицифрових    чисел ….           

А   одиниці додають до одиниць,   десятки до десятків,

сотні до десятків                    

Б   одиниці додають до одиниць, десятки до сотень, сотні до тисяч

В  одиниці додають до одиниць, десятки до десятків, сотні до сотень

 

  1.  На  яке число ділити не можна ?

А   1                                    Б   10                             В  0           

 

  1.  Який  знак дії   треба поставити,  щоб рівності були правильними ?

              21      3 = 7                  32      8 = 4                        28    4  = 7                               

     А   -                               Б  ·                              В  :

  1. У якому рядку   всі вирази мають значення 0 ?

А       1 · 5                         1 ·  9                   2  · 7

Б        0 ·  6                        7 · 0                    0 · 15

В         40 · 0                      0 ·1                      3 : 1

  1. З   кожного виразу  на множення      склади  і  запиши     по  дві рівності   на  ділення

            2 · 100 =                                  7  · 100 =                                8 ·  7=                        

 

  1. Обери  вираз   для розв’язування  задачі  та знайди  його значення,

якщо  Х = 10

       У  вазі  було Х  цукерок, а в пакеті   - у 8 разів  більше.  

     З   пакета    взяли  5 цукерок .  Скільки  цукерок   залишилось   в  пакеті ?

            А        Х + 8 = 5 =

            Б       Х ·  8  + 5 =

            В        Х  ·  8 – 5 =

 

 

Похожее изображениеПохожее изображение 

           Дата :

      Прізвище, ім’я учня :

ТЕСТ  № 5         

                    Множення і ділення чисел на одноцифрове число

ВАРІАНТ  1

  1. Який  запис  пояснює  спосіб обчислення  виразу   30 ·  5 = 150?

А         3 дес.    · 5  = 15 дес.

Б         ( 10 + 10 - 10 )  · 5

В          ( 15 + 15)  ·  5

 

  1. У якому виразі  першою потрібно виконувати дію множення?

           А           500  : 100 · 7

           Б           ( 570 – 540 )   · 3

           В           21  ·  3  -  43

  1. Заповни порожні віконця  потрібним числом. Впиши його та знайди значення виразу.

46 : 2 = ( …    + 6 ) : 2 =

А    4                                   Б   40                         В  10

 

  1. Який спосіб обчислення виразу 72 : 36  правильний ?

Знайди значення цього виразу.

А    72 : ( 9 · 4 ) =

Б     72 :  9 · 4 =

В   ( 8 · 9 ) : 36 =

 

  1. Обчисли

 28 · 3 =

  1. · 2 =
  1.  :  4 =

 

  1. Чому  дорівнює  периметр  прямокутника , довжина якого 6 см, а ширина – у 2 рази менша ?

 

А       3 см                         Б      18 см                             В     8 см         

 

 

 

                     Дата :

                     Прізвище, ім’я учня :

ТЕСТ  № 5         

                    Множення і ділення чисел на одноцифрове число

ВАРІАНТ  1

  1. Який  запис  пояснює  спосіб обчислення  виразу   300 ·  2 =600?

А         3 сот.    ·  2   =6 сот.

Б         ( 150 + 150 )  · 2

В          ( 200 +100)  ·  2

 

  1. У якому виразі  першою потрібно виконувати дію множення?

           А           700  : 100 · 3

           Б           ( 70 + 4 )   · 6

           В           11  ·  3  -  47

  1. Заповни порожні віконця  потрібним числом. Впиши його та знайди значення виразу.

36 : 3 = ( …    + 6 ) : 3 =

А    3                                   Б   20                         В  30

 

  1. Який спосіб обчислення виразу  48  :  16  правильний ?

Знайди значення цього виразу.

А    48  : ( 8 · 2 ) =

Б     48  :  8 · 2 =

В   ( 6 · 8 ) : 16 =

 

  1. Обчисли

 18  · 4  =

  1.  · 3 =

60 : 5 =

 

  1. Чому  дорівнює  периметр  прямокутника , довжина   якого 12  см, а ширина – у 2 рази менша ?

 

А       6  см                         Б      18 см                             В     36  см