ТЕСТИ ПО ТЕМІ « БІОЛОГІЯ ЯК НАУКА. РІВНІ БІОЛОГІЧНИХ СИСТЕМ»
Завдання 1.
На рисунку зображено чотири біологічні об’єкти.
Які об’єкти знаходяться на одному рівні організації живої природи?
А. перший та другий
Б. перший та третій
В. другий та третій
Г. третій та четвертий
Завдання 2.
Цей метод біологічних досліджень широко застосовували вчені давнини під час збирання фактичного матеріалу. Практично до ХУІІІ століття біологи використовували його для систематизації рослин і тварин. У сучасних умовах за його допомогою відкривають нові види організмів, досліджують макро- й мікроструктури. Укажіть цей метод.
А. моніторинг В. порівняльно-описовий
Б .моделювання. Г. експериментальний
Завдання3.
На рисунку зображено три біологічні об’єкти, подначені цифрами.
Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації.
І. Об’єкти 1 і 2 знаходяться на одному рівні організації живої природи.
ІІ. Усі об’єкти знаходяться на одному й тому самому рівні організації живої природи.
Чи є поміж них правильні?
А. лише І
Б. лише ІІ
В. обидва правильні
Г.правильних немає
Завдання 4.
На рисунку зображено біологічний об’єкт. До якого рівня організації живої матерії він належить?
А. біогеоценотичного
Б. організмового
В. популяційно-видового
Г. клітинного
Завдання 5.
Метод біологічних досліджень, що ґрунтується на спостереженні, широко застосовували вчені давнини під час збирання фактичного матеріалу. Практично до XVIII століття біологи використовували його, намагаючись узагальнити результати спроб систематизації рослин і тварин. У сучасних умовах за його допомогою відкривають нові види організмів, досліджують макро- й мікроструктури. Укажіть цей метод.
А. моніторинг В. порівняльно – описовий.
Б. моделювання Г. експериментальний.
Завдання 6.
Будову і функції клітин організмів вивчає наука:
А. анатомія. В. гістологія..
Б. фізіологія. Г. цитологія.
Завдання 7.
Місце та перебіг біохімічних процесів у клітині вивчають за допомогою методу:
А. світлової мікроскопії
Б. мічених атомів
В. центрифугування
Г. електронної мікроскопії
Завдання 8.
На рисунку зображено біологічний об'єкт. До якого рівня організації живої матерії він належить?
А. молекулярного
Б. біогеоценотичного
В. організмового
Г. клітинного
Завдання 9.
Який рівень організації життя зображено на рисунку?
А. молекулярний
Б. клітинний
В. організмовий
Г. популяційно-видовий.
Завдання 10.
Назвати науку, яка вивчає віруси:
А. цитологія Б. анатомія. В. вірусологія. Г. фізіологія.