Тези на тему: "Розвиток критичного мислення учнів при вивченні хімії за допомогою інтерактивного програмного комплексу mozaBook"

Про матеріал
Використання інтерактивного програмного комплексу mozaBook - це програмне забезпечення з українським інтерфейсом, з конструктором занять для створення інтерактивних завдань з елементами гри, інтерактивних слайдів, уроків, опорних конспектів; створенню, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту з можливістю інтеграції цифрових копій підручників.
Перегляд файлу

Розвиток критичного мислення учнів при вивченні хімії за допомогою інтерактивного програмного комплексу  mozaBook

Паращак Н.М., вчитель хімії

Навчально-виховний комплекс «Середня загальноосвітня школа№2-гімназія», м.Трускавець

Ключем до всякої науки є знак питання

 Оноре де Бальзак

Згідно методичних рекомендацій щодо викладання  хімії у 2018/2019 навчальному році, посилюється увага до інтерактивних методів, виконання навчальних проектів. Змінюються акценти в діяльності вчителя. Учитель виконує роль супроводу, консультує, підтримує активність, створює умовдлязбільшення самостійності учнів у навчальній діяльності.

Методика критичного мислення визначає най­важливіші вміння, якими учень повинен оволоді­ти впродовж навчання:

    порівнювати, протиставляти, зіставляти, ви­значати незрозуміле;

    висловлювати ставлення до того, що бачить, спостерігає, робить;

    знаходити  потрібну інформацію;

    проводити аналіз висновків з інформації;

    розробляти систему доказів на підтримку від­повідної точки зору;

   приймати рішення, яке ґрунтується на доказах.

Хімія – повною мірою має  ресурси для формування критичного мислення. Усе залежить від бажання педагога це зробити. Варто зазначити, що тут можна використати будь-яку форму роботи. Головне, щоб завдання містили проблемність, змушували учнів аналізувати інформацію, співвідности її з наявними знаннями і досвідом. 

Я  проводжу  урок розвитку критичного мислення, використовуючи  новітні форми роботи –  уроки - дослідження, уроки - презентаціі  чи застосувую методи  «Перевернутий клас», «Проблемного запитання», «Мозкового штурму»  за  допомогою інтерактивного програмного  комплексу  mozaBook .  Це програмне забезпечення з українським інтерфейсом,  з конструктором занять для створення інтерактивних завдань з елементами гри, інтерактивних слайдів, уроків, опорних конспектів; створенню, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту з можливістю інтеграції цифрових копій підручників.

 Він урізноманітнює інструментарій шкільних уроків за рахунок численних , анімаційних та творчих презентаційних можливостей. Видовищні інтерактивні елементи і додатки, призначенні для розвитку навичок, креативного мислення, проведення дослідів, пробуджують зацікавленість учнів і допомагають легше  засвоювати навчальний  матеріал.

Критичне мислення нині один з модних трендів в освіті. Його розвиток є одним з наскрізних завдань  навчально-виховного процесу.

Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д.; Наук. ред. Пометун О.І. «Технології розвитку критичного мислення учнів». – К.: Видавництво «Плеяди», 2006

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 липня 2019
Переглядів
727
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку