Типова освітня програма для закладів загальної
середньої освіти для 6-9 класів,
Закон України «Про освіту» і затверджена наказом МОН від 07.06.2017 № 804
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 9-А, 9-Б класах (2 години на тиждень)
на 2022-2023 н. р. за підручником О. Д. Карп’юк «English».
І семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний компонент |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||
Граматич - ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Еколо- гічна безпека та сталий розви- ток |
Грома- дянсь- ка відповідальні- сть |
Здоро- в’я та безпека |
Промис- ловість та фінансо- ва грамотність |
|||||||||||
І семестр. ТЕМА: Хто ти? Я, моя родина, мої друзі. Молодіжна культура. |
||||||||||||||||
1 |
|
04.09 01.09 |
Люди навколо нас. Розвиток навичок читання та говоріння. |
висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей |
|
Vocabulary Box, p. 7 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 4, p. 8 |
+ |
|
|||
2 |
|
06.09 07.09 |
Яка ти людина? Розвиток навичок монологічного мовлення. |
надавати інформацію про себе та ставити запитання з метою уточнення інформації про інших |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 10, p. 11 |
+ |
|
|||
3 |
|
11.09 08.09 |
Мої інтереси та захоплення. Розвиток грам.навичок. |
утворювати та використовувати герундій/ Gerund |
The Gerund |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 4, p. 14 |
+ |
|
|||
4 |
|
13.09. 14.09 |
Більше про тебе. Розвиток навичок аудіювання. |
вміти заповнювати анкети |
Present Simple: short answers |
Vocabulary Box, p. 18 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 6, p. 19 |
|
+ |
|||
5 |
|
18.09 15.09 |
Давайте поговоримо про друзів. Розвиток комунікативних навичок. |
використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей |
|
Vocabulary Box, p. 23 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 7, p. 23 |
+ |
|
|||
6 |
|
20.09 21.09 |
Дозвольте відрекомендуватися. |
вміти написати свою автобіографію |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 2, p. 26 |
+ |
|
|||
7 |
|
25.09 22.09 |
Течії молодіжної культури. Введення і активізація ЛО теми. Розвиток навичок читання. |
називати молодіжні групи та давати їм характеристику |
|
Vocabulary Box, p. 29 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 4а, p. 30 |
+ |
|
|||
8 |
|
27.09 28.09 |
Молодіжні організації. Розвиток граматичних навичок.Вивчення форм герундія. |
утворювати форми герундія та використовувати їх в реченнях |
Forms of the Gerund |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 2, p. 33
|
+ |
|
|||
9 |
|
02.10 29.09 |
Як це – бути підлітком? Вдосконалення грам. навичок. |
Визначати вирази, після яких вживається герундій |
Prepositional phrases + Gerund |
ЛО теми |
|
|
|
|
Скласти 10 речень з герундієм. |
+ |
|
|||
10 |
|
04.10 05.10 |
Клуби за інтересами. Розвиток навичок письма. |
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку |
The Gerund |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 2, p. 42 |
|
+ |
|||
11 |
|
09.10 06.10 |
Мода. Введення і активізація ЛО теми. |
висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду щодо молодіжного стилю одягу |
|
Vocabulary Box, p. 55 |
|
|
|
Ѵ
|
Вивчити нові ЛО і скласти 5 речень з ними |
+ |
|
|||
12 |
|
11.10 12.10 |
Улюблений одяг. Розвиток нав. гов. |
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку |
The Gerund (review) |
Vocabulary Box, p. 38 |
|
|
|
Ѵ |
Ex. 4, p. 41 |
+ |
|
|||
13 |
|
16.10 13.10 |
Стиль життя. Узагальнення теми. |
висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex. 13, p. |
|
+ |
|||
ТЕМА: Ваш вибір. Засоби масової інформації. Робота і професія. |
||||||||||||||||
14 |
|
18.10 19.10 |
Інтернет. Введення ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати свої переконання, думки щодо користуванням інтернету |
|
Vocabulary Box, p. 63 |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Вивчити ЛО теми Ex. 3a, b, p. 64 |
+ |
|
|||
15 |
|
23.10 20.10 |
Телебачення як засіб масової інформації. Автоматизація ЛО теми. |
називати види програм та надавати їм коротку характеристику |
|
Vocabulary Box, p. 67 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 7a, b, p. 68 |
+ |
|
|||
16 |
|
25.10 26.10 |
Реклама на телебаченні. Розвиток навичок аудіювання. |
висловлювати своє ставлення до реклами
|
|
Vocabulary Box, p. 72 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 5, p. 72 |
+ |
|
|||
17 |
|
06.11 27.10 |
Радіо. Розвиток грам.навичок. Вживання підрядних означ. речень. |
розмежовувати обмежувальні та описові означальні речення |
Defining and Non-defining relative clauses |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 2a, b, p. 74-75 |
+ |
|
|||
18 |
|
08.11 09.11 |
Улюблені радіопередачі. Вдосконалення грам. навичок. |
правильно утворювати підрядні речення |
Defining and Non-defining relative clauses |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 5, p. 76 |
+ |
|
|||
19 |
|
13.11 10.11 |
Улюблені телепередачі. Вдосконалення нав.діал.мовлення. |
, висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду |
|
Vocabulary Box, p. 78 |
|
|
Ѵ |
|
Вивчити ЛО та скласти з ними речення. |
+ |
|
|||
20 |
|
15.11 16.11 |
Роль ЗМІ у нашому житті. |
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку
|
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 6, p. 81. Ex. 7, p. 82. |
|
+ |
|||
21 |
|
20.11 17.11 |
Вибір професії. Введення і активізація ЛО теми |
обговорювати якості, які притаманні кожній професії аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку по темі |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 1, p. 82 |
+ |
|
|||
22 |
|
22.11 23.11 |
Творчі професії. |
називати різні види професій, розповідати різницю між словамиjob, profession, occupation, career |
|
Vocabulary Box, p. 84 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 3, p. 86 |
+ |
|
|||
23 |
|
27.11 24.11 |
Характеристика професій. Розвиток навичок аудіювання. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex. 5a, p. 89 |
+ |
|
|||
24 |
|
29.11 30.11 |
Нахили і здібності. Роз. грам.нав. Вживання відносних займ. |
правильно вживати відносні займенники/ Relative pronouns у реченнях |
Relative pronouns |
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 6, 7 p. 92
|
+ |
|
|||
25 |
|
04.12 01.12 |
Контроль письма
Узагальнення теми. |
Узагальнення знань |
|
Vocabulary Box, p. 95 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 5, p. 95 |
|
+ |
|||
26 |
|
06.12 07.10 |
Контроль аудіювання. |
|
Defining and Non-defining relative clauses (review) |
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex. 9, p. 103 |
|
+ |
|||
27 |
|
11.12 08.12 |
Контроль читання. |
|
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex. 11, p. 104 |
|
+ |
|||
28 |
|
13.12 14.12 |
Узагальнення теми. Контроль письма
|
|
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex. 13b, p. 107 |
|
+ |
|||
29 |
|
18.12 15.12 |
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|||
30 |
|
20.12 21.12 |
Узагальнення і систематизація вивченого матер. |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|||
31 |
|
22.12 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|||