Типова освітня програма для закладів загальної
середньої освіти для 6-9 класів,
Закон України «Про освіту» і затверджена наказом МОН від 07.06.2017 № 804
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 9-А класі ( годин на тиждень)
на 2023-2024 н. р. за підручником О. Д. Карп’юк «English».
ІI семестр
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний компонент |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||
Граматич - ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Еколо- гічна безпека та сталий розви- ток |
Грома- дянсь- ка відповідальні- сть |
Здоро- в’я та безпека |
Промис- ловість та фінансо- ва грамотність |
|||||||||
|
ТЕМА: Наука і технічний прогрес. |
|
||||||||||||
31 |
|
10.01. (ср) |
Відомі вчені та винахідники. Введення і активізація ЛО теми. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
Vocabulary Box, p. 120 |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 6, p. 121 |
|
|
|
32 |
|
11.01. (чт) |
Важливі винаходи. Розвиток навичок читання. |
висловлювати свої думки, згоду або незгоду щодо різних винаходів |
|
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 8, p. 123 |
|
|
|
33 |
|
17.01. (ср) |
Наука і науковці. Введення і активізація ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні |
|
Vocabulary Box, p. 127 |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 3b, p. 125 |
|
|
|
34 |
|
18.01. (чт) |
Перші винаходи та відкриття. Розвиток навичок читання. |
утворювати та використовувати Present Passive |
Present Passive (review) |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 2, p. 130 |
|
|
|
35 |
|
24.01. (ср) |
Великі винахідники і їх винаходи. Розвиток грам.нав |
утворювати та використовувати Past Passive |
Past Passive (review) |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 6, p. 134 |
|
|
|
36 |
|
25.01. (чт) |
Сучасні пристрої в житті і побуті. Розвиток навичок чит. та говоріння. |
висловлювати своє ставлення до сучасних пристроїв, вести дискусію по темі |
|
Vocabulary Box, p. 135 |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex. 9, p. 136 |
|
|
|
37 |
|
31.01. (ср) |
Технічні новинки. Вдосконалення навичок гов. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
Vocabulary Box, p. 138 |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 4b, p. 138 |
|
|
|
38 |
|
01.02. (чт) |
Роль винаходів у житті людей. Розвиток навичок читання. |
надавати інформацію від прочитаного, порівнювати події, факти, явища |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 6b, p. 142 |
|
|
|
39 |
|
07.02. (ср) |
Люди, що змінили світ. Узагальнення теми. |
узагальнення знань по темі |
|
Vocabulary Box, p. 144 |
|
|
|
|
Ex. 1, 2, p. 145 |
|
|
|
|
|
ТЕМА 4: Природа і погода. |
|
|||||||||||
40 |
|
08.02. (чт) |
Проблеми довкілля. Введення ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей |
|
Vocabulary Box, p. 149 |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 5, p. 149 |
|
|
|
41 |
|
14.02. (ср) |
Земля – наш дім. Автоматизація ЛО і МЗ. |
висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 9a, p. 151-152 |
|
|
|
42 |
|
15.02. (чт) |
Охорона довкілля. Розвиток навичок аудіювання. |
висловлювати свої враження від почутого |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 5, p. 155 |
|
|
|
43 |
|
21.02. (ср) |
Збереження природ.ресурсів. Роз.грам.навичок. Умовні реч. перш. типу |
утворювати та використовувати First Conditional |
First Conditional |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 1, p. 157 |
|
|
|
44 |
|
22.02. (чт) |
Бережімо нашу планету! Вдосконалення грамм. навичок. |
застосовувати First Conditional у реченнях |
First Conditional |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 4, p. 158 |
|
|
|
45 |
|
28.02. (ср) |
Тваринний світ. Введення і активізація ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду |
|
Vocabulary Box, p. 163 |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 2b, p. 160 |
|
|
|
46 |
|
29.02. (чт) |
Охорона тваринного світу. Розвиток нав.гов. |
висловлювати свої почуття та емоції |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
|
Скласти діалог з виразами з в. 9,с. 165 |
|
|
|
47 |
|
06.03. (ср) |
Рідкісні тварини України. Розвиток навичок письма. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 2, p. 167 |
|
|
|
48 |
|
07.03. (чт) |
Рослинний світ. Активізація лексичного матеріалу теми |
порівнювати події, факти, явища |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
|
Перекласти речення |
|
|
|
49 |
|
13.03. (ср) |
Екологія рідного краю. Вдосконалення навичок аудіюван. |
правильно застосовувати модальні дієслова у реченнях |
Modal Verbs (review) |
Word List p.170 |
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Ex. 11, p. 173 |
|
|
|
50 |
|
14.03. (чт) |
Способи вирішення еколог.проблем. Узагальнення теми |
узагальнення знань по темі |
|
Vocabulary Box, p. 175 |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 4, 5,p. 177 |
|
|
|
|
|
ТЕМА: Англомовні країни. |
|
|||||||||||
51 |
|
20.03. (ср) |
Сучасна Велика Британія. Розвиток навичок читання. |
використовувати нові ЛО у мовленні, надавати інформацію від прочитаного |
|
Ex.2c p.182 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 2b, c, p. 182 |
|
|
|
52 |
|
21.03. (чт) |
Англія. Розвиток навичок читання. Проведення вікторини. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 8, p. 187 |
|
|
|
53 |
|
03.04. (ср) |
Частини Об’єднаного Королівства. Загальна характеристика. Розвиток навичок ауд. |
надавати інформацію від почутого |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Підготувати доповідь за Ex. 3d, p 190 |
|
|
|
54 |
|
04.04. (чт) |
Шотландія. Вдосконалення навичок аудіюв. та читання. |
вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 5b, p. 191 |
|
|
|
55 |
|
10.04. (ср) |
Вчора, позавчора і завтра. Повтор. мин. і майб. часових форм дієслова. |
називати різницю між вживанням та утворенням Past and Future Tenses |
Past and Future Tenses Revision |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex.3 p.193(11-15) Ex.7 p.194 |
|
|
|
56 |
|
11.04. (чт) |
Уельс. Розвиток навичок говоріння та читання. |
порівнювати події, факти, явища |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 4, p. 198 Ex. 6, p. 199 |
|
|
|
57 |
|
17.04. (ср) |
Лондон. Розвиток навичок читання. |
надавати інформацію від прочитаного |
|
ЛО теми |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex. 5, p. 205 |
|
|
|
58 |
|
18.04. (чт) |
Головні міста Об'єднаного Королівства. Роз.діалогі.мов. |
вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 7, p. 207 |
|
|
|
59 |
|
24.04. (ср) |
Визначні місця англомовних країн. Розвиток навичок аудіювання. |
надавати інформацію від почутого |
|
Word List, p. 207 |
|
Ѵ |
|
|
Підготувати повідомлен-ня про одне з визначних місць Великої Британії. |
|
|
|
60 |
|
25.04. (чт) |
Історичні пам'ятки Великої Британії. Повторення пасивного стану дієслова. |
застосовувати Passive Voice у реченнях |
|
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 4, p. 212 |
|
|
|
61 |
|
01.05. (ср) |
Великі міста. Розвиток навичок читання. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
Ѵ |
Ex. 1, p. 217 |
|
|
|
62 |
|
02.05. (чт) |
Столиця Уельсу. Розвиток навичок читання. |
надавати інформацію від прочитаного |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 2b, p. 220 |
|
|
|
63 |
|
08.05. (ср) |
Узагальнення теми |
|
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Скласти 10 запитань до текста (ex.3p.220) |
|
|
|
64 |
|
09.05. (чт) |
Контроль письма |
|
Review |
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex.7a p.224 |
|
|
|
65 |
|
15.05. (ср) |
Контроль аудіювання. |
|
|
ЛО теми |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Підготувати повідомлення по темі. |
|
|
|
66 |
|
16.05. (чт) |
Контроль читання |
|
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 3, p. 232 |
|
|
|
67 |
|
22.05. (ср) |
Контроль говоріння. |
|
|
ЛО теми |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
|
68 |
|
23.05. (чт) |
Аналіз контрольних робіт. |
узагальнення знань по темі |
Review |
Review |
|
Ѵ |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
|
69 |
|
29.05. (ср) |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 |
|
30.05. (чт) |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|