Тиждень 4. Тема " Моє довкілля"

Про матеріал

Тиждень 4 " Моє довкілля". Метою даного тижня є ознайомлення дітей з поняттям " довкілля", навчити безпечної поведінки в довкіллі. Багато творчих та пізнавальних завдань учні виконують в парах та групах.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Моє довкілля

Номер слайду 2

Що мене оточує?Робота в парах «Що я побачив дорогою до школи?»Хто побачив якісь цікавинки?

Номер слайду 3

Бути дослідником – спостерігати і ставити питання

Номер слайду 4

Гра «Скринька невідкритих таємниць»Спробуй поставити питання, яке тебе цікавить(або намалювати) і поклади в скриньку. Перший крок робить учитель.

Номер слайду 5

Що означає слово «довкілля»?« те, що довкола нас»«світ довкола нас»Яким іншим словом можна замінити слово «довкілля»? (Дати підказку)

Номер слайду 6

Слухання вірша «Гімн довкіллю»(Є. Кукуяшна, О. Смага)Який настрій вірша?

Номер слайду 7

Робота в групах. Природні та рукотворні тіла. Кожній групі роздати малюнки. Розкласти їх у 3 конверти:І - предмети живої природиІІ – предмети неживої природиІІІ – створені людиною

Номер слайду 8

Слухання казки В. Сухомлинського «Горобчик і вогонь»Слухаємо казку. Висловлюємо свою думку про твір. Ще раз вчитель читає, виділяє деякі слова голосом. Називаємо слова, що позначають предмети живої та неживої природи

Номер слайду 9

Повернення до « Скриньки невідкритих таємниць»РЕФЛЕКСІЯ

Номер слайду 10

Які таємниці шкільного подвір’я?Хто тут живе? Що тут росте?

Номер слайду 11

Дослідіть:І група – Що росте на шкільному подвір’ї?ІІ група – Хто живе на подвір’ї?ІІІ група – Які звуки можемо чути на шкільному подвір’ї?ІV група – Які фарби подвір’я?

Номер слайду 12

Наші враження від екскурсіїЗа допомогою: - писаних літер (хто вміє) - друкованих літер - малюнків - символів

Номер слайду 13

Працюємо завзято! Розмальовки про довкілля (роздати)

Номер слайду 14

Дослідження рукотворних і природних тіл за допомогою органів чуття. Заплющте долонями очі.– Чи бачите ви чудовий вазон (дерево),ніжне зелене листячко?– Розплющте очі. А тепер?– Що відбулося? Чому?– Хто вам допоміг побачити красу довкілля?– Чи складно жити людям, які втратили зір?

Номер слайду 15

Експеримент 2 Затисніть долонями вуха. Тихо звучить музика (використовуємо телефон). Тепер опустіть руки. Чи бачите ви чудовий вазон, ніжне зелене листячко? Що відбулося? Чому?Як ви почувалися, коли нічого не було чути?

Номер слайду 16

Експеримент 3 Заплющте очі долонями. (Учителька розпилюєдезодорант). Розплющте очі.– Що змінилося?– Що ви відчули? Вам допомогли очі?– Що відбулося? Чому?– Для чого людині ніс?– Чи всі запахи в довкіллі приємні? Які запахидля вас приємні?– Чи нюхають, перш ніж їсти, страву ваші домашні тваринки?

Номер слайду 17

Експеримент 4 Скуштуйте шматочок лимона, а потім груші.– Що змінилося?– Що ви відчули?– За допомогою чого розрізнили?Який помічник допоміг?

Номер слайду 18

Експеримент 5 Заплющте очі. Серед предметів, які лежать увас на парті (або на асфальті, якщо ви на вулиці),відшукайте олівець. Розплющте очі.– Що ви відчули?– Як ви шукали потрібний предмет?– Який помічник вам допоміг?

Номер слайду 19

Аплікація з осіннього листя

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Як поводитись у довкіллі Створення пам’ятки Можна запропонувати учням готові значки, які б вони розшифровували, вирізали і приклеїли на аркуш паперу. На основі цих значків діти формулюють правила поводження у довкіллі Інші правила, які не мають графічного оформлення, можна просто зачитати. Запитайте про кожне правило, чому воно потрібне? Як воно допомагає зберегти життя людині і не зашкодити довкіллю.

Номер слайду 22

Правила поведінки серед природи Не залишати сміття після себе серед довкілля. Не викидати сміття у водойми. Не розводити багаття у невстановленому місці. Не ламати гілок дерев і кущів. Не пошкоджувати кору дерев і кущів. Не зривати квітучих рослин. Не ловити комах, не знищувати павуків, жаб. Не ловити диких тварин та не забирати їх додому

Номер слайду 23

Не руйнувати гнізда птахів і не зачіпати їх. Не вмикати голосно музики. Не кричати без потреби серед довкілля. Не виривати кущики ягід із корінням. Не виривати з корінням гриби. Не зачіпати мурашники. Голосно в довкіллі не розмовляти. Нічого незнайомого не куштувати.

Номер слайду 24

Вірш А. Бортняк «Зламана гілка»Зламав Івасик гілку ясеневу і кинув геть, коли награвся нею. Веселий він побіг собі додому. Вона ж лежить на гнилищі рудому. В самотині зітхає гілка тяжко. Уже на ній не сяде більше пташка. Вже вітерець її не захитає, «Хитати ще?» – її не запитає. В її прожилках не бродити соку, не гріти мрію ніжну і високу.Івась у ліжку спить спокійно, тихо. Невже не знає він, що скоїв лихо?

Номер слайду 25

Робота в групах. Виготовлення знаків для охорони природи. Вибери геометричні фігури для знака

Номер слайду 26

Рефлексія. Перегляд мультфільму «Пригоди лісових друзів. Охорона природи»Що найбільше сподобалось цього тижня?Яке найважливіше спільне досягнення?Що вам вдалося, а що було важко?

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.6
Оригінальність викладу
4.2
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Юшинова Олена Олександрівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Коваль Оксана Григорівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Mushinska Yaryna
    Презентація розроблена відповідно до методичних рекомендацій Нової Школи. Дуже вдячна!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Бережко Олена Іванівна
    Хороша послідовна презентація і виклад матеріалу!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Додано
12 вересня 2018
Переглядів
28931
Оцінка розробки
4.5 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку