Тиждень 4 " Моє довкілля". Метою даного тижня є ознайомлення дітей з поняттям " довкілля", навчити безпечної поведінки в довкіллі. Багато творчих та пізнавальних завдань учні виконують в парах та групах.
Експеримент 3 Заплющте очі долонями. (Учителька розпилюєдезодорант). Розплющте очі.– Що змінилося?– Що ви відчули? Вам допомогли очі?– Що відбулося? Чому?– Для чого людині ніс?– Чи всі запахи в довкіллі приємні? Які запахидля вас приємні?– Чи нюхають, перш ніж їсти, страву ваші домашні тваринки?
Як поводитись у довкіллі Створення пам’ятки Можна запропонувати учням готові значки, які б вони розшифровували, вирізали і приклеїли на аркуш паперу. На основі цих значків діти формулюють правила поводження у довкіллі Інші правила, які не мають графічного оформлення, можна просто зачитати. Запитайте про кожне правило, чому воно потрібне? Як воно допомагає зберегти життя людині і не зашкодити довкіллю.
Правила поведінки серед природи Не залишати сміття після себе серед довкілля. Не викидати сміття у водойми. Не розводити багаття у невстановленому місці. Не ламати гілок дерев і кущів. Не пошкоджувати кору дерев і кущів. Не зривати квітучих рослин. Не ловити комах, не знищувати павуків, жаб. Не ловити диких тварин та не забирати їх додому
Вірш А. Бортняк «Зламана гілка»Зламав Івасик гілку ясеневу і кинув геть, коли награвся нею. Веселий він побіг собі додому. Вона ж лежить на гнилищі рудому. В самотині зітхає гілка тяжко. Уже на ній не сяде більше пташка. Вже вітерець її не захитає, «Хитати ще?» – її не запитає. В її прожилках не бродити соку, не гріти мрію ніжну і високу.Івась у ліжку спить спокійно, тихо. Невже не знає він, що скоїв лихо?