Під час проведення тижня наук «Ольвійські студії»,
для дітей з особливими освітніми потребами, були використані інтерактивні методи навчання, які дають можливість покращити навчальний процес та поглибити теоретичні знання на практиці і відчути радість особистого відкриття:
Довідник визначення рослин і тварин - Googl lens
Демократичне середовище, допомагає налагоджувати між дітьми з індивідуальною формою навчання дружні стосунки, діти почували себе членами шкільного колективу:
Googl lens –визначник лікарських рослин України
бажаючі побували в ролі вчителя – напрямок на розвиток компетентностей учнів:
Googl lens – електронний визначник видів рослин
в процесі спільної взаємодії, здійснюється позитивний вплив на розвиток дитини.
Учні мали можливість ознайомитись з цікавими інтерактивними іграми,
https://coneixelriu.museudelter.cat/ocells.php
які дають можливість створити ситуацію випробування
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OctagonStudio.ARDinoVR
Діти з обмеженими можливостями, потребують особливу увагу, адже їх стан пам’яті, мислення, темп роботи, працездатність, прояви поведінки та емоцій дуже різняться:
з моделі Землі (з пластилину та пінопласту) створили поробки
створили поробки до дня захисту дітей.
Моделювали та розбирали механізми інженерних споруд: Гелікоптер та Вітряк
- з паперового стаканчика
Гелікоптер - eweek_t-036_safe-landing.indd Вітряк - eweek_t-042_windmill-toy.indd
також, діти мали можливість відтворити теоретичні знання
Збирання моделі скелету людини і моделювання та відтворення роботи дихальної системи
та онаочнити матеріал практично розібравши важкі для них теми
моделювання з конструктора – подвоєння структури ДНК за принципом компліментарності
моделювали з конструктора
матеріал для дітей з особливими освітніми потребами краще запам`ятовується, якщо його подавати невеликими «дозами» і звертати увагу на багаторазове повторення вивченого матеріалу.
З цією метою урізноманітнювати прийоми і види робіт на закріплення вивченого матеріалу, застосовувати дидактичні ігри:
Селекція – біотехнології, ГМО
та головне, щоб дитина відчула ситуацію успіху
Були використані освітні он-лайн платформи та електронні інтерактивні ресурси: Googl lens, Pisa, Googl Earth, Qulver і т.д., враховуючи індивідуальні особливості учнів
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.puteko.colarmix
https://octagon.studio/products-and-services/4d-flashcards/
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OctagonStudio.ARDinoVR
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Octagon.Ocean4D
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OctagonStudio.Animal4DPlus
https://coneixelriu.museudelter.cat/ocells.php
eweek_t-042_windmill-toy.indd
eweek_t-036_safe-landing.indd