Транспорт. Який буває транспорт?

Про матеріал
Використавши матеріали розробки, вчитель зможе дати учням уявлення про види транспорту; формувати вміння висловлювати свою думку та слухати думку співрозмовників; розвивати технічне мислення, увагу, спостережливість; виховувати дружелюбні стосунки.
Перегляд файлу

 

Тема. Який буває транспорт?

Мета. Дати учням уявлення про види транспорту; формувати вміння висловлювати свою думку та слухати думку співрозмовників; розвивати технічне мислення, увагу, спостережливість; виховувати дружелюбні стосунки.

 

 Хід уроку

  1. Ранкове коло. Вітання.
  2. Емоційне налаштування.
  • Сонечко завітало до нас у клас, його промінчики – прищепки.
  • Подаруйте один одному промінчик «теплого» слова.
  1. Щоденні новини.

Синоптик працює з календарем.

Бесіда про останій тиждень зими – Масляну.

  1. Повідомлення теми тижня.

Діти обєднуються у пари. Працюють із словесними аналогіями.

  • Яке слово слід дописати? Транспорт.

Тема нашого тижня – транспорт.

Пригадайте, який транспорт зустрівся вам дорогою до школи?

Отже, транспорт буває різний. Наше завдання – дослідити, який буває транспорт?

  1. Групова робота. Створення інтелекткарти.
  •  На ваших партах є картинки. Обєднайте їх у 4 групи, враховуючи спосіб пересування.

-Про 5 вид транспорту дізнаємося із відео. Як називається транспорт? Де він пересувається? Під землею. Отже, він – підземний.

6. Дослідження учнів «Який вид транспорту переважає у нашому місті».

  Опитавши своїх однокласників, учні роблять висновок свого дослідження.

7 Перегони. (Щоденні 3. Математика для себе).

-Оберіть собі вид транспорту. Виконайте рівності. Оцініть свою роботу.

8 Робота з математичним планшетом.

  • Змоделюйте вид транспорту, використовуючи геометричні фігури.
  • Який вид транспорту змоделювали?
  • До якої групи його віднесемо?

9 Підсумок уроку. Рефлексія.

 

 

docx
Додав(-ла)
Саленко Іванна
Додано
24 лютого 2020
Переглядів
816
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку