Тема. Який буває транспорт?
Мета. Дати учням уявлення про види транспорту; формувати вміння висловлювати свою думку та слухати думку співрозмовників; розвивати технічне мислення, увагу, спостережливість; виховувати дружелюбні стосунки.
Хід уроку
Синоптик працює з календарем.
Бесіда про останій тиждень зими – Масляну.
Діти об’єднуються у пари. Працюють із словесними аналогіями.
Тема нашого тижня – транспорт.
Пригадайте, який транспорт зустрівся вам дорогою до школи?
Отже, транспорт буває різний. Наше завдання – дослідити, який буває транспорт?
-Про 5 вид транспорту дізнаємося із відео. Як називається транспорт? Де він пересувається? Під землею. Отже, він – підземний.
6. Дослідження учнів «Який вид транспорту переважає у нашому місті».
Опитавши своїх однокласників, учні роблять висновок свого дослідження.
7 Перегони. (Щоденні 3. Математика для себе).
-Оберіть собі вид транспорту. Виконайте рівності. Оцініть свою роботу.
8 Робота з математичним планшетом.
9 Підсумок уроку. Рефлексія.