Що таке LEGO “Шість цеглинок”?LEGO «ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» — це практичний інструмент для навчання, це технологія навчання. Виконуючи веселі завдання і граючись набором з шести різнокольорових цеглинок LEGO® DUPLO®, діти тренують пам’ять, розвивають моторику і мислять творчо. Крім того, використання цієї технології дає можливість адаптувати і, звичайно, створювати власні завдання відповідно до вмінь та інтересів дітей.
Головною метою в роботі з конструктором «Lego» формувати у дітей цілісну систему уявлень про навколишній світ (про світ людей, природи, речей);навчати основним прийомам та способам конструювання різних моделей з деталей конструктора LEGO;формувати загальні вміння — виконувати завдання відповідно до поставленої мети; доводити розпочату роботу до кінця, працювати поряд і разом з дорослим, з однолітками; планувати діяльність; аналізувати та оцінювати її результат;розвивати дрібну моторику, формувати зорову координацію рухів, правильну поставу;створювати умови для активного розвитку всіх психічних процесів, зокрема конструктивного мислення; репродуктивної та творчої уяви; збагачувати активний словник дошкільників та формувати навички зв’язного мовлення, вербального та невербального спілкування;виховувати такі базові якості особистості, як самостійність, цілеспрямованість, наполегливість, креативність
Чого діти навчаються? Коли діти залучені до виконання завдань у грі — вони розвивають:• Мовленнєві вміння описувати детально свої дії, надавати чіткі і зрозумілі інструкції, пояснювати свої міркування, розповідати історії, які допомагають спілкуватися з іншими і виражати власні думки. • Уміння вирішувати проблемні завдання, що включає в себе вміння зосередитись і запам’ятати завдання, вміння ставити цілі і розробляти план дій, уміння творчо мислити і розмірковувати над тим, що і як робити. • Уміння співпрацювати, що виражається у вмінні працювати в парах чи групах, умінні ділитися матеріалами, вмінні вчитися у своїх однолітків, дослухаючись до їхніх ідей та пропозицій, умінні розподіляти ролі та обов’язки.
МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТПриклад завдання. Давайте побудуємо будинок. Перший поверх – 5 цеглинок, 2-й поверх – на 3 цеглинки більше, 3-й поверх – на 1 цеглинку менше, ніж 2-й поверх. РОЗВ’ЯЗУЄМО ЗАДАЧІДля розв’язання найпростіших задач вам знадобляться 2 види цеглинок різного кольору. Приклад завдання. На поляні росло 5 квіток. Згодом на поляну прилетіли метелики та сіли кожен на свою квітку. Трьом метеликам квіток не вистачило. Чого більше – квіток чи метеликів? На скільки?Таким чином діти побачать, скільки на поляні квіточок, а скільки метеликів, кого більше та на скільки.
LEGO допомагає дітям втілювати в життя свої задуми, будувати і фантазувати, захоплено працювати і бачити кінцевий результат своєї роботи. Систематична робота з LEGO сприяє розвитку мислення, спритності, а також інтелекту, уяви та творчих задатків. Сприяє формуванню таких якостей, як уміння концентруватися, здатність співробітничати з партнером, і найголовніше - почуття впевненості в собі. Якщо з дитинства прагнути до пізнання - це перейде в уміння вчитися з великим інтересом.