ТРЕНІНГ“Гра по-новому, навчання по-іншому”.використання технології “шість цеглинок” в освітньому просторі початкової школи.
Номер слайду 2
Що таке LEGO “Шість цеглинок”?LEGO «ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» — це практичний інструмент для навчання, це технологія навчання. Виконуючи веселі завдання і граючись набором з шести різнокольорових цеглинок LEGO® DUPLO®, діти тренують пам’ять, розвивають моторику і мислять творчо. Крім того, використання цієї технології дає можливість адаптувати і, звичайно, створювати власні завдання відповідно до вмінь та інтересів дітей.
Номер слайду 3
Головною метою в роботі з конструктором «Lego» формувати у дітей цілісну систему уявлень про навколишній світ (про світ людей, природи, речей);навчати основним прийомам та способам конструювання різних моделей з деталей конструктора LEGO;формувати загальні вміння — виконувати завдання відповідно до поставленої мети; доводити розпочату роботу до кінця, працювати поряд і разом з дорослим, з однолітками; планувати діяльність; аналізувати та оцінювати її результат;розвивати дрібну моторику, формувати зорову координацію рухів, правильну поставу;створювати умови для активного розвитку всіх психічних процесів, зокрема конструктивного мислення; репродуктивної та творчої уяви; збагачувати активний словник дошкільників та формувати навички зв’язного мовлення, вербального та невербального спілкування;виховувати такі базові якості особистості, як самостійність, цілеспрямованість, наполегливість, креативність
Номер слайду 4
Чого діти навчаються? Коли діти залучені до виконання завдань у грі — вони розвивають:• Мовленнєві вміння описувати детально свої дії, надавати чіткі і зрозумілі інструкції, пояснювати свої міркування, розповідати історії, які допомагають спілкуватися з іншими і виражати власні думки. • Уміння вирішувати проблемні завдання, що включає в себе вміння зосередитись і запам’ятати завдання, вміння ставити цілі і розробляти план дій, уміння творчо мислити і розмірковувати над тим, що і як робити. • Уміння співпрацювати, що виражається у вмінні працювати в парах чи групах, умінні ділитися матеріалами, вмінні вчитися у своїх однолітків, дослухаючись до їхніх ідей та пропозицій, умінні розподіляти ролі та обов’язки.
Номер слайду 5
Використання LEGO під час навчального процесу. LEGO НУШРанкові зустрічіНавчання грамоти. Математика. Я досліджую світ. Технології і мистецтво. Динамічні перерви
Номер слайду 6
ЗНАЙОМСТВО З LEGO
Номер слайду 7
“КОЛЬОРОВА РУХАНКА”ПОСТРИБАТИПОПЛЕСКАЙТЕ В ДОЛОНЬКИНАХИЛИ ТУЛУБА ВЛІВО, ВПРАВОВПРАВА “НОЖНИЧКИ”СТРИБКИ НА ОДНІЙ НОЗІДОБРЕ ПОТЯГНУТИСЬ І ПОСМІХНУТИСЬ
Номер слайду 8
SMART ЗАРЯДКА
Номер слайду 9
БЕЗМЕЖНИЙ СВІТ ГРИІснує 24 варіанти з’єднання двох цеглинок. Скільки існує варіантів з’єднання шести цеглинок? (915 103 764 варіанти). Використовуючи шість цеглинок, складіть куб.
Номер слайду 10
РОБОТА В ГРУПАХ“ОСІННІ ДАРИ”
Номер слайду 11
ПІДСТУПНА РІВНОВАГА
Номер слайду 12
РОЗТАШОВУЄМО ЗІ СЛІВ
Номер слайду 13
ХУДОЖНИКИ
Номер слайду 14
КОЛЬОРОВІ МЕШКАНЦІ
Номер слайду 15
МАТЕМАТИКА З LEGO>
Номер слайду 16
МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТПриклад завдання. Давайте побудуємо будинок. Перший поверх – 5 цеглинок, 2-й поверх – на 3 цеглинки більше, 3-й поверх – на 1 цеглинку менше, ніж 2-й поверх. РОЗВ’ЯЗУЄМО ЗАДАЧІДля розв’язання найпростіших задач вам знадобляться 2 види цеглинок різного кольору. Приклад завдання. На поляні росло 5 квіток. Згодом на поляну прилетіли метелики та сіли кожен на свою квітку. Трьом метеликам квіток не вистачило. Чого більше – квіток чи метеликів? На скільки?Таким чином діти побачать, скільки на поляні квіточок, а скільки метеликів, кого більше та на скільки.
Номер слайду 17
ПОБУДУЙ РЕЧЕННЯ
Номер слайду 18
LEGO допомагає дітям втілювати в життя свої задуми, будувати і фантазувати, захоплено працювати і бачити кінцевий результат своєї роботи. Систематична робота з LEGO сприяє розвитку мислення, спритності, а також інтелекту, уяви та творчих задатків. Сприяє формуванню таких якостей, як уміння концентруватися, здатність співробітничати з партнером, і найголовніше - почуття впевненості в собі. Якщо з дитинства прагнути до пізнання - це перейде в уміння вчитися з великим інтересом.