«КРОК ЗА КРОКОМ» вчителя Палярус Альони Сергіївни.
Дану інформацію про себе вирішила узагальнити для презентації власного досвіду, своїх надбань за час роботи вчителем у школі та для презентації власного досвіду роботи.
Цікавого вам перегляду.
Вчитель біології, хімії та основ здоров я Палярус А.С.
Електронна версія розміщена на сайті
Використані:
Інтернет пітримка: Відео матеріали сторінка Facebook Viber Акаунт Googlee Gmail.com Google Диск Блоггер Сайт Google Clasroom Google Meet електронний журнал
МОЇ КОНТАКТИ:
0937832083
сторінка Facebook https://www.facebook.com/alionka.palyarus/
Viber 0937832083
Акаунт Googlee
Gmail.com 06041988alionka@gmail.com
Google Диск https://drive.google.com/drive/my-drive
Блоггер Сайт http://palyarusalionka.blogspot.com
Google Clasroom https://classroom.google.com/h
Google Meet https://meet.google.com/yhc-ztsp-vkc або вхід за кодом yhc-ztsp-vkc
Освіта:
30.06.2005 рік – Атестат КС № 27873594. Закінчила Озерську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів Світловодської РДА Кіровоградської області і нагороджена золотою медаллю « За високі досягнення у навчанні».
30.11.2007рік – Диплом № ТА № 32073214. Закінчила Кременчуцьке педагогічне училище ім. А.С. Макаренка з спеціальністю « Початкове навчання , і здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, керівника гуртка образотворчого мистецтва.
23.06.2009 рік – Диплом № СМ № 36952833. Закінчила Глухівський державний педагогічний університет ім.. О. Довженка і отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки « Педагогічна освіта» та здобула кваліфікацію бакалавра педагогічної освіти, вчителя біології.
20.06.2010 рік – Диплом № СМ №38448344. Закінчила Глухівський національний педагогічний університет ім.. О. Довженка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю « Педагогіка та методика середньої освіти. Біологія. Практична психологія» та здобула кваліфікацію вчитель біології, валеології, основ екології. Практичний психолог у закладах освіти.
Загальний стаж роботи : 15 років
Додаткова освіта: 2012 рік - Сертифікат Microsoft « Основи інформаційно – комунікаційних технологій». 02.09.2013- 20.09.2013 рік - Свідоцтво про підвищення кваліфікації . «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім.В.Сухомлинського. Курси вчителів хімії, як викладають біології, екологію та природознавство. Обсягом 108 годин. 2015 рік - Сертифікат учасника обласного семінару переможців всеукраїнського конкурсу « Учитель року -2015». 26.11.2018- 07.12.2018 рік - Свідоцтво ПК № 02136577-3168/18про підвищення кваліфікації . «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. В.Сухомлинського. Курси директорів, завідувачів філій, заступників директорів з навчальної , навчально – виховної роботи закладів ЗЗСО. Обсягом 108 годин. 15.03.2018 рік – Сертифікат 11-31468 пройшла онлайн – курс « Вчимося жити разом» обсягом 30 академічних годин. 06 .05.2018 рік - Сертифікат 11-20223 пройшла онлайн –курс « Основи здоровязбережної компетентності» обсягом 60 академічних годин. 25.11.2019 рік - Свідоцтво ПК № 02136577-3189/19 про підвищення кваліфікації . «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім.В.Сухомлинського. Курси вчителів хімії, як викладають предмети освітньої галузі «Природознавство» обсягом 108 годин. 14-18.01.2019 рік - Сертифікат № 02136577-4296/19участі у мейкатоні « Інсайти сучасного вчителя , який продукує інноваційні ідеї навчання» обсягом 40 годин. 11.03.2021 рік - Свідоцтво № МЗ № 02136577-1199/21 про підвищення кваліфікації . «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. В.Сухомлинського. Навчання за програмою семінару – практикуму для вчителів, які викладають основи здоров’я та впроваджують здоров’язбережувальні превентивні проекти « Партнерство громади, школи та батьківської громадкості – запорука успішного становлення і розвитку здоров’язбережувального освітнього середовища.» обсягом 8 годин. 12.10.2021 рік - - Свідоцтво № МЗ № 02136577-4354/21 про підвищення кваліфікації «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. В.Сухомлинського. Навчання за програмою семінару – практикуму для вчителів, які викладають основи здоров’я та впроваджують здоров’язбережувальні превентивні проекти « Реалізація завдань з питань адвокації, планування, моніторингу та оцінки заходів упровадження здоров’язбережувальних проєктів.».Обсягом 15 годин. 26.10.2021 рік – Сертифікат ,що засвідчує успішне закінчення тренінгу на тему «Оптимізація медичної допомоги ВІЛ+людям м.Кропивницький та Кіровоградської області. Добровільне консультування і тестування на ВІЛ» 08.11.2021 рік - Свідоцтво № В 576-528359 «На Урок» дистанційно підвищила кваліфікацію під час вебінару « Співпраця ІРЦ із закладами освіти» обсягом 2 години. 20.12.2021 рік – Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК 05385631/01243-21 «Актуальні проблеми навчання та виховання в інклюзивному освітньому середовищі» для вчителя біології та хімії.
Досвід роботи: 2006 рік призначена вчителем біології та хімії у Озерську ЗОШ І-ІІІ ступенів Світловодського району Кіровоградської області. 2017 рік переведена на посаду завідувача філії Озерського НВК КЗ « Павлівське НВО» Олександрійського району (Світловодського району) Кіровоградської області. 2020 рік переведена на посаду вчителя біології та хімії філії Озерського НВК КЗ «Павлівське НВО» Олександрійського району (Світловодського району) Кіровоградської області.
Професійні навички:
Особисті якості: Чесність, дисциплінованість, відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, дружелюбність. Хобі: займаюсь спортом,малюю.
Працювала керівником гуртка образотворчого мистецтва « Юний Художник» Інша діяльність: 2006 рік - Директор Озерська сільська виборча комісія Світловодського району Кіровоградської області. 2020 рік - Кандидат у депутати територіального виборчого округу №4 з виборів депутатів Олександрійської районної ради . Місцеві вибори 2020.
Проблема з предмету, над якою працюю: “Природоохоронна робота та формування екологічної культури у процесі навчання та в позаурочний час”
Викладаю предмети: хімія – 7-9 класи, біологія – 6-9 клас, природознавство 5 клас, основи здоров’я 5,6,7, 8,9 клас.
Позакласна робота з предмета:,проведення предметних тижнів, предметних екскурсій, позакласні виховні заходи.
Самоосвіта: “Вироблення екологічного стилю мислення і поведінки учнів засобами інтерактивних технологій при вивченні природничих наук”
Педагогічне есе «СЕКРЕТ УСПІХУ»
Ми живемо ХХІ ст. і сучасному суспільству необхідні особистості, здатні творчо мислити. Сьогодні суспільство потребує людей, які самостійно можуть і вміють працювати над розвитком самого себе: свого інтелекту, своєї культури. особистістю без цих якостей. Є певна закономірність: якщо хочеш, щоб дитина була добрим, чесним, відповідальним - почни з себе. Якщо вчитель заряджає своїм умінням спілкуватися, шанобливим ставленням до людей, своєю любов'ю, успішністю, творчістю - до цього будуть прагнути і його учні.
За досить невеликий проміжок часу уже накопила певний досвід роботи, який активно використовую на уроках, маю своє розуміння змісту , суті освіти та методики викладання предмету. Та я вважаю, що в школі повинно бути цікаво саме дорослим, тоді буде цікаво і дітям. На мою думку, це один з найголовніших принципів існування сучасної школи. Тому головна ідея мого шкільного життя міститься в двох словах „мені цікаво”. Для виконання завдання , які поставила перед собою, доводиться багато працювати над самоосвітою , постійно поповнювати запас знань новою інформацією., багато приходиться працювати з інтернет- джерелами. Але все одно постійно мене турбують багато питань, на які намагаюся знайти відповіді, а саме: Як зробити уроки цікавими і плідними? Як спонукати дітей до самостійного мислення? Як творчо співпрацювати з дітьми? Щоб вирішити ці питання , увагу зосереджую на пошуках форм і змісту ведення знань. З досвіду інших учителів також беру раціональне зерно. Я є учасником різних конкурсів та змагань.
Закінчивши педагогічний інститут та попрацювавши деякий час у школі, я зрозуміла: “Без природничих наук моє життя не буде мати змісту!” Адже ці науки, дають дійсне спілкування людини з природою, людини з людиною без чого всі розумові здібності і життєва енергія швидко б збідніли. Подорожуючи в світ природи, діти звертають увагу на причинно-наслідкові зв´язки між явищами і речами, вчаться бачити залежності. Адже давня мудрість говорить: “Мислення розпочинається тільки із здивування”, а здивувати дитину можна лише на уроках природничих дисциплін. На своїх уроках я намагаюсь користуватися активними методами роботи, тому що активність – це психічна якість, риса характеру людини, яка виражається в посиленій діяльності. Ця якість не вроджена і не постійна, а може динамічно розвиватися, прогресувати і регресувати під впливом сім´ї, школи, праці, товаришів та інших соціальних факторів. Найголовніше, що на кожному уроці необхідна пізнавальна активність, а вона залежить тільки від учителя, від його уміння активізувати учнів. Активні методи спонукають дітей до старанного навчання. Головне, що активні методи допомагають старанності всіх учнів: сильним, кмітливим, допитливим, слабким, безвільним, ледачим…
На кожному уроці з теми намагаюся зацікавити учнів різними інтерактивними завданнями. Під час переходу до інтерактивних форм навчання змінюється насамперед ставлення дітей до предмета, приводиться в дію основний закон засвоєння знань: сприйняття – осмислення – запам’ятовування - практичне застосування. Ефективність засвоєння знань залежить від активності учасників процесу навчання. Цей принцип найкраще спрацьовує при введенні інтерактивних форм навчання на моїх уроках. Адже коли учень не просто прослуховує матеріал, а й сам активно працює – намагається знайти логічне пояснення того чи іншого явища і пояснити своєму товаришу свою точку зору - ось це і є найголовніша мета інтерактивного навчання. Набагато важливіше навчити учнів мислити, аналізувати, робити висновки, ніж просто розповісти їм новий матеріал.
На деяких уроках я використовую елементи уроку-тренінгу. Рухові вправи є обов'язковою частиною будь-якого тренінгу. Окрім того, що вони активізують психофізіологічні процеси організму, підвищують увагу учасників, сприяють створенню невимушеної довірливої атмосфери тренінгу, певні рухавки демонструють людям форми й методи фізичної активності, які варто застосовувати в житті постійно.Основне завдання тренера щодо руханок - дати учасникам чітку інструкцію та стежити за дотриманням умов безпеки під час виконання вправ. В результаті аналізу інтерактивних методів я прийшла до висновку, що необхідно якомога частіше використовувати різні інтерактивні вправи як під час вивчення нового матеріалу, так і при його закріпленні чи повторенні.
Декілька років тому я познайомилася з новим методом роботи – проектною діяльністю. Сьогодні я можу з впевненістю сказати, що це не зовсім новий метод, а оновлений і цікавий для учнів тим, що до звичної пошукової роботи додалася робота на комп’ютері: створення комп’ютерних презентацій і використання їх на своїх уроках. А це робота, яка вимагає не тільки прочитання цікавої інформації , а й вміння аналізувати, синтезувати, робити власні висновки, творити, визначати головне , відображати свої знання за допомогою схем, таблиць, відшукувати фрази, за якими криється величезний зміст. Враховуючи «плюси» мультимедійних технологій провідна роль залишається за вчителем, а комп’ютер виконує роль асистента, засобу інтенсифікації, контролю та оцінювання навчальної діяльності учнів. Такі уроки мають різні прийоми й методи, кожне заняття – окрема презентація, що складається з певної кількості слайдів, залежно від обсягу навчального матеріалу. Також я почала роботу над власним озвученням презентацій, які сама ж готую до уроку. Мультимедійні засоби як джерело нових знань можуть використовуватися перед вивченням навчального матеріалу як вступ до теми або під час вивчення теми у поєднанні з розповіддю чи бесідою . Багато працюю над створенням різних тематичних брошур, які поширюю серед учнів,батьків, колег. Також часто розміщую їх у , , .
Працюю над створенням електронних конспектів , тому можу виділити основні етапи моєї підготовки:
Підготовка мультимедійного уроку потребує глибшого опрацювання теоретичних питань, дбайливішого добору ілюстративного матеріалу і, безперечно, займає більше часу. На різних етапах можливе використання таких об’єктів: • кольорові малюнки та фото — дозволяють розширити ілюстративний ряд, наблизити його до реального життя, надати йому більшої ілюстративності та емоційності; • слайд-шоу— фото та малюнки, які змінюють один одного та можуть супроводжуватися текстом . • вiдеофрагменти — виконують функції, які були раніше в кіно -, вiдеофiльмiв, але застосування комп’ютера робить можливим робити зупинки, застосовувати стоп-кадр, збільшувати окремий фрагмент тощо. Також часто використовую надбання своїх колег, відеофрагменти, відеоролики. . Тому я активно працюю з інтернет –джерелами, веду спілкування з учнями та батьками та використовую їх у своїй роботі на уроках .
В період пандемії всі електроні конспекти, зібрані та розроблені матеріали стали актуальними в роботі, в реаліях сучасної Української школи.
Я б хотіла познайомити вас з однією з проектних робіт , яку я готувала для проведення відкритої лінійки , а потім для участі у районному конкурсі МАН, в цій роботі зібраний матеріал власноруч, а також я з ученицею підготували до теми цікаву повчальну презентацію.
….
Використання інформаційно-комунікативних технологій на моїх уроках сприяє активізації творчої пізнавальної діяльності учнів, підвищує ефективність навчально-виховного процесу. Саме за такими технологіями майбутнє сучасної освіти. Мої учні є переможцями різних шкільних, районних та обласних конкурсів.
Сьогодні мої старання та надбання оцінено ось так…
Я впевнена, що ріст наших учнів у великій мірі залежить саме від вчителів,і неодмінно від вчителів біології , хімії та основ здоров’я.
|