Есе "Секрет успіху " вчителя Палярус А.С.

Про матеріал
Презентую ЕСЕ на тему "Секрет успіху вчителя" для ознайомлення для колег. Даний матеріа цікавий, насичений, креативний та на мою думку буде корисним для колег.
Перегляд файлу

             «КРОК ЗА КРОКОМ» вчителя  Палярус Альони Сергіївни.

Дану  інформацію  про себе вирішила  узагальнити для презентації  власного досвіду, своїх надбань за час роботи вчителем у школі та для презентації  власного досвіду роботи.           

                                                         Цікавого вам перегляду.

                                                              D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\Сірьоженька і Альонка\фото сімя\IMG_1924.jpg              

                                            Вчитель біології, хімії та основ здоров я Палярус А.С.    

                                                                       Електронна версія  розміщена на сайті        C:\Users\Администратор\Downloads\qr-code (1).png

                                                                                                   Використані:

 Інтернет пітримка: C:\Users\Администратор\Desktop\значок-youtube-простой-вектор-заполнил-плоский-с-формой-d-тени-155470626.jpg Відео матеріалиC:\Users\Администратор\Desktop\kisspng-facebook-inc-logo-computer-icons-like-button-facebook-icon-5aba7ea6e2a1c9.4691877415221715589283.jpg сторінка FacebookC:\Users\Администратор\Desktop\depositphotos_74260199-stock-illustration-vector-modern-phone-icon-in.jpg ViberC:\Users\Администратор\Desktop\png-transparent-google-logo-google-search-google-account-google-text-trademark-logo.png Акаунт GoogleeC:\Users\Администратор\Desktop\9673d4ee99c2ec6f459ce3f615cb9c3e.png Gmail.com   C:\Users\Администратор\Desktop\загружено.png Google Диск  C:\Users\Администратор\Desktop\kisspng-blogger-computer-icons-google-website-blogger-logo-svg-icon-5ab0b4309112f6.6553869415215299045942.jpg Блоггер  СайтC:\Users\Администратор\Desktop\1200px-Google_Classroom_icon.svg.png Google ClasroomC:\Users\Администратор\Desktop\google_meet_logo_2020_288.png Google Meet  C:\Users\Администратор\Desktop\загружено.png електронний журнал

                                                                                                  МОЇ КОНТАКТИ:

C:\Users\Администратор\Desktop\png-transparent-white-telephone-logo-computer-icons-telephone-mobile-phones-telephone-number-miscellaneous-text-telephone-call.png 0937832083

 C:\Users\Администратор\Desktop\kisspng-facebook-inc-logo-computer-icons-like-button-facebook-icon-5aba7ea6e2a1c9.4691877415221715589283.jpgсторінка Facebook https://www.facebook.com/alionka.palyarus/

C:\Users\Администратор\Desktop\depositphotos_74260199-stock-illustration-vector-modern-phone-icon-in.jpg Viber  0937832083

C:\Users\Администратор\Desktop\png-transparent-google-logo-google-search-google-account-google-text-trademark-logo.png Акаунт Googlee

C:\Users\Администратор\Desktop\9673d4ee99c2ec6f459ce3f615cb9c3e.pngGmail.com   06041988alionka@gmail.com

C:\Users\Администратор\Desktop\загружено.pngGoogle Диск  https://drive.google.com/drive/my-drive

 C:\Users\Администратор\Desktop\kisspng-blogger-computer-icons-google-website-blogger-logo-svg-icon-5ab0b4309112f6.6553869415215299045942.jpgБлоггер  Сайт http://palyarusalionka.blogspot.com

C:\Users\Администратор\Desktop\1200px-Google_Classroom_icon.svg.pngGoogle Clasroom https://classroom.google.com/h

C:\Users\Администратор\Desktop\google_meet_logo_2020_288.png Google Meet https://meet.google.com/yhc-ztsp-vkc або вхід за кодом yhc-ztsp-vkc

photofacefun_com_1455544131photofacefun_com_1455544131photofacefun_com_1455544131                               D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\Сірьоженька і Альонка\P71201-143234.jpg

Освіта:

30.06.2005 рік –  Атестат КС № 27873594. Закінчила Озерську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів Світловодської РДА Кіровоградської області і нагороджена золотою медаллю « За високі досягнення у навчанні».

30.11.2007рік – Диплом № ТА № 32073214. Закінчила Кременчуцьке педагогічне училище ім.  А.С. Макаренка з спеціальністю « Початкове навчання , і здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, керівника гуртка образотворчого мистецтва.

23.06.2009 рік – Диплом № СМ № 36952833. Закінчила Глухівський державний педагогічний університет ім..   О. Довженка і отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки « Педагогічна освіта» та здобула кваліфікацію бакалавра педагогічної освіти, вчителя біології.

20.06.2010 рік – Диплом № СМ №38448344. Закінчила Глухівський національний педагогічний університет ім.. О. Довженка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю « Педагогіка та методика середньої освіти. Біологія. Практична психологія»  та здобула кваліфікацію вчитель біології, валеології, основ екології. Практичний психолог у закладах освіти.

Загальний стаж роботи : 15 років

 

        

           C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_105138.jpg              C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_105228.jpg  

           C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_105249.jpg             C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_105301.jpg

           C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_105318.jpg            C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_105328.jpg

            C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_105404.jpg            C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_105416.jpg

 

 Додаткова освіта:

2012 рік -  Сертифікат Microsoft « Основи інформаційно – комунікаційних технологій».

02.09.2013- 20.09.2013 рік - Свідоцтво про підвищення кваліфікації . «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім.В.Сухомлинського. Курси вчителів хімії, як викладають біології, екологію та природознавство. Обсягом 108 годин.

2015 рік - Сертифікат учасника обласного семінару переможців всеукраїнського конкурсу « Учитель року -2015».

26.11.2018- 07.12.2018 рік  - Свідоцтво  ПК № 02136577-3168/18про підвищення кваліфікації . «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. В.Сухомлинського. Курси директорів, завідувачів філій, заступників директорів з навчальної , навчально – виховної роботи закладів  ЗЗСО. Обсягом 108 годин.

 15.03.2018 рік – Сертифікат 11-31468 пройшла онлайн – курс « Вчимося жити разом» обсягом 30 академічних годин.

06 .05.2018 рік - Сертифікат 11-20223 пройшла онлайн –курс « Основи здоровязбережної компетентності» обсягом 60 академічних годин.

25.11.2019 рік  - Свідоцтво ПК № 02136577-3189/19 про підвищення кваліфікації . «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім.В.Сухомлинського. Курси вчителів хімії, як викладають предмети освітньої галузі  «Природознавство» обсягом 108 годин.

14-18.01.2019 рік - Сертифікат  № 02136577-4296/19участі у мейкатоні « Інсайти сучасного вчителя , який продукує інноваційні ідеї навчання» обсягом 40 годин.

11.03.2021 рік  - Свідоцтво № МЗ № 02136577-1199/21 про підвищення кваліфікації . «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. В.Сухомлинського. Навчання за програмою семінару – практикуму для вчителів, які викладають основи здоров’я та впроваджують здоров’язбережувальні  превентивні проекти « Партнерство громади, школи та батьківської громадкості – запорука успішного становлення і розвитку  здоров’язбережувального освітнього середовища.» обсягом 8 годин.

12.10.2021 рік - - Свідоцтво № МЗ № 02136577-4354/21 про підвищення кваліфікації  «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. В.Сухомлинського. Навчання за програмою семінару – практикуму для вчителів, які викладають основи здоров’я та впроваджують здоров’язбережувальні  превентивні проекти « Реалізація завдань з питань адвокації, планування, моніторингу та оцінки заходів упровадження здоров’язбережувальних  проєктів.».Обсягом 15 годин.

26.10.2021 рік – Сертифікат ,що засвідчує успішне закінчення тренінгу на тему «Оптимізація медичної допомоги ВІЛ+людям м.Кропивницький та Кіровоградської області. Добровільне консультування і тестування на ВІЛ»

08.11.2021 рік - Свідоцтво № В 576-528359 «На Урок» дистанційно підвищила кваліфікацію під час вебінару « Співпраця ІРЦ із закладами освіти» обсягом 2 години.

20.12.2021 рік – Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК 05385631/01243-21 «Актуальні проблеми навчання та виховання в інклюзивному освітньому середовищі» для вчителя біології та хімії.

                             C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_111243.jpgC:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_111212.jpgC:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_110557.jpg  C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_105632.jpg    C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_111148.jpg    C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_110622.jpg     

                    C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_105117.jpg         C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_104945.jpg            C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_110418.jpg

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_105028.jpg    C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_105039.jpgC:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_082936.jpg    C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_082949.jpg

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_105343.jpg  C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_105353.jpg

 

 

                  

Досвід роботи: 2006 рік  призначена вчителем біології та хімії у Озерську ЗОШ І-ІІІ ступенів Світловодського району Кіровоградської області.

2017 рік переведена на посаду завідувача філії Озерського НВК КЗ « Павлівське НВО» Олександрійського району (Світловодського району) Кіровоградської області.

2020 рік переведена на посаду вчителя біології та хімії філії Озерського НВК КЗ         «Павлівське НВО» Олександрійського району (Світловодського району) Кіровоградської області.

                                               D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\Сірьоженька і Альонка\P71030-095518.jpg

  Професійні навички:

  • Вільний користувач ПК.
  • Навички ведення ділової документації.
  • Уміння проводити переговори.
  • Досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях.
  • Вміння виступати публічно на аудиторію.
  • Знання мов : українська – рідна, російська – володію, англійська – середній рівень.

Особисті якості: Чесність, дисциплінованість, відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, дружелюбність.

Хобі: займаюсь спортом,малюю.

                         D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2019\1551108763384.jpg              D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2019\1551108763112.jpg

           D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2018\P80503-120242.jpgD:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2021\IMG_20201215_111855.jpgD:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2020\IMG_20201005_161906.jpg

           Працювала керівником гуртка образотворчого мистецтва  « Юний Художник»

Інша діяльність:

2006 рік  - Директор Озерська сільська виборча комісія Світловодського району Кіровоградської області.

2020 рік - Кандидат у депутати територіального виборчого округу №4 з виборів депутатів Олександрійської районної ради . Місцеві вибори 2020.

                        D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2020\IMG_20200926_100417.jpg     D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2020\IMG_20191202_203942.jpg

Проблема з предмету, над якою працюю:  “Природоохоронна  робота  та  формування  екологічної  культури  у  процесі  навчання  та  в  позаурочний  час”

 

Викладаю предмети: хімія – 7-9 класи, біологія – 6-9 клас, природознавство 5 клас,  основи  здоров’я 5,6,7, 8,9  клас.

 

Позакласна робота з предмета:,проведення предметних тижнів, предметних екскурсій,  позакласні  виховні  заходи. 

 

Самоосвіта: “Вироблення екологічного стилю мислення і поведінки учнів засобами інтерактивних технологій при вивченні природничих наук”  

 

                                           Педагогічне есе  «СЕКРЕТ УСПІХУ»

      Ми живемо ХХІ ст. і сучасному суспільству необхідні особистості, здатні творчо мислити. Сьогодні суспільство потребує людей, які самостійно можуть і вміють працювати над розвитком самого себе: свого інтелекту, своєї культури. особистістю без цих якостей.   Є певна закономірність: якщо хочеш, щоб дитина була добрим, чесним, відповідальним - почни з себе. Якщо вчитель заряджає своїм умінням спілкуватися, шанобливим ставленням до людей, своєю любов'ю, успішністю, творчістю - до цього будуть прагнути і його учні.
 

                                    D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2020\IMG_20200217_141527.jpg

               За досить невеликий проміжок часу уже накопила                                                                                                                                                           певний досвід  роботи, який активно використовую на уроках, маю своє розуміння змісту , суті освіти та методики  викладання  предмету. Та я  вважаю, що в школі повинно бути цікаво саме  дорослим, тоді  буде цікаво і дітям. На мою думку, це один з найголовніших принципів існування сучасної школи. Тому головна ідея мого шкільного життя міститься в двох словах „мені цікаво”.
        Часто згадую ідеї видатного  словянського просвітителя і педагога XVІІ ст              Я. А. Коменського , який засуджував  школу  свого часу за те , що вона вчить дітей дивитися на світ чужима очима та мислити  чужим розумом ,  тому мабуть  саме мислення  треба  навчати наших учнів. А  основне  завдання над яким  має  працювати  кожен вчитель,  буде можливе лише вразі  застосування  вчителем  активних форм  і методів  організації  пізнавальної діяльності  учнів, бо саме  вони сприяють  інтелектуальному  розвиткові , критичності і гнучкості     розуму , самостійності мислення. 

      Для виконання  завдання , які поставила  перед собою, доводиться

багато працювати  над самоосвітою , постійно поповнювати запас  знань новою  інформацією., багато приходиться працювати з інтернет-  джереламиC:\Users\Администратор\Desktop\png-transparent-google-logo-google-search-google-account-google-text-trademark-logo.png.    

    Але все одно постійно мене турбують  багато  питань,  на які намагаюся  знайти відповіді, а саме: Як  зробити уроки цікавими і плідними? Як спонукати  дітей до самостійного  мислення? Як творчо співпрацювати з дітьми? Щоб вирішити  ці питання  , увагу  зосереджую на пошуках  форм  і змісту  ведення  знань. З досвіду  інших  учителів  також беру раціональне  зерно. 

                               Я є учасником різних конкурсів та змагань.

                             D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2020\IMG_20191123_120013.jpg   D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2021\IMG_20210825_001330.jpg

 

      D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\Сірьоженька і Альонка\P71228-184710(1).jpg    D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\Сірьоженька і Альонка\РОБОТА\20161122_120428.jpg

 

      D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\Сірьоженька і Альонка\Біологія.jpg     D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2018\P80901-093418(1)(1).jpg

 

  C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_111337.jpgC:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_111404.jpgC:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_111327.jpgC:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_110908.jpg

            Закінчивши педагогічний інститут та попрацювавши деякий час у школі, я зрозуміла: “Без природничих наук моє життя не буде мати змісту!” Адже ці науки,  дають дійсне спілкування людини з природою, людини з людиною без чого всі розумові здібності і життєва енергія швидко б збідніли. Подорожуючи в світ природи, діти звертають увагу на причинно-наслідкові зв´язки між явищами і речами, вчаться бачити залежності. Адже давня мудрість говорить: “Мислення розпочинається тільки із здивування”, а здивувати дитину можна лише на уроках природничих дисциплін.

     На своїх уроках я намагаюсь користуватися активними методами роботи, тому що активність – це психічна якість, риса характеру людини, яка виражається в посиленій діяльності. Ця якість не вроджена і не постійна, а може динамічно розвиватися, прогресувати і регресувати під впливом сім´ї, школи, праці, товаришів та інших соціальних факторів. Найголовніше, що на кожному уроці необхідна пізнавальна активність, а вона залежить тільки від учителя, від його уміння активізувати учнів. Активні методи спонукають дітей до старанного навчання. Головне, що активні методи допомагають старанності всіх учнів: сильним, кмітливим, допитливим, слабким, безвільним, ледачим…

                                                          D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2021\IMG_20210531_111003.jpg

    На кожному уроці з теми намагаюся  зацікавити учнів різними  інтерактивними завданнями.  Під час переходу до інтерактивних форм навчання  змінюється насамперед ставлення дітей до предмета, приводиться в дію основний закон засвоєння знань: сприйняття – осмислення – запам’ятовування  - практичне застосування. Ефективність засвоєння знань залежить від активності учасників процесу навчання. Цей принцип найкраще спрацьовує при введенні інтерактивних форм навчання на моїх уроках. Адже коли учень не просто прослуховує матеріал, а й сам активно працює – намагається знайти логічне пояснення того чи іншого явища і пояснити своєму товаришу свою точку зору  - ось це і є найголовніша мета інтерактивного навчання. Набагато важливіше навчити учнів мислити, аналізувати, робити висновки, ніж просто розповісти їм новий матеріал.
       Окремі теми  дають можливість провести урок у формі циклу інтерактивних вправ. Іноді на окремих етапах уроку використовую різні інтерактивні вправи. Найбільш цікавими та використовуваними є наступні: мозковий штурм, активізуюча  вікторина, коло  ідей,  мікрофон,  побажання  удачі...   Ці вправи я використовую майже на всіх уроках  при вивченні нового матеріалу або для його закріплення. Перед учнями ставиться проблемне запитання і пропонується знайти відповідь, узагальнити вивчене. Потім виконане завдання обговорюється, систематизується, удосконалюється. Наприклад, під час вивчення теми «Захворювання органів дихання та їх профілактика» у класі мозковим штурмом вирішується проблема: як діють складові тютюнового диму на органи дихання? На цих уроках я вчу дітей принципам співпраці, робити самоаналіз своєї роботи та аналіз роботи інших учасників, вчу слухати і чути, тому що від уваги залежить результат роботи групи.

      D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2020\IMG_20200217_142330.jpg  D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2021\IMG_20210128_121458.jpg

На деяких уроках я використовую елементи уроку-тренінгу.

Рухові вправи є обов'язковою частиною будь-якого тренінгу. Окрім того, що вони активізують психофізіологічні процеси організму, підвищують увагу учасників, сприяють створен­ню невимушеної довірливої атмосфери тренінгу, певні рухавки де­монструють людям форми й методи фізичної активності, які варто застосовувати в житті постійно.Основне завдання тренера щодо руханок - дати учасникам чітку інструкцію та стежити за дотриманням умов безпеки під час виконання вправ.

         В результаті аналізу інтерактивних методів я прийшла до висновку,  що необхідно якомога частіше використовувати різні інтерактивні вправи як під час вивчення нового матеріалу, так і при його закріпленні чи повторенні.   

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\Сірьоженька і Альонка\РОБОТА\20151201_115940.jpgD:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2020\IMG_20191204_104724.jpg

                                                                                                                                                              

    Декілька років  тому я познайомилася з новим методом роботи – проектною діяльністю. Сьогодні я можу з впевненістю сказати, що це не зовсім новий метод, а оновлений і цікавий для учнів тим, що до звичної пошукової роботи додалася робота на комп’ютері: створення комп’ютерних презентацій і  використання  їх на  своїх  уроках. А це робота, яка вимагає не тільки прочитання цікавої  інформації , а й вміння аналізувати, синтезувати, робити власні висновки, творити, визначати головне , відображати свої знання за допомогою схем, таблиць, відшукувати фрази, за якими криється величезний зміст. Враховуючи  «плюси»  мультимедійних технологій   провідна роль залишається за вчителем, а комп’ютер виконує роль асистента, засобу інтенсифікації, контролю  та оцінювання навчальної діяльності  учнів. Такі уроки мають різні прийоми й методи, кожне заняття – окрема презентація, що складається з певної кількості слайдів, залежно від обсягу навчального матеріалу. Також я почала роботу над  власним озвученням презентацій, які сама ж готую до уроку.  Мультимедійні засоби як джерело нових знань можуть використовуватися перед вивченням навчального матеріалу як вступ до теми або під час вивчення теми у поєднанні з розповіддю чи бесідою .  Багато працюю над створенням різних тематичних брошур, які поширюю серед учнів,батьків, колег. Також часто розміщую  їх  у   C:\Users\Администратор\Desktop\depositphotos_74260199-stock-illustration-vector-modern-phone-icon-in.jpg, C:\Users\Администратор\Desktop\kisspng-facebook-inc-logo-computer-icons-like-button-facebook-icon-5aba7ea6e2a1c9.4691877415221715589283.jpg,  C:\Users\Администратор\Desktop\1200px-Google_Classroom_icon.svg.png.

              D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2021\IMG_20201217_131526.jpg      D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\Сірьоженька і Альонка\РОБОТА\20151214_153339-1.jpg

           Працюю над створенням електронних конспектів , тому   можу виділити основні етапи моєї підготовки:  

  • Визначається тема, мета, тип уроку.
  •  Складається тимчасова структура уроку, відповідно до головної  мети плануються завдання й необхідні етапи їх досягнення.
  •  З резервів комп’ютерного забезпечення  відбираються найбільш ефективні засоби.
  •  Розглядається доцільність їх застосування порівняно з традиційними уроками.
  •  Відібрані матеріали оцінюються в часі: їх тривалість не повинна перевищувати санітарні норми.
  •  Проводиться пошук ілюстрованого або програмного матеріалу  в Інтернеті.                                                                                                                                                          
  •  Зі знайденого матеріалу збирається презентаційна програма  і готується та зберігається  конспектC:\Users\Администратор\Desktop\загружено.png.

 

                            D:\Атестація 2022\IMG_20211116_133652.jpgD:\Атестація 2022\IMG_20211116_133635_1.jpg                           D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2021\IMG_20210901_084231.jpg                 

Підготовка мультимедійного уроку  потребує   глибшого опрацювання теоретичних питань, дбайливішого добору ілюстративного матеріалу  і, безперечно, займає більше часу.

 На різних етапах можливе використання таких об’єктів:

• кольорові малюнки та фото — дозволяють розширити ілюстративний ряд, наблизити його до реального життя, надати йому більшої ілюстративності та емоційності;

• слайд-шоу— фото та малюнки, які змінюють один одного та можуть супроводжуватися текстом .

• вiдеофрагменти — виконують функції, які були раніше в кіно -, вiдеофiльмiв, але застосування комп’ютера робить можливим робити зупинки, застосовувати стоп-кадр, збільшувати окремий фрагмент тощо. Також часто використовую надбання своїх колег, відеофрагменти, відеоролики. .

Тому я активно працюю з інтернет –джерелами, веду спілкування з учнями та батьками та використовую їх у своїй роботі на уроках .

  C:\Users\Администратор\Desktop\png-transparent-google-logo-google-search-google-account-google-text-trademark-logo.png           C:\Users\Администратор\Desktop\значок-youtube-простой-вектор-заполнил-плоский-с-формой-d-тени-155470626.jpg                   C:\Users\Администратор\Desktop\загружено.png                   C:\Users\Администратор\Desktop\kisspng-facebook-inc-logo-computer-icons-like-button-facebook-icon-5aba7ea6e2a1c9.4691877415221715589283.jpg               C:\Users\Администратор\Desktop\depositphotos_74260199-stock-illustration-vector-modern-phone-icon-in.jpg          C:\Users\Администратор\Desktop\загружено.png

 

В період пандемії всі електроні конспекти, зібрані та розроблені матеріали стали актуальними  в роботі, в реаліях сучасної Української школи.

                                       D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2020\IMG_20200901_090321.jpg                                          

         Я б хотіла  познайомити  вас  з однією з проектних  робіт , яку я готувала для проведення  відкритої  лінійки , а потім для участі у районному конкурсі МАН,  в цій роботі зібраний матеріал власноруч, а також я  з  ученицею   підготували до теми цікаву повчальну  презентацію.  C:\Users\Администратор\Desktop\kisspng-blogger-computer-icons-google-website-blogger-logo-svg-icon-5ab0b4309112f6.6553869415215299045942.jpg  

 

            ….

 

         Використання інформаційно-комунікативних технологій на  моїх уроках сприяє активізації творчої пізнавальної діяльності учнів, підвищує ефективність навчально-виховного процесу. Саме за такими технологіями майбутнє сучасної освіти. Мої учні є переможцями різних шкільних, районних та обласних конкурсів.

D:\Атестація 2022\IMG_20211116_134144_1.jpgD:\Атестація 2022\IMG_20211116_134100_1.jpgD:\Атестація 2022\IMG_20211116_134053.jpgD:\Атестація 2022\IMG_20211116_134043_1.jpgD:\Атестація 2022\IMG_20211116_134034_1.jpgD:\Атестація 2022\IMG_20211116_134015_1.jpg

 

D:\Атестація 2022\IMG_20211116_134028_1.jpgD:\Атестація 2022\IMG_20211116_134008_1.jpgD:\Атестація 2022\IMG_20211116_133950.jpg

 

20160215_13240920160215_132409       D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\Сірьоженька і Альонка\P71009-124622(1).jpg           D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\Сірьоженька і Альонка\P80109-100505.jpgD:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\Сірьоженька і Альонка\20170526_102732.jpg

 

                    Сьогодні мої  старання та надбання оцінено  ось так…

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_111035.jpgC:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_111023.jpg

      

 C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_111009.jpg  C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211112_110827_1.jpg 

      Я впевнена, що ріст наших учнів у великій мірі залежить саме від вчителів,і неодмінно  від вчителів  біології , хімії та основ здоров’я. 

                                                           D:\ФІЛЬМИ\ФОТКИ\2021\IMG_20210531_111003.jpg                                                                                                                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
31 березня 2022
Переглядів
789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку