Тренінг спілкування "Лідери майбутнього"

Про матеріал
Тренінг спілкувавння "Лідери майбутнього" розрахован на організацію виховного процесу з учнями 7-9 класів, покликан допомогти класним керівникам в організації учнівського самоврядування та розвитку лідерських умінь і навичок учнів. , усвідомлення поняття "Лідер", "Команда", ії основних складових.
Перегляд файлу

Ділова гра

«ЛІДЕРИ МАЙБУТНЬОГ»

Мета: навчальна: в ігровій формі навчити колективної виробленні рішень, виявити  психологічну сумісність в групі.           

Виховна: формування творчого підходу до справи , відповідальності, вміння спілкуватися в групі.

Розвиваюча: розвиток  творчих здібностей, уваги, пам’яті.

Методи: словесні, практичні.

Тип заняття: комбінаторний.

Вид заняття: ділова гра з елементами ігрової програми.

Оформлення: емблема дитячої організації « Росток».

Музичне оформлення: позивний, гімн дитячої організації «Росток»,

                         музичне оформлення ігор.

Реквізит: стільці, ручки , папір , картки із завданнями.

Місце проведення: Палац дитячої та юнацької творчості актова зала.

Учасники: члени команд 6-7 класів.

 

Хід гри.

 Учасники гри при вході в зал, де проходитиме гра, отримують різноколірні картки . Таким чином, гравці розсідаються по кольору команди, утворюючи нові творчі групи .

Конкурс « Знайомство»

 Організовані команди повинні за три хвилини дізнатися один про одного якомога більше цікавого і вибрати капітана своєї творчої групи.

 По закінченню часу кожному капітану ведучий ставить запитання про членів нової  команди.

Примірний перелік питань :

- У кого 36 розмір взуття ?

- Хто любит футбол?

- Чи є у кого молодша сестра? І т.д.

 (Для того, щоб запитання були несподіваними, ведучий обирає з команди добре знайомих людей і ставить так питання, що призводить капітана в подив).

 Завдання капітана: швидко, дотепно реагувати на всі репліки ведучого, намагається знаходити контакт з командою.

 У підсумку зазначається кращий (кмітливий, з почуттям гумору ) активний капітан .

I блок «Творчий»

1. Гра «Трансформатор»

 Кожна команда з слова «Трансформатор» повинна скласти нові слова , утворені буквами слова. Наприклад: «транс», «сон», «мат», «софора»  т.д.

 Команди зачитують освічені слова. Завдання можна ускладнити: скласти нові слова не менш з 6 букв.

2. Гра «Імпровізатор»

1. Придумати слова з шості букв, в середині яких є поєднання « ЛЬ ». Ведучий показує картку « . .ЛЬ . », Команди по черзі говорять слова , не повторюючись. Наприклад: «пальто», «пальма», «кільце», «полька».

2 . Ведучий показує табличку, на якій написаний склад « СЕ » і після нього дві точки « РЄ. . » Хто більше напише слів іменників , що починаються з цього складу . Наприклад: село , сейф , сіно , сейм , серп , січ.

3 . Інше слово, літери « . . СТ »наприкінці слова. Наприклад: лист , бюст, жест, пост..

 3. Гра «Увага!»

 Ведучий читає ланцюжка слів. Потім читає , тільки 2 слова з 3, а учасники самі повинні назвати відсутнє слово .

Літо. Канікули. Відпочинок .

Сад. Квіти. Дерева .

Мисливець. Дичину. Рушниця .

Футбол. М'яч. Ворота .

Похід. Рюкзак. Намет .

Море. Пляж. Човен .

Гра. Успіх. Перемога .

Школа. Урок. Оцінка.

Театр. Квиток. П'єса .

Місяць. Політ. Супутник .

Борошно. Тісто. Булка .

Зима. Мороз. Сани .

 4.  Гра «Асоціації»

    Ведучий демонструє картки, на яких зображені фрагменти  малюнків. Учасники команд повинні сказати, з чим асоціюються ці малюнки.

                                     - Схід сонця, полколбаси і т.д.

 

                                     - Їжачок , сонечко , кущ і т.д.

 

                                     - Яєчня , орбіта , гудзик і т.д.

                                 

5. Гра «Зобрази прислів'я»

 Кожна команда повинна зобразити прислів'я, написане на картці. Команди-учасниці відгадую показане.

1 . «Не май сто рублів, а май сто друзів».

2 . «Одна голова добре, а дві краще».

3 . «Добре слово й кішці приємно».

4 . «Дарованому коню в зуби не дивляться».

5 . «За двома зайцями поженешся , жодного не зловиш».

II блок «Психологічний

 1. Вправа «Хто ти ?»

 Ведучий розповідає гравцям про те, що є певний комплекс навичок, оволодіння якими може допомогти людині стати «ЛІДЕРОМ».

 2. Гра «Я»

    Запишіть назви трьох тварин, які вам подобаються в такому порядку.

    1 - Яке дуже подобається.

     2 - Подобаються теж.

     3 - Подобаються.

Ведучий: «Назвить тварину, яку ви відмітили на 1 місце».

                Діти по черзі відповідають. .

             1 тварина - хочу стати ;

             2 тварина - так мене бачать інші;

             3 тварина - хто я є насправді ;

Ведучий: «Ми такі, якими себе уявляємо!»

 3. Гра «Сам собі психолог»

 Ведучий показує таблички, на яких зображені геометричні фігури. Діти обирають свою фігуру( квадрат, трикутник, круг), яка більш всього сподобається. Хто з вас вибрав квадрат ви виконавці, круг - ви організатори, трикутник -  ви майбутній ЛІДЕР!

 4. Проект «Лінія людських відносин»

 На фліпчарті написані слова: «ГРОШІ»,

«ВЗАИМОПОМОЩЬ»,

«КОХАННЯ»,

 «ДРУЖБА».

 Ведучий пропонує учасникам команд  розташувати ці поняття по мірі їх необхідності в побудові людських відносин і довести, що саме так і не інакше повинна виглядати ця лінія .

    Командир або лідер команди презентує свою «лінію» і розповідає всім присутнім, чому так!

Висновок: Хто такий «ЛІДЕР»?

Питання для обговорення:

1.Яку людину ми можемо назвати ЛІДЕРОМ ?

2. Якими якостями повинен володіти справжній ЛІДЕР ?

3.Чи завжди ЛІДЕР організовують хлопців на корисна і потрібна справа ?

Кожна команда пропонує свою якість, притаманне справжньому ЛІДЕРУ.

Команди записують свої пропозиції на фліпчарті .

 

                     Підсумок ділової програми «Лідери майбутнього»».

        Ведучий: Для чого ми грали у цю гру? Так, щоб переконатися, що ми з вами дуже різні, але інколи наші мрії та бажання збігаються. Тоді ми створюємо групи, колективи, знаходимо друзів.

            Наш колектив – це дитяча організація «Росток», організація майбутніх  лідерів. І хоча всі ви різні, у вас є одна спільна мета – пізнавати світ, рости й товаришувати, а також спільна мрія – мрія про щасливе  майбутнє.

             Давайте станемо в коло й подякуємо один одному за участь у грі. Адже завдяки кожному з вас ви дізналися дещо нове і про себе, і про своїх товаришів.

docx
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку