Перший Урок на тему " Я і моя Батьківщина "

Про матеріал
На першому уроці " Я і моя Батьківщина" учні вітаються у ранковому колі ,передаючи один одному сердечко, бажають один одному гарного настрою на весь день. У ході презентації дізнаються значення своїх імен, грають в інтерактивні ігри. Учні діляться на команди, виконують різні завдання і в кінці уроку створюють лепбук Я і моя Батьківщина.
Перегляд файлу

 

Тема першого уроку:  Я і моя Батьківщина.

                                           Завдання дня

1.Поглибити знання учнів про нашу Україну, ознайомити учнів з національними та державними символами України. Навчити висловлювати свою думку, взаємодіяти з однокласниками.

2. Формувати національну свідомість школярів,приналежність їх до держави.

3.Розвивати пізнавальні інтереси учнів,вміння слухати один одного.

4. Спонукати дітей бути патріотами своєї держави.

5. Виховувати любов до рідного краю, його історичного минулого і сучасності.

Матеріали та обладнання: картки  із зображенням символів України,  відеозапис  “ Легенда про Україну “,портрети поета Павла Чубинського та композитора Михайла Вербицького,  кольоровий папір, фломастери, клей, зразки геометричних фігур, картки –пазли, мікрофон.                                

 

 

                                          ХІД УРОКУ

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ УЧНІВ ДО ПОЧАТКУ УРОКУ

Дітки сьогодні для вас пролунав дзвіночок , який покликав вас на перший шкільний урок у 2 клас. Я вас вітаю з Днем Знань.

– Дозвольте привітати всіх нас з початком навчального року! Діти, бажаю вам у цьому навчальному році мати добрих і надійних друзів та навчитися здобувати знання. Батькам та рідним бажаю здоров’я, а також невичерпної енергії, терпіння, розуміння, мудрості.

 

  1. Мотивація навчальної діяльності.

          Гра Знайомство в колі друзів.

  1. Робота над загадкою

Нас не було – воно було,

Нас не буде – воно буде.

Ніхто ні в кого його не бачив,

А в кожного є.  ( Ім я )

 

А от як звуть вас, я поки що не знаю. У кожного із нас у грудях є серце. У мене воно трішечки більше, у вас – трішечки менше. Прикладіть долоньку до грудей ось так                 (показую) і послухайте як воно б’ється. – Чуєте? Воно починає сильніше битися тоді, коли ми відчуваємо тривогу або радість. Запрошую всіх дітей у коло знайомств.

В руках у мене сердечко. Я називаю своє ім’я і передаю сердечко учню, що стоїть поряд, той називає своє ім’я і передає далі…

  1. Проблемне питання

 А хто знає чому Ваша родина вибрала для вас це імя?

Я вам розповім, що означає ваше ім’я.

 

Вашим батькам роздам «сердечка». На нах вони напишуть вам свої побажання. Ми розмістимо їх на спеціальному стенді. (Змінні тематичні осередки.) Цілий рік вони будуть оберігати, підтримувати нас.

3.Презентація  « Що означає твоє ім’я»

 

 

  1. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

1. Діти, я прочитаю вам вірш-загадку, а ви, відгадавши її, дізнаєтесь, про що мова піде на нашому першому уроці.

На землі великій є одна країна:

Гарна, неповторна, красна, як калина.

І живуть тут люди добрі, працьовиті

І скажу, до речі, ще й талановиті.

Землю засівають і пісні співають,

На бандурі грають і вірші складають

Про ліси і гори, і про синє море,

166228868_w640_h640_3Про людей і квіти, то скажіть же, діти,

Що це за країна? — Наша славна Україна!

Тема нашого уроку Я і моя Батьківщина.

 

  1. Перегляд відеоролика Легенда про Україну

 

  •      На світі багато чудових країн, Мені наймиліша, найкраща країна, де ми народилися, де проходить наше дитинство. Це наша Батьківщина. Сьогодні ми поговоримо про те, що нам слід зробити для своєї Батьківщини, щоб вона процвітала, щоб жилося нам щасливо в рідному краю. І в кожного учня по всій нашій Вітчизні, від найменших першокласників до вже дорослих випускників, світиться у серденьку безмежна любов до милої, дорогої і рідної України, нашої Батьківщини. Кожен любить свою Україну, бажає їй добра, старається стати справжнім патріотом і громадянином своєї Вітчизни.
  •      Діти, існує легенда про виникнення нашої держави україни . ( Перегляд відеоролика)

ІІ. Вступна бесіда вчителя.

  •      Але найбільше багатство нашої держави - це діти. Ви зміцнюєте нашу державу Україну, робите її ще багатшою.

Як відчути себе справжнім си­ном України? Насамперед необхід­но добре вчитися, щоб у майбутньо­му стати справжнім фахівцем і бути корисним своєму народові. Змал­ку потрібно брати активну участь ужитті класу і школи, відчувати свою причетність до життя країни. Берегти рідну природу, примножу­вати її багатства. Саджати дерева,квіти. Продовжувати традиції своїх предків. А для цього потрібно розвивати свої здібності,  постійно прагнути успіху. Тільки вольова, працьовита людина з добрим і чуйним серцем може бути справжнім громадяни­ном своєї держави.

  1. Систематизація знань учнів .Створення “ Полотна символів України “

Символи України є народні і державні. Одними із народних символів   є квіти, а які саме, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадки.

Робота в групах

1група

Відгадайте загадки і приклейте відповідний малюнок.

Намалюйте дві символічні рослини України – вербу і калину, згадайте і напишіть про них прислів'я.

До народних символів ще відносять  вишитий рушник, хліб і сіль, якими завжди зустрічали гостей.

2 група

До державних символів України відносимо Герб , Прапор і Гімн.

  1. Розповідь учителя

Державний Герб України – золотий тризуб на синьому тлі. Це дуже старовинний знак. У ньому зошифроване слово ВОЛЯ.

C:\Users\rst\Downloads\Без названия.png

Прапор – це полотнище певних кольорів, яке є символом держави.

C:\Users\rst\Downloads\Без названия (4).jpg

Ще один символ держави – гімн.

Гімном нашої держави є пісня Ще не вмерла Україна. Слова написав Павло Чубинський  , а  музику створив композитор Михайло Вербицький.

C:\Users\rst\Downloads\Без названия (5).jpg

Створіть паспорт України.

Розмістіть державні символи України на геометричних фігурах у такому порядку:  герб у колі, прапор у квадраті, слова гімну України у прямокутнику.

Розкажіть, що ви знаєте про ці символи.

3 група

Складіть пазли, дайте назву утвореній картинці.

( Вчитель складає коротку розповідь за малюнком )

 

4 група

Одним із всенародних символів миру і добра є птах голуб. Всі ми добре знаємо, які тяжкі часи доводиться зараз переживати нашій рідній  Україні. Тому я вам пропоную, щоб зараз ви на цих птахах символах написали свої щирі побажання для України.

Хвилинка поезії.

Складіть самі невеликий вірш про Україну за допомогою малюнків.

Україна моя колосиста,

Зелені гаї і сади.

І мова твоя солов'їна

Навіки у серці моїм.

  1. Бліц – опитування.

 

  1. Що символізує жовтий колір на прапорі України? (Пшениця)
  2. Як називають народ, що населяє Україну? (Українці)
  3. Яка столиця нашої держави?
  4. Які державні символи нашої держави? (Герб, прапор, гімн)
  5. Яка найбільша річка України? (Дніпро)
  6. Що можна прочитати на українському гербі? (Воля)
  7.       Найголовніша пісня країни. (Гімн)
  8.       Назвіть народні символи України.( Рушник, верба, калина,

хліб – сіль, чорнобривці, рута – м’ята, соловейко…).

9. Яка мова є державною в Україні? (Українська)

10.Як називають символ, який дівчата одягають на голову? (Вінок)

 

  1. Підсумок уроку

Вчитель.

Ви – гордість та майбутнє України. Вам продовжувати  розбудову

незалежної  Батьківщини.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
чучман Оксана
Додано
4 січня 2020
Переглядів
1747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку