Виховна година на тему: Твори добро завжди і всюди

Про матеріал
Тема: Твори добро завжди і всюди Мета: • Формувати поняття про доброту, чуйність, толерантність, милосердя, взаємодопомогу, співпереживання. • Розвивати в дітей уважність, дрібну моторику рук, креативність, фантазію. • Виховувати дружній дитячий колектив, Почуття доброти, поваги, чуйності. • Навчити дітей слухати один одного, допомогати друзям, співчувати один одному та підтримувати близьких
Перегляд файлу

Тема: Твори добро завжди і всюди

 Мета:

  • Формувати поняття про доброту, чуйність, толерантність, милосердя, взаємодопомогу, співпереживання.
  • Розвивати в дітей уважність, дрібну моторику рук, креативність, фантазію.
  • Виховувати дружній дитячий колектив,  Почуття доброти, поваги, чуйності.
  • Навчити дітей слухати один одного, допомогати друзям, співчувати один одному та підтримувати близьких

Хід заняття:

Т: Добрий день, встаньте , будь ласка із-за парт, посміхніться один одному. Сьогодні виховну годину буде проводити  Анастасія Вадимівна

Т:Давайте ми з вами привітаємось, але не звичайно, станьте будь-ласка в пари і повторюйте за нами:

Привіталися ручками…

Привіталися ліктями…

Привіталися колінцями…

Привіталися носиками…

Привіталися вушками…

Молодці!!

Актуалізація знань:

Діти, що таке добро?

Т: Які вчинки ми називаємо добрими?

Н: Які добрі  вчинки ви робите?

Т:Тож темою сьогоднішньої виховної години є такий вислів ( показую на дошку і читаю разом з дітьми) “Твори добро завжди і всюди”

Н:Коли ми сьогодні йшли  до вас в школу,  то зустріли на своєму шляху квіточку.

Т:Уявляєте, взимку, квіточку? Ми були безмежно здивовані.: Вона просила  нас про допомогу: холодний зимовий вітер позривав її листочки і поніс їх, та я їх знайшла.

Н: Дивіться, на пелюсточках написані букви, які букви тут написані?(Д,Б,Р,Т)

Т:А ось пелюстки, які ми знайшли. Мені здається, що якщо в правильній послідовності прикріпити ці пелюстки, то в нас вийде якесь слово ( діти називають букви на пелюстках, і прикріплюють пелюстки до квітки)

Н:То яке ж слово в нас вийшло? Правильно, доброта.

Ми зробили добру справу?(Так) ми врятували квіточку і тепер вона буде цвісти для вас щодня

 Давайте трошки відпочинемо

Основна частина          

Ми з вами трішки відпочили і тепер продовжимо навчатися творити добро.                                                      

Т: Доброта – найбільша цінність нашого життя.

Н: Так, це саме та якість, що коштує так дешево, але цінується так дорого. Її не можна купити ні за які гроші, вона по краплиночці виховується змалечку

Т:Добро не можна взяти в руку, сховати в сумку, замкнути на замок. До нього можна лише доторкнутися серцем. Тож давайте зберемо це серце.

 

Пазл «Серце»

Н: Давайте пограємо в гру . Ми можемо просто зараз поділитися своїм добром .Давайте подаруємо один одному шматочок серця- добрі ,ніжні ,хороші побажання.

Т:На ваших партах лежать маленькі шматочки сердець .Подаруйте їх своєму сусідові по парті або другу  і скажіть щось тепле, приємне, можливо побажання чи комплімент. Давайте почнемо з мене( діти дарують один одному сердечки )

Н: Відчуваєте, як приємно і радісно у вас на серці?

Т:Важко чи легко говорити компліменти?

Н:Що буде, якщо люди перестануть говорити добрі слова один одному?

 Т:Добре діти, давайте трошки відпочинемо

Фізкультхвилинка:

Помирились сонце з хмарою,

І тепер танцюють парою

Ллється дощ і сонце світить,

Усміхаються їм діти.

Райдуга місток зробила-

Сонце з хмарою здружила.

Хай з них приклад беруть діти.

Треба дітям всім дружити!

Т: Повернімось до наших сердечок

Наші шматочки сердець можна скласти в  великі  серця. Давайте з вами зберемо серця доброти. Для цього нам треба об'єднатись в команди. Подивіться на таблички зі своїми іменами, ви бачите там сердечка різного кольору, об'єднайтесь в команди за кольором своїх сердечок.

Н: Давайте зберемо ці серця на макетах, які ми приготували.(Діти складають серця)

Т:Молодці ви впорались, давайте об'єднаємо нашу доброту (виклик дітей до дошки для прикріплення сердець)

Практичні вправи:

Н:Діти, зараз ми покажемо вам мультфільм, при його перегляді спробуйте знайти відповідь до такого питання « Навіщо робити добро?»(діти переглядають мультфільм)

Що ж, діти, давайте спробуємо дати відповідь на наше питання «Навіщо робити добро?»

(обговорення мультфільму)

Чому у віслюка піднявся настрій?

Чи шкода було хлопчику віддавати квіти віслюку?

Чому вас навчив цей мультфільм?

Добре, давайте підводемо підсумки

Підсумок:

Діти з чим у вас асоціюється доброта?

Чи приємно вам робити добро?

Рефлексія

Т:Давайте ми покажемо який у вас настрій за допомогою смайликів, виберіть смайлик, який відображає ваш настрій і прикріпіть його на плакат з серцями!

Н: Чи сподобалась вам виховна година?

Т: що сподобалось найбільше?

Н:Які висновки ви для себе зробили?

Т:Ви молодці! Я згодна з вами, мені здається ви вже багато всього знаєте про добро і як його чинити

Н: Ну що ж, любі діти. Підходить до завершення наша година спілкування.

Т:Я вірю в те, що від сьогодні став добрішим кожен з вас. Ростіть чуйними, доброзичливими, милосердними, бо це кращі риси людини. До побачення.

 

docx
Додано
7 січня 2020
Переглядів
901
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку