Тренінг „Здоров’я – цінність нашого життя”.

Про матеріал
Мета: підвищити рівень усвідомлення власної відповідальності за стан свого здоров'я та здоров'я членів сім'ї залежно від обраного способу життя, визначити можливі шляхи та ресурси сім'ї у формуванні фізичного здоров'я дітей та інших членів родини.
Перегляд файлу

Тренінг „Здоров’я – цінність нашого життя”.

Мета: підвищити рівень усвідомлення власної відповідальності за стан свого здоров'я та здоров'я членів сім'ї залежно від обраного способу життя, визначити можливі шляхи та ресурси сім'ї у формуванні фізичного здоров'я дітей та інших членів родини.

                                                       Зміст  заняття:

I. Організаційна частина

1.Представлення тренера.

2.Оголошення теми та мети тренінгу.
 - Тема сьогоднішнього заняття: „Здоров’я – цінність нашого життя” і поговоримо ми про здоров’я, про активну життєву позицію, спробуємо визначити власні духовні цінності та їх вплив на наше життя.

 


II. Основна частина

1. Вправа „Знайомство”.

Мета: знайомство з учасниками, презентація себе, налагодження контакту між учасниками, розширення відомостей про присутніх, позитивні емоції.

Обладнання: вирізані квіточки на кожного учасника

 

-     Припоную вам сплести віночок. Ви будете по черзі виходити до дошки, називати своє ім’я та ім’я своєї дитини, її улюблене заняття

 

2. Обговорення правил групи.
Правила – це закони групи, за якими вона живе, під час проведення тренінгу. Ми з вами обговоримо правила спілкування в групі:

- цінуємо час

- жартуємо

- аналізуємо

- позитивно налаштовані

- демонструємо відкритість

- дослухаємося

- слухаємо і чуємо

- навчаємося разом

- радіємо успіхам

- не критикуємо

- посміхаємося

- доброзичливі

- пунктуальні

- говоримо по черзі

3. Очікування учасників.

Мета: визначити сподівання й очікування учасників щодо проблематики заняття.

Хід вправи: Учасникам роздаються невеликі стікери (кольорові папірці) вирізані у формі листочків. Тренер просить написати на них, чого саме батьки чекають від заняття. Потім всі по черзі промовляють свої очікування та прикріплюють на плакаті із зображенням великого дерева.
4. Інформаційне повідомлення
Здоров’я – спосіб життя людини. Це той стиль, що людина вибирає для себе, і саме він визначає, досягне людина благополуччя чи ні. Давно доведено що усе, що робить людина, відбивається на стані її здоров’я. Добре здоров’я – це постійний процес. До доброго здоров’я людина може йти, будучи зовсім здоровою чи навіть інвалідом. Добре здоров’я містить всі цілі життя людини, її інтереси і звички. Людина в житті може йти двома шляхами: один веде її до здоров’я, інший – від здоров’я. 

Отже, сьогодні ми спробуємо скласти свій шлях до здоров’я, а от в якому напрямку до нього йти – обирати вам!

Що таке здоров’я?

- Здоров’я–це нічого, але все без здоров’я ніщо.

- Здоров’я–це стан повного фізичного, соціального і психічного благополуччя, а не лише відсутність хвороби чи немічність.

- Здоров’я–це утримування від уживання спиртних напоїв і паління. 
- Концепція здоров’я означає ступінь, в якому особистість чи група осіб здатна, з одного боку реалізувати свої потреби, а з іншого, змінювати середовище і справлятися з ним. Отже, здоров’я  можна розглядати як ресурс повсякденного життя, а не як ціль життя. Це позитивна концепція, у якій на перший погляд висуваються суспільні й особистісні ресурси, а також фізичні здібності.


- Здоров’я – це стан, при якому люди здатні контролювати своє життя завдяки справедливому розподілу можливостей і ресурсів. Таким чином, здоров’я – це сукупна цінність. Я не можу бути здоровим за рахунок інших чи надмірного використання природних ресурсів.

- Здоров’я значить бути щасливим.

- Здорова людина – це така людина, яка життєрадісно й охоче виконує обов’язки, які покладає на неї життя та повністю реалізує свої фізичні й розумові здібності.

- Здоров’я – це відчуття радості від того , як ти виглядаєш.  (Бутс).

- Здоровий спосіб життя – це такий спосіб життя, який зберігає і поліпшує здоров’я.

 

5. Вправа «Смс - побажання»

Мета:

-     Написати на стікері побажання здоров’я своїй дитині. Зачитати і прикріпити біля зображення телефона

 

-     Що ви  робите, щоб ваша дитина була здорова? (відповіді батьків запис на дошці)

 

-     Що загрожує здоров’ю?

 

 

6. Вправа „Модель здоров’я”.

Хід вправи: батьки розбиваються на групи й усім групам пропонується зобразити модель здоров’я, в яку можуть входити всі складові здоров’я. Групи представляють свою модель. 

Ромашки: плакат «Заповіді дітям»

Маки: плакат «Це небезпечно»

Троянди: «Збережи і зміцни своє здоров’я»

Групам пропонується представити свої плакати, а потім помінятися  ними і знищити

-     Так,як знищили свої плакати, так ми нищимо здоров’я своїх дітей

 

 

Підведення підсумків заняття.

Мета: отримати від кожного учасника інформацію про враження від проведеного тренінгу.
Хід вправи: На столі лежать два види паперу різного кольору (наприклад: жовтого і червоного) вирізані у формі яблук.
Тренер дає інструкцію:
Ви бачите на столі аркуші. Вони знадобляться нам для підведення підсумку заняття. На аркушах червоного  кольору ви напишете свої позитивні враження від тренінгу, а на аркушах жовтого кольору – побажання щодо поліпшення нашої роботи або те, що сьогодні вам не сподобалось і чому.

Не обов’язково брати і червоний, і жовтий аркуші. Ви можете скористатися (при бажанні) тільки одним кольором. Після того, як ви опишете власні враження, підійдіть, будь ласка, до малюнка „дерево” і наклейте свої „яблука” біля своїх листочків.

7.  „Все залежить від тебе”.
Тренер: Колись давно у стародавньому Китаї жив дуже розумний, але дуже пихатий мандарин. Весь день його складався з примірок багатого вбрання та розмов з підданими про власний розум і спогадів про минулу зустріч з імператором. Так ішли дні за днями, роки за роками... 

Аж ось пройшов усією країною  розголос, що неподалік від кордону з’явився чернець, розумніший за усіх на світі. Дійшов той поголос і до нашого мандарина. Дуже розлютився він: хто може називати якогось там ченця найрозумнішою людиною на світі? Але вигляду нікому про своє обурення не подав, а запросив ченця до себе у палац. Сам же задумав обдурити його: „Я візьму в руки метелика, сховаю його за спиною і запитаю, що у мене в руках – живе чи мертве. І якщо чернець скаже, що живе – я роздушу метелика, а якщо мертве – випущу його...”

 І ось настав день зустрічі. У пишній залі зібралося багато людей, усім хотілося подивитися двобій найрозумніших людей на світі. Мандарин сидів на високому троні, тримав за спиною метелика і з нетерпінням чекав приходу ченця. Аж ось двері відчинилися, і до зали ввійшов маленький невеличкий, худорлявий чоловік. Він підійшов до мандарина, привітався і сказав, що готовий відповісти на будь–яке його запитання. І тоді, зло всміхаючись, мандарин проказав: „Скажи-но мені, що я тримаю в руках – живе чи мертве?” Мудрець трохи подумав, усміхнувся і відповів: „ВСЕ В ТВОЇХ РУКАХ!” 

Збентежений мандарин випустив метелика з рук, і той полетів на волю, радісно тріпочучи своїми яскравими крильцями.

Отже, лише від вас залежить, чи будете ви піклуватись про своє здоров’я і здоров’я своєї дитини,чи буде ваше майбутнє щасливим  і безтурботним.

 

docx
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
461
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку