Тренінг "Здоров'я завжди в тренді"

Про матеріал
Тренінгу навчає прийомам, які допоможуть зберегти психічне здоров'я педагогічних працівників.
Перегляд файлу

Тренінг для педагогів

"Здоров’я завжди в тренді"

 

Мета: зберегти психічне здоров’я педагогічних працівників в сучасних умовах.

Завдання:

  • розширити знання вчителів про стрес, психічне здоров'я;
  • з'ясувати позитивні та негативні аспекти стресу, психоемоційного напруження;
  • розвивати вміння знаходити шляхи подолання стресових ситуацій та інших несприятливих емоційних станів;
  • дати змогу зрозуміти цінність свого життя і здоров'я.

Хід проведення

Вступне слово.

Для кожного з нас найважливішим в житті є здоров’я. Його збереження наша з вами робота. В діяльності педагогічних працівників багато різноманітних факторів, які можуть призвести до стресу, тривожності, синдрому вигорання. Доведено, що психічне здоров’я може серйозно вплинути на фізичний стан нашого організму і призвести до тяжких хвороб. Тож, дуже важливо попередити негативні емоційні стани, навчитися регулювати свої емоції і поведінку. На тренінгу ми навчимося прийомам, які допоможуть зберегти ваше психічне здоров'я.

Вправа «День здоров’я»

  • Давайте зараз поміркуємо про те, що кожен із вас міг би принести для цього дня…
  • Учасники стають у коло. Перший учасник називає своє ім’я, а те, що він принесе, має починатися на першу літеру його імені. Наприклад: Мене звати Інна, я принесу ізюм, імбир, ікру.

Вправа «Моя половинка»

Кожен учасник витягує зі скриньки папірець. Першим зачитує той, у кого початок прислів’я. І шукає свою половинку (продовження прислів’я). Дивлячись один на одного учасники звертаються по імені і гоорять: мені у вас подобається….

Вправа «І собі, і людям»

Орігамі - назва японського мистецтва складання паперу, утворено від японського «oru» (складати) і «kami» (папір). Для орігамі потрібно лише листок паперу, що робить його одним з найбільш доступних мистецтв.

У свою тріумфальну подорож по всьому світу орігамі відправилось на початку XX ст.

Робота з орігамі зменшує рівень тривожності, підвищує самооцінку, створює ситуацію "досягнення успіху", встановлює атмосферу взаємопорозуміння.

  • Кожен з учасників обере собі папірець. (папірці трьох кольорів).

(Учасники роблять  кораблики, озвучують свої побажання, прикріпляють на аркуш із намальованим морем.)

Робота в групах.

Поділ на групи по кольору кораблика, який зробили.

Вправа «Скріпка»

Кожен учасник отримує скріпку. Пропоную їм розігнути і скласти якусь фігурку. Потім прошу скласти скріпку у початкову форму. Звичайно, зробити це нікому не вдається.

Висновок: ми зі своїм здоров’ям чиномо так само. А потім хочемо бути здоровими як в молодості.

Пропоную переглянути мультфільм «Ваше здоров’я».

Вправа «Здоров’я – це…»

Кожна група розгадує ребуси і робить висновки, що таке здоров’я. (прикріплюю на дошку ключові слова).

Вправа «Наші заповіді здоров’я»

Кожна група за допомогою картинок та фломастерів повинна створити колаж «Наші заповіді здоров’я». Потім представити його.

Колаж – наклеювання на певну основу різних матеріалів, які відрізняються від неї кольором та фактурою. Застосовується для посилення емоційної виразності фактури твору. При виготовленні колажу зникає напруга, пов’язана з комплексом відсутності художніх здібностей.

Японський метод зняття стресу

Для зняття втоми і боротьби зі стресом рекомендую скористатися цікавою східній технікою. У східній медицині особливе значення надається не тільки різним частинам тіла, але і пальцях рук. Кожен з них вважається пов’язаним з однією з емоцій або почуттів. Вважається, що натисканням або масажем точок на пальцях можна полегшувати різні види болю. Якщо ти покладеш одну долоню на іншу і будеш їх стискати кілька секунд, ти зможеш видалити негатив зі свого життя. Щоб краще зрозуміти цей механізм, познайомимося з характеристиками кожного пальця руки.

Пальці масажуються відповідно до проблем, які відчуває людина. Великий палець відповідає заклопотаності, вказівний – страхам, середній – гніву, безіменний – смутку, а мізинець – незадоволеності.

Візьмемо одну з рук і займемося пальцем, який відповідає ситуації.

Протягом декількох хвилин натискаємо на дві його фаланги великим і вказівним пальцем іншої руки; пальці руки, з якої виробляється маніпуляція, повинні бути закриті. Закінчивши працювати з одним пальцем, повторюємо вправу з пальцем іншої руки.

Вправа «Австралійський дощ»

Я  показую рух, усі повторюють його, поступово приєднуючись один до одного.

         Чи знаєте ви, який австралійський дощ?

         Піднімається вітер (потираємо руки).

         Падають перші краплини дощу (клацаємо паль­цями).

         Почалася злива (плескаємо долонями по стег­нам).

         Злива перетворилася на бурю (тупаємо).

         Ось буря стихає (плескаємо долонями по гру­дині).

         Стихає злива (плескаємо долонями по стег­нам).

         Закінчується дощ, падають останні краплі (кла­цаємо пальцями).

          Шумить тільки вітер (потираємо долоні).

         Австралійський дощ скінчився. Сонце! (Діти піднімають руки вгору)

 

Вправа «Я мушу бути здоровим!»

  • Шановні учасники, кожен візьме прищіпку і зі словами: «Я мушу бути здоровим тому, що …» прикріпить її на мотузочку.

Висновок: нам всім є задля чого берегти своє здоров’я.

Заключне слово

Шановні колеги, я бажаю вам успіхів, міцного психічного здоров’я та побільше позитивних подій, вражень та людей! Хочу завершити рядками:
…И повезло сегодня нам, что были в этом дне:
Смеялись, плакали, любили…
И даже в том, что просто жили.

 

 Дякую за активність і щирість у роботі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
2 вересня 2021
Переглядів
287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку