Тренінгове заняття для батьків «Світ природи»

Про матеріал
Сприяти самопізнанню, духовному становленню, гармонізації особистості батьків, показати унікальність і вразливість природи краю,створення позитивної атмосфери та оцінки своєї роботи, підведення підсумків роботи.
Перегляд файлу

Тренінгове заняття для батьків    «Світ природи»

Мета: сприяти самопізнанню, духовному становленню, гармонізації особистості.

Обладнання: роздаткові матеріали  (різнокольорові квіти,   жолуді, промінчики                сонця), кольорові аркуші паперу, кошик,  плакат «Дерево», «Сонечко», посудина для невикористаної рідини, чайники з номерами, склянки, крейда, стікери.

                                       Зміст тренінгового заняття

Вправа «Зустріч» (2хв)

   Учитель пропонує учасникам вибрати квіточку певного кольору і сісти за стіл, де лежать  завдання  на відповідних  кольорових аркушах паперу.

Вправа «Правила роботи» (2 хв)

Мета: створити правила  роботи в групі, сприяти створенню доброзичливої атмосфери  під час заняття.

Хід вправи

Учитель пропонує учасникам виробити  правила роботи в групі.

Вправа «Кошик сподівань»(3хв)

Мета: визначити  очікування  учасників групи.

Хід вправи

Учитель пропонує усім учасникам  промовити вголос  свої очікування  від тренінгу і, записавши їх на стікерах, опустити  в «кошичок  сподівань».

Вправа «Екологічний знак» (15 хв)

Мета: показати унікальність  і  вразливість природи краю.

Хід вправи

   Учасники слухають  інформаційне повідомлення про природу села(2хв).

Завдання для першої групи: намалювати ескіз екологічного знаку, який можна поставити  біля ставка(10хв).

Завдання для другої групи: намалювати ескіз екологічного знаку, який можна поставити в лісі.

Завдання для третьої  групи: намалювати ескіз екологічного знаку, який можна поставити у місцях, де ростуть рідкісні рослини(10хв)

Захист виконаного завдання : по одному учаснику з кожної групи.

Вправа-розминка «Український  дощ»

Мета: забезпечити психологічне розвантаження учасників тренінгу

Хід вправи:

   Учасники стають у коло. Ведучий  запитує: «Чи знаєте ви, що таке український дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо  який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Коли вони повернуться до мене, я передам наступні. Будьте уважні».

  • В Україні піднявся вітер (ведучий тре долоні).
  • Починає накрапати дощ (клацання пальцями).
  • Дощ посилюється (почергове плескання долонями по плечах).
  • Починається справжня злива (плескання по стегнах).
  • А ось і град та  справжня буря (тупіт ногами).
  • Але що це? Буря стихає (плескання по стегнах).
  • Дощ стихає (плескання долонями по плечах).
  • Лише рідкі краплі падають на землю (клацання пальцями)
  • Тихий шелест вітру (потирання долонь).
  • Ура! Сонце! (руки догори).

Підводячи підсумки, звертаємо увагу на дзеркальність відображення рухів.

Вправа «Дзеркало»

Мета: дати можливість відчути дзеркальне відображення своїх дій, вчинків.

Хід вправи:

  Учасники групи діляться на пари, стають обличчям один проти одного. Перший учасник робить рухи руками, головою, всім тілом. Завдання другого полягає в тому, щоб повторити ці рухи, бути «дзеркальним  відображенням» першого. За командою ведучого учасники міняються ролями. Кожна пара самостійно обирає складність рухів та темп виконання. Під час обговорення учасники діляться своїми враженнями. Не завжди легко і приємно повторювати чужі рухи. Як висновок, скористаємося народною мудрістю: «Стався до людей так, як би ти хотів, щоб ставились до тебе. Простий, але ефективний спосіб «притягувати» гарний настрій - завжди думати про те, що ви хочете, тобто про приємне і позитивне.  Адже буде матеріалізована саме те, про що думалося частіше і довше.

 

Вправа «Усмішка по колу»

Мета: створення позитивної атмосфери та оцінки своєї роботи, підведення підсумків роботи. Учасники стають в коло. Беруться за руки. Кожний з них посміхається друзям зліва-справа і висловлює свої почуття, враження про роботу, висловлює вдячність за підтримку та розуміння.

 

 

 

C:\Users\Asus\Desktop\Новая папка (2)\IMG_20181210_130403.jpg