Матеріал містить інформацію про труднощі, які виникають про застосуванні методу особистісно-орієнтованого навчання і дає поради, як ці труднощі подолати сучасному вчителю
Труднощі у застосуванні методу особистісно орієнтованого навчання Потапова А. Ю. Вчителька Комишанської ЗОШ №26 Херсонської міської ради
Номер слайду 2
Недостатня самостійність учнів знижує ефективність роботи над навчальним завданням. альтернатива
Номер слайду 3
Перевантаження учнів у процесі навчання ускладнює роботу над навчальними завданнями. Альтернатива – виконання завдань по індивідуальним можливостям учня
Номер слайду 4
Повільне впровадження комп’ютерних технологій. Альтернатива –державна підтримка, грантові програми для навчальних закладів, залучення спонсорської допомоги
Номер слайду 5
Недостатнє забезпечення бібліотек науковими посібниками, додатковою літературою. Альтернатива –участь у грантових проектах та конкурсах для поповнення книжних фондів та створення сучасного дизайну
Номер слайду 6
Побоювання учнів отримати негативну оцінку. Альтернатива –створення дружної та довірливої атмосфери на уроці, де вчитель – це друг і порадник
Номер слайду 7
Застосування методу особистісно орієнтованого навчання дасть ефективні результати і задоволення від роботи. Бажаю успіху колегам на шляху освітніх перетворень!