Мета акції: формування екологічної культури особистості та відповідальності за збереження природного середовища перед майбутніми поколіннями, активізація пізнавальної, творчої, просвітницької та трудової діяльності учнівської молоді, покращення зовнішнього озеленення навчальних закладів.
Гарманівська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів
Підготували :
Кл. керівник Стельмашук С.М.
та учні 7 кл.
Мета акції: формування екологічної культури особистості та відповідальності за збереження природного середовища перед майбутніми поколіннями, активізація пізнавальної, творчої, просвітницької та трудової діяльності учнівської молоді, покращення зовнішнього озеленення навчальних закладів.
Завдання акції:
«Кожна дитина повинна відчути , що вона потрібна …»
«Тільки чисті серцем бачать справжню красу»
ВСТУП
Щорічна Всеукраїнська трудова акція «Парад квітів біля школи» знайшла своє місце у системі колективних творчих справ органів учнівського самоврядування Гарманівської ЗШ І – ІІ ступенів. Головною метою даного напрямку роботи є формування екологічної культури та відповідальності за збереження природного середовища, активізація пізнавальної, творчої, просвітницької та трудової діяльності учнівської молоді, покращання зовнішнього довкілля навчального закладу. Невід’ємною частиною трудових заходів, які проводять школярі, є робота по благоустрою, озелененню та естетичному утриманню шкільного подвір’я.
Кожен клас має закріплений за ним квітник. Протягом року планомірно учні упорядковують їх відповідно до пори року.
Взимку школярі разом із класними керівниками заздалегідь обговорюють дизайн квітника та культури, якими планують його озеленити. Враховують при цьому місцезнаходження ділянки: ступінь освітленості та вологості ґрунту - квіткові культури повинні почувати себе комфортно. Учителі проводять закупку насіння та коренеплодів визначених рослин, при необхідності вирощують розсаду.
З настанням весни Всеукраїнська трудова акція «Парад квітів біля школи» проводиться неодноразово протягом квітня-травня та в подальші місяці року. Діти готують ґрунт до посіву квіткових. Згодом висівають насіння, висаджують цибулини та бульби, втілюючи естетичний задум дизайну. З середини травня (за наявності сприятливих погодних умов) починають висаджувати розсаду.
Протягом літніх канікул робота на квітниках продовжується. Один раз на два тижні школярі прополюють та, при потребі, поливають висаджені рослини.
Особливого догляду квіти потребують і восени. Діти зрізують стебла, що відцвіли, збирають достигле насіння для наступного посіву, зберігають від перших заморозків певні культури та вимітають опале листя з квітників.
Адміністрація школи спільно з учнівським та педагогічним колективами сприяє активізації роботи по покращанню стану зовнішнього озеленення школи, організації спільних практичних дій по оздоровленню та благоустрою навколишнього середовища. Внаслідок цього в учнів відбувається розвиток почуття дбайливого господаря.
І етап
Підготовка ділянки, планування території, проведення інвентаризації існуючих насаджень з урахуванням складу, віку, розмірів й стану розміщення.
ІІ етап
Вивчення нових видів і сортів декоративних рослин, створення проекту озеленення навчального закладу.
ІІІ етап
Збагачення видового складу квітково – декоративних рослин дорученій ділянці і підготовка території до закладки проекту, озеленення закладу.
ІV етап
Практичне втілення створеного проекту озеленення навчального закладу.
Квіти – це вільна окраса в природі
ПІВОНІЯ
Наша ділянка
НАРЦІС і ВОЛОШКИ
ТЮЛЬПАНИ МОРОЗЕЦЬ
Квіти - залишок раю на землі
ВИСНОВКИ
Квіти – окраса нашого життя, невід’ємна його частина. Вони супроводжують нас протягом усього життя: зустрічають при народженні, втішають у старості, радують на весіллях, іменинах, святкуваннях. Краса квітів , їх пахощі та барви відіграють велику роль у створенні сумних чи радісних настроїв людини, хвилюють, зворушують, дивують. Перший урок і останній дзвінок, перше побачення і остання зустріч, трудовий успіх і героїчний вчинок, всі їх дарують нам, мовчазні і водночас такі красномовні. Мовою квітів можна сказати дуже багато: виявити пошану і любов до людини, поділитися великою радістю чи смутком.
Трудова акція «Парад квітів біля школи» продовжується і ми оазис краси і натхнення.
Працюючи над цим проектом і отриманими завданнями , ми зрозуміли , що висаджені нами квіти – бездоне і вичерпне джерело енергії, з якою ми черпаємо щось приємне і нове, ще частинка нашої душі і серця, які ми будемо бережно плекати і оберігати.
Квіточка до квіточки –
Складається букет,
І тягнуться до сонечка
Пелюсточки як мед.
Хай наша дружба кріпне,
Й повага хай росте
Чарівна квітка дружби
У класі хай живе.