Перевірити вміння учнів застосовувати додавання і віднімання десяткових дробів у нестандартних ситуаціях; продовжити розвивати вміння працювати самостійно і в групах; сприяти розвитку особистісної комунікативної компетентності, виховувати взаємоповагу, почуття колективізму.
Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів. Мета: 1.Перевірити вміння учнів застосовувати рідодавання і віднімання десяткових дробів у ііінестандартних ситуаціях. 2.Продовжити розвивати вміння працювати ііісамостійно і в групах. 3.Сприяти розвитку особистісної комунікативної ііікомпетентності, виховувати взаємоповагу, …почуття колективізму.
Ось перший лицар. Хто це? Він незвичайний, який математичний знак він нагадує? Бліц – інтерв’ю 1. Які дроби зараз ми вивчаємо? 2. З яких частин складається ….десятковий дріб? 3.Чим розділяються частини ….десяткового дробу? 4.Як називають числа,які додають? 5.Які властивості ….використовуються ….при додаванні десяткових дробів? 6. Як називають число ,від якого ….віднімають інше? 7.Що таке від'ємник, різниця?