"Турнір знавців інформатики"

Про матеріал
Дана розробка підійде для проведення тижня інформатики. Турнір разрахован для учнів 8-9 класів.
Перегляд файлу

Турнір знавців інформатики

Дата:

Мета: перевірити загальний рівень ерудиції; повторити набуті знання з інформатики в нестандартній формі; виховувати інтерес до інформатики, повагу до суперника; формувати навички роботи в команді.

Цільова аудиторія: учні 8-9 класів.

Обладнання: проектор, компютер, мультимедійна дошка, прапорці для команд, грамоти, призи.

 

Хід заходу

I. Організація початку заходу

Ведучий. Доброго дня! - Сьогодні ми зібралися тут, аби визначити, хто ж з вас най-най веселіший і найвинахідливіший? Гра відкриє зовсім інші сторони інформатики, ті, на які не завжди звернеш увагу на уроці. Для багатьох ця гра дасть можливість проявити свою любов до предмету, а для деяких може стати поштовхом до зацікавленості. Отже, турнір! В турнірі приймають участь 4 команди. У кожної команди є прапорець з кольором їх команди.

 

II. Основна частина заходу


1 тур «Всього одна буква»

 

До перелічених слів необхідно додати одну букву і отримати слово, пов'язане з інформатикою і комп'ютерами:

  1. Иск
  2. Кран
  3. Віко
  4. Папа
  5. Мержа
  6. Форма
  7. Ставка
  8. Сигна

 

З перерахованих слів необхідно видалити одну букву і отримати слово, пов'язане з інформатикою і комп'ютерами:

  1. Бінт
  2. Сплата
  3. Спорт
  4. Спринтер
  5. Тесто
  6. Шифер
  7. Білок
  8. Базар

2 тур «Анаграма»

 

З букв на екрані скласти слово, пов'язане з інформатикою. Необхідно використовувати всі літери і тільки один раз. Команди відповідають по одному слову, по черзі.

 

Слово

Відповідь

Слово

Відповідь

вредайр

драйвер

красен

сканер

демом

модем

локітайб

кілобайт

лайф

файл

схеромікма

мікросхема

ротіном

монітор

аниш

шина

атексид

дискета

увншаикни

навушники

нирперт

принтер

чесвентір

вінчестер

 


3 тур «Відповідь у тексті»

 

У наведених текстах йдуть підряд букви декількох слів утворюють терміни, пов'язані з інформатикою і комп'ютерами.

Приклад: "Цей процес орнітологи називають міграцією" - процесор.

Види інформації:

1) Я його привіз в указане місце, але там нікого не виявилося. (звук)

2) Колись він працював в ідеологічному відділі. (відео)

3) У цьому районі кількість аптек стала більшою. (текст)

4) Виявилося, що граф і Казанова - одне і те ж обличчя. (графіка)

 

4 тур «Жаргонізми»

 

1. Ємеля - це? (електронна пошта)

2. Залізо - це? (апаратні засоби)

3. Засейвіть - це? (зберегти файл)

4. Клацнути - це? (Клацнути мишкою)

5. Корінь - це? (Папка, що не вкладена в інші папки)

6. Мама - це? (материнська плата)

7. Спікер - це? (Динамік в комп'ютері)

8. Софт - це? (Програмні засоби)

9. Юзер - це? (Користувач комп'ютера)

10. Батон - клавіша на клавіатурі. Звідси вираз "топтати батони."

 

5 тур "Далі, далі, далі ..."


Зараз ми будемо ставити питання, а ви повинні швидко давати на них відповіді.


1. Наука про закони, методи та способи накопичення, обробки і передачі інформації. / Інформатика

2. Організована послідовність дій. / Алгоритм

3. Пристрій введення інформації. / Клавіатура

4. Скільки байт в одному кілобайті. /  1024

5. Пристрій введення в ЕОМ інформації безпосередньо з листа. / Сканер

6. Мінімальна одиниця виміру кількості інформації. / Біт

7. Спеціальний індикатор, який вказує позицію на екрані. / Курсор

8. Центральний пристрій комп'ютера. / Процесор, системний блок

9. Скільки біт в одному байті.  / 8

10. Як називається табличний процесор в майкрософт офісі? /Ексель

11. Сукупність комп'ютерів, з'єднаних за допомогою каналів зв'язку в єдину систему, що задовольняє вимогам розподіленої обробки даних. /Комп'ютерна мережа

12. Іменована область даних на носії інформації.  / Файл

13. Програми для підключення зовнішніх пристроїв до комп'ютера. 

/ Драйвери

14. Невелика програма, яка може приписувати себе до інших програм

/ Вірус

15. Послідовність команд, що реалізує алгоритм вирішення задачі.

/Програма

16. Що з перерахованого є носієм інформації: клавіатура; миша; магнітний диск; принтер./Магнітний диск

 17. Перелік файлів. / Каталог

18. Що таке кількість бітів, яке сприймається мікропроцесором як єдине ціле. /Розрядність процесора

19. Назвіть два види внутрішньої комп'ютерної пам'яті. /Постійна та оперативна

20. Друга назва жорсткого диска. /Вінчестер

21. Область перетину рядків і стовпців в електронній таблиці./ Комірка

 

ІІІ. Підбиття підсумків та нагородження команд

 

Ведучий: Ну, що ж діти, ось і закінчилась наша гра. Я хочу вам подякувати за цікаву гру, за винахідливість,  яку ви проявили і за активну участь.  Зараз ми  підрахуємо бали і оголосимо переможців.

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Сценарії
Додано
5 лютого 2019
Переглядів
1207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку