Розробка уроку, який проводиться в ігровій формі з використанням новітніх технологій, на заявлену тему, мета якого - формувати поняття «тварини-живі організми»; поняття про види тварин; розвивати вміння спостерігати за тваринами, увагу, кмітливість; виховувати дбайливе ставлення до тварин.
На уроці запланована хвилинка спостережень, робота з презентацією, кросвордом, схемами, тестові завдання, різні дидактичні ігри.
Тема: Тварини – частина живої природи. Види тварин. Спостереження за тваринами.
Мета: Формувати поняття «тварини-живі організми»; поняття про види тварин; розвивати вміння спостерігати за тваринами, увагу, кмітливість; виховувати дбайливе ставлення до тварин.
Обладнання: малюнки із зображенням тварин, картки з завданням, мікрофон, фільм про тварин, проектор, комп’ютер.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу.
Доброго ранку, доброго дня!
Хай посміхаються діти щодня!
Кожному з вас я удачі бажаю!
З радісним настроєм урок починаю.
ІІ. Хвилинка спостережень.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
ЗАГАДКИ:
1.Коло бабусі сидить у кожусі. Проти печі гріється,без водички миється.(кіт)
2.По полю гасає, овечок хапає та всіх лякає. (вовк)
3.Голодна-мукає,сита-жує. Всім дітям молоко дає. (корова)
4.Куди повзе, за собою хатку везе. (равлик)
5.прийшла кума з довгим віником на бесіду з нашим півником. Схопила півня на обід й замела мітлою слід. (лисиця)
6.Чорна, мов вар і все кричить кар. (ворона)
7.Голова є, а шиї немає; рот є,а мовчить; без ніг, а далеко ходить. (риба
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
К |
І |
Т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
В |
О |
В |
К |
|
|
|
К |
О |
Р |
О |
В |
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Р |
А |
В |
Л |
И |
К |
|
|
|
|
5. |
Л |
И |
С |
И |
Ц |
Я |
|
|
6. |
В |
О |
Р |
О |
Н |
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Р |
И |
Б |
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІV. Повідомлення теми і завдань уроку.
V. Вивчення нового матеріалу.
- Перша сторінка – це розповідь про те, «Де живуть тварини?»(слайд)
- Як ви думаєте, де живуть тварини?
- Отже,тварини живуть усюди: в океанах і морях, у лісах, на луках, у пустелях, в горах. Вони живуть скрізь, де є їжа, схованка від ворогів, місце для влаштування житла, а також тварини живуть вдома у людей. Ці тварини, які живуть у людей називаються свійськими. А ті, які живуть у лісах, пустелях, горах – дикими.
- Які тварини живуть у вас вдома? Це все свійські тварини.
- А де ми можемо побачити багато диких тварин з усього світу? (у зоопарку)
Гра «Поверни тварин»
Відкриваємо наступну сторінку «Чим різняться тварини?»(слайд)
Гортаємо наступну сторінку. «Чим схожі між собою тварини?»(слайд)
Наступна сторінка розповість нам про те «Що потрібно тваринам для життя?»(слайд)
Ф і з к у л ь т х в и л и н к а.(слайд)
VІ.Закріплення вивченого.
Гра «Добрий господар»
VІІ. Підсумок уроку.
Гра «Мікрофон»
VІІІ.Домашнє завдання.
1.Опрацювати статті підручника ст..131,132
2.Виконати в зошиті на ст..30 завдання 2,3.
3.Намалювати свою улюблену тваринку і розповісти про неї за планом.
- Назва тварини.
- Як рухається? Переміщається?
- Як і чим живиться?
- Чи приносить користь? Яку?