Творча робота "Навчаємось граючи"

Про матеріал
Творча робота, використання ігор на уроках у 1 класі нової української школи (використання кубика Блума, цеглинки LEGO та ін.м.)
Перегляд файлу

 

Математика

                                                                                                                                                     

«ЗНАЙДИ НЕВІДОМИЙ АБО НЕВІДОМЕ»

МЕТА: учні закріплюють або повторюють правила розв’язування рівнянь за допомогою КУБИКА ЗАПИТАНЬ (КУБИКА БЛУМА).

 

ОБЛАДНАННЯ: кубик на гранях якого записано: доданок, зменшуване, від’ємник, множник, ділене, дільник; лялька для пальчикового театру.

 

ЗАВДАННЯ: на початку гри вчитель (використовуючи ляльку для пальчикового театру) оголошує завдання;

Учитель (використовуючи ляльку для пальчикового театру)  кидає кубик, грань що випала вказує на те яке правило повинен пригадати та розповісти учень; відповідь учень починає з слів: «Щоб знайти невідомий … треба…»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД ГРИ

 

ВЧИТЕЛЬ: Діти, до нас сьогодні на урок завітав цікавий гість, він до нас прийшов з казкової країни Математиці. Давайте разом привітаємося з ним.

ГІСТЬ: Мене звати Логіка. В нашій країні сталося лихо. Злий Чаклун знищів числа у розв’язаних прикладах, а замість них залишив букви, ми тепер не можемо знайти невідомі числа.

ВЧИТЕЛЬ: Діти, а як називаються рівність, яка містить невідоме?

Діти: Рівність, яка містить невідоме, яке позначене буквою, називається рівнянням .

ВЧИТЕЛЬ: Давайте допоможемо нашому гостю. Разом навчимо якими правилами треба користуватись, щоб розв’язати рівняння .

ГІСТЬ:  Я буду дуже вдячний вам, якщо ви мені допоможете. У мене з собою є такий казковий кубик, кидаючи його ми дізнаємось який невідомий або невідоме нам требо знайти.

ВЧИТЕЛЬ(використовуючи ляльку для пальчикового театру) кожному учню кидає кубик, ДІТИ відповідають:

- щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок;

- щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати відємник;

- щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю;

- щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник;

- щоб знайти невідоме ділене, треба частку помножити на дільник;

- щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку.

ГІСТЬ: Я дуже вам дякую, та мені вже час повертатися у свою країну! На згадку про себе я залишу вам цей чарівний кубик! Прощавайте!

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

«ДІЛИМО ВРОЖАЙ»

МЕТА: учні вчаться та закріплюють вміння та навички розв’язування задач на додавання та віднімання; розширити знання та вміння відрізняти овочі від фруктів та навпаки; розширити знання про сад та город.

 

ОБЛАДНАННЯ: дві м’які іграшки, два маленьких кошика, один великий кошик, муляжі фруктів та овочів(або малюнки з їх зображенням) , малюнок саду та городу.

 

ЗАВДАННЯ: на початку гри вчитель оголошує завдання; діти поділяються на дві команди; одна команда з великого кошика у маленький по черзі перекладає овочі, а інша фрукти; на кінець гри рахується вірна кількість перекладених овочів та фруктів; виграє та команда яка швидко та без помилок виконає завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід гри

ВЧИТЕЛЬ: Діти, до нас на урок завітали СЛОН та БЕГЕМОТ. Та сталося ось що, вони, допомагаючи один одному, назбирали врожай у садку та на городі, але втомилися та не можуть поділити. СЛОН їсть те, що росте у садку, БЕГЕМОТ те, що росте на городі.

ВЧИТЕЛЬ: Діти, давайте згадаємо, подивиться на малюнок, що росте у садку?

ДІТИ: У садку ростуть дерева.

ВЧИТЕЛЬ: Молодці! А що росте на деревах?

ДІТИ: На деревах ростуть фрукти!
ВЧИТЕЛЬ: Що ми дізналися.

ДІТИ: Ми дізналися , що СЛОН їсть фрукти.

ВЧИТЕЛЬ: Діти , подивиться на другий малюнок, що на ньому зображено.
ДІТИ: На малюнку зображено город.
ВЧИТЕЛЬ: Чому ви так вважаєте?

ДІТИ: Тому що там нема дерев й ростуть овочі.

ВЧИТЕЛЬ: Молодці, діти! Ви дуже уважні. А скажіть, будь ласка, тепер ми знаємо, що їсть БЕГЕМОТ.

ДІТИ: Так, БЕГЕМОТ їсть овочі.

ВЧИТЕЛЬ: Молодці! Діти, давайте ,поки СЛОН та БЕГЕМОТ відпочивають, допоможемо їм поділити врожай.

Клас ділиться на дві команди; одна команда з великого кошика у маленький по черзі перекладає овочі, а інша фрукти; на кінець гри рахується вірна кількість перекладених овочів та фруктів; виграє та команда яка швидко та без помилок виконає завдання.

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання

 

«СПЛЕТИ ВІНОЧОК»

МЕТА: збагатити знання учнів про квіти- символи України, сприяти вихованню любові до рідного краю, поваги до народних традицій.

ОБЛАДНАННЯ: кошик з штучними паперовими квітами; торба з загадками; на дошці коло з стрічками .

 

ЗАВДАННЯ: на початку гри вчитель оголошує завдання; діти по черзі дістають з торби загадку, читають, відгадують;  беруть з кошика ту квітку яку відгадали  та прикріплюють на коло з стрічками, яке знаходиться на дошці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід гри

ВЧИТЕЛЬ: Діти, сьогодні ми з вами  згадаємо які квіти потрібні для плетіння українського віночка, та разом сплетемо його.

На початку гри вчитель оголошує завдання; діти по черзі дістають з торби загадку, читають, відгадують;  беруть з кошика ту квітку яку відгадали  та прикріплюють на коло з стрічками, яке знаходиться на дошці.

ЗАГАДКИ (з торби)


Стоїть в одежині
вогник на стеблині.
Цвісти перестане –
м’ячиком він стане.
(Мак)

Навесні я сіяла насіннячко,
доглядало квіти тепле літечко.
А тепер на свято любій мамі
подарую я червоні…
(Мальви)

Наче сонце, серединка,
пелюстків біла хустинка.
Знає бджілка і мурашка,
що звуть квіточку …
(Ромашка)

Ми у лісі проживаєм,
Дзвоном сонце зустрічаєм.
Маєм гарні сині очки,
Називаємось. ..
(Дзвіночки)

Синьоока чарівниця
часто в полі в нас вертиться.
Де вінки вона спліта —
пшениці ростуть й жита.
(Волошка)

Лист зелений не пропав,
а під снігом задрімав,
щоб у синю сукенчину
одягнуть весняну днину.
(Барвінок)

У зеленім картузі 
На одній стоїть нозі. 
Коло вуха китиця 
Щирим злотом світиться. 
Звичка в нього є ота: 
Він головку поверта
В бік, де сонце котиться, 
Родичем доводиться 
(Соняшник)

Сонечко в травах зійшло, 
Усміхнулось, розцвіло, 
Потім стало біле-біле
І за вітром полетіло 
(Кульбаба)

У вінку зеленолистім, 
У червоному намисті 
Видивляється у воду
На свою хорошу вроду 
(Калина)

Одяглась у біле плаття,
Примостилась на лататті,
Задивилася у воду
На свою дівочу вроду.
(Лілея)

Дуже скромна і тендітна,
Серед квітів непримітна.
Та якщо в руці пом’яти,
То умить впізнаєш...
(М’яту)


  • мак — квітка мрій, символ родючості, краси та молодості;
  • цвіт вишні та яблуні — материнська любов та відданість;
  • ромашка — символ ніжності, вірності і кохання;
  • соняшник — символ відданості й вірності;
  • м’ята — оберіг дитини та її здоров’я;
  • волошки у віночку — символ людяності;
  • ружа, мальва і півонія — символи віри, надії, любові;
  • материнка — символ материнської любові;
  • калина — краса та дівоча врода;
  • лілея — дівочі чари, чистота, цнота;
  • дев’ятисил — корінь дев’яти сил, який зміцнює та повертає здоров’я;
  • безсмертник — символ здоров’я, загоює виразки і рани;
  • хміль — гнучкість і розум;
  • польовий дзвіночок — символ вдячності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання та інші уроки

 

Рефлексія «Я на уроці дізналася(дізнався) …»

МЕТА: закріпити добуті знання на уроці.

ОБЛАДНАННЯ: кошик з штучними паперовими ягодами калини(червоні кружечки);  на дошці з картону стовбур з гілками та листями .

 

ЗАВДАННЯ: на кінець уроку діти по черзі беруть з кошика червоний кружечок та прикріплюють до гілочок на дошці відповідаючи: «Я на уроці дізналась…».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід роботи

ВЧИТЕЛЬ: Діти,подивіться, чого не вистачає на кущі.

ДІТИ: Червоних ягід.
ВЧИТЕЛЬ:Тепер давайте разом прикрасим наш кущ калини тепер давайте прикрасимо наш кущ.

Діти можуть по ланцюжку брати кружечок з кошика  й прикріплювати до гілочок на дошці та висловитися про те що запам’ятали на уроці і що їм сподобалось, або що ще хочуть дізнатися :

 

Я дізнався ...

Я навчився ...

Я зрозумів, що можу ...

Мені сподобалося ...

Для мене стало новим ...

Мене здивувало ...

У мене вийшло ...

Я придбав ...

Мені захотілося ...

Мене надихнуло ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ ЛЕГО

 

 

 

 

«БУДИНОК ДРУЖБИ»

МЕТА: вміння працювати у групі, співробітничати, фантазувати, пристосовуватись та знаходити вихід.

ОБЛАДНАННЯ: кожна дитина має по шість цеглинок LEGO.

 

ЗАВДАННЯ: Збудувати всім класом один спільний «БУДИНОК ДРУЖБИ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД ГРИ

ВЧИТЕЛЬ: Діти, ми всі одна велика шкільна родина. Хто може відповісти, з чого будують  будинки.

ДІТИ: З цеглинок.

ВЧИТЕЛЬ: Молодці! Вірно. А у вас є цеглинки.

Діти: Так.

ВЧИТЕЛЬ: А вистачить вам цеглинок збудувати великий будинок?

ДІТИ: Ні.

Вчитель: А якщо ми всі разом складемо наші цеглинки, зможемо збудувати великий будинок.

ДІТИ: Так.

Діти виходять ланцюжком у центр класу та будують будинок з цеглинок LEGO.

Вчитель: Ось ми всі разом і дружно збудували будинок! Давайте дамо йому назву «БУДИНОК ДРУЖБИ».

1

 

docx
Додано
12 березня 2020
Переглядів
516
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку