Творчі завдання до уроків образотворчого мистецтва
Картка 1
Вибери зі словничка та запиши на фломастері те слово, з яким у тебе асоціюється колір цього фломастера.
Картка 2
Наші прабабусі уміли шити красиві ковдри із клаптиків тканини, які зшивалися один з одним у певному порядку. Такі ковдри милували око, прикрашали кімнатки або зберігалися у скринях для приданого.
Подібні вироби можна побачити на сторінках художніх каталогів або в музеях народної творчості.
Уважно подивись на незакінчену ковдру та визнач, як чередуються клаптики тканини. Потім «приший» потрібні клаптики та закінчи виріб.
Картка 3
Художник може легко перетворити плоскі фігури на об’ємні об’єкти. Наприклад, добавивши всього декілька ліній до квадрата, можна зробити з нього куб.
Розглянь конструкції та порахуй, скільки кубиків пішло на виготовлення кожної з них?
_____________________ ____________________ _____________________
____________________ _____________________ ________________________
Картка 4
Архітекту́ра — це одночасно наука і мистецтво проєктування будівель, а також власне система будівельних споруд, які формують просторове середовище для життя і діяльності людей відповідно до законів краси.
Визнач, який із чотирьох планів, намальованих хлопчиком, відповідає дійсності
Картка 5
Домалюй сніговичків, які зібралися на галявині.
Діти прикрасили ялинку ліхтариками. Розфарбуй правильно ліхтарики, користуючись підказками.
Картка 6
Головним учителем художника є природа. Геніальний італійський художник Леонардо да Вінчі писав: «Якщо живописець буде вчитися на предметах природи, то він створить гарний плід. Постійно, не пропускаючи ні одного дня, малюй що-небудь з натури і це принесе тобі величезну користь».
Кожен з цих художників намалював квітку по-своєму. Спробуй визначити, де чия картина та підпиши під нею ім’я автора.
Картка 7
АБСТРАКЦІОНІ́ЗМ – напрям у мистецтві, образність якого ґрунтується на кольорі, лінії, формі та текстурі, а не на мотивах, запозичених із навколишньої реальності.
Абстракціонізм це найскладніша течія безпредметного мистецтва, яка виключає ідейний зміст та образну форму та відмовляється від видимої реальності.
Придумай та намалюй предмети, схожі формою на фігури, позначені пунктиром.
Картка 8
Фотогра́фія, фото, також світли́на та світло́пис— сукупність різноманітних науково-технічних засобів і технологій, які мають на меті фіксацію одиничних довготривалих зображень об'єктів за допомогою світла.
Фотографією називають також результат фотографічного процесу — зображення, електронне або отримане на певному матеріалі, здебільшого на цупкому папері. Колекції фотографій називають фотоальбомами.
Допоможи дівчинці знайти себе на світлині.
Картка 9
Розписна кераміка Древньої Греції неймовірно вплинула на розвиток світового мистецтва. У всьому світі відомі різні типи древньогрецьких ваз, прикрашених квітковими узорами та орнаментами із зображенням тварин та фантастичних істот.
Доповни розпис на кожній із цих двох ваз одним із запропонованих орнаментів, але так, щоб зберіглась закономірність, задумана художником.
Придумай свій орнамент та розпиши вазу
Картка 10
Найсмачніше мистецтво – кулінарне. Повар – особистість завжди творча. Торт може стати приємним сюрпризом та чудовою прикрасою свята, якщо підійти до приготування творчо, з фантазією. Святково прикрашений торт завжди смачніший звичайного.
До якого свята прикрашений кожен торт?