1. БІГЛА ЛЯЛЬКА ПО ТОКУ
Бігла лялька по току
У червонім ковпаку.
Їла цукор і медок
Вийшов зайчик-корольок.
ЗАВДАННЯ:
1. Намалювати дівчинку у синьому ковпаку, схожу на цю. Перерахуй геометричні фігури, за допомогою яких ти зобразив свою ляльку. Яких фігур менше, яких більше?
2. Розглянь зайчика. Які геометричні фігури використав художник під час малювання зайчика? Намалюй зайчика сам, використовуючи інші геометричні фігури
3. Порахуй скільки всього тепер ляльок та зайчиків (рахуй свої і ті, що намалював художник.
4. Хто зображений зліва, а хто справа у художника? А у тебе?
5. Чиї фігури більші: ті, що намалював художник, чи ті, що намалював ти?
2. КОТИЛОСЯ ЯБЛУЧКО
Котилося яблучко
В народ, в огород.
Хто взяв яблучко?
Воєвод, воєвод
Воєводова жона
Породила три сина
Й попа, й дяка,
И серебряника.
Дзень, брязь.
Вийшов князь.
ЗАВДАННЯ:
1. Кого зустріло яблучко на городі?
2. Скільки було їжаків? Чи однакової величини їжачки. А де найменший?
3. Що росте серед городу?
4. Скільки яблук на яблуні? Як ти дізнався що їх 4?
5. А скільки яблук котилося?
6. Скільки всього яблук?
7. Чого більше - яблук чи їжачків? На скільки їжачків менше? На скільки яблук більше?
8. Яке яблуко найбільше?
9. Намалюй 5 яблук і 5 їжачків?
10. Як можна сказати, коли яблук 5 і їжачків 5?
3.ЕНИКИ, БЕНИКИ
Еники,беники
Їли вареники
Еники,беники квас
Вийшов старенький Тарас
ЗАВДАННЯ:
1. Допоможіть старому Тарасу розібратися у якій макітрі більше вареників. Чому ви так думаєте?
2. Порахуйте вареники, які лежать зверху у меншій макітрі?
3. Порахуйте онуків старого Тараса. Скільки дівчаток і хлопчиків?
4. А зараз подумайте по скільки вареників, що знаходяться у меншій макітрі, дістанеться кожному онуку і кожній внучці.
5. По скільки вареників з більшої макітри дістанеться старому Тарасу і внукам?
6. Хто зображений на малюнку зліва від тебе? А хто справа? Де знаходиться старий Тарас? Хто з них найвищий, а хто найнижчий?
4.КОТИЛАСЯ ТОРБА
Котилася торба
З великого горба
А в тій торбі
Хліб-паляниця
З ким хочеш,
З тим поділися.
ЗАВДАННЯ:
1.Перед тобою паляниці. Чи схожі вони між собою? А чим вони несхожі?
2.Порахуй дівчаток. Скажи як можна розділити хліб круглої форми порівну між дівчатками.
3.А тепер спробуй розділити іншу паляницю по-іншому, але щоб шматочки були рівні.
4.Намалюй дві дівчинки, які тобі сподобались на малюнку.
5.Намалюй геометричні фігури, які ти знаєш.
5. ХОДЯТЬ СВИНІ ПО ДОЛИНІ
Ходять свині по долині,
А за ними старий дід.
Тому діду сорок літ.
Тульчик, бульчик, срібний хрест.
Раз, два, три вийди ти.
ЗАВДАННЯ:
1. Скільки поросят ходило на долині?
2. Чи однакові ці поросятка?
3. Скільки було біленьких, а скільки рябеньких?
4. Склади задачі про цих поросят.
5. Прочитай вірш про порося і виконай завдання, яке в ньому прозвучить.
Двоє сірих поросят.
Щось від холоду тремтять.
Скільки ж валянків купити,
Щоб їх лапки відігріти?
6. СІВ МЕТЕЛИК НА ТРАВИЧКУ
Сів метелик на травичку
І думає про дурничку
Раз, два, три
Ти метелику лети!
ЗАВДАННЯ:
1. Скільки росло квіточок серед травички? Вони однакові? Чи є квіточка, у якої при малюванні художник використав одну форму під час зображення її частин? ІЦо це за форма?
2. Назви, на які геометричні фігури схожі частинки інших квітів.
3. Порахуй скільки метеликів літало серед трави?
4. Чи вистачить квітів для кожного метелика? Скільком метеликам не вистачить квітів?
5. Домалюй стільки квітів, щоб вистачило всім метеликам.