Творчий відгук проведеного тренінгу у 4 класі: «Шануй себе та інших»

Про матеріал

Творчий відгук проведеного тренінгу у 4 класі: «Шануй себе та інших»

Тренінг повністю відповідає навчально-виховному процесі в школі. Він присвячений розвитку практичних навичок постановки і досягнення мети, завдяки понять «повага» та «самоповага».

Методика тренінгу враховує принципи особистісно-зорієнтованого навчання, комунікативно-діяльнісного підходу з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей четвертокласників.

На уроці були використанні інтерактивні методи навчання: робота в групах, мозковий штурм, робота в парах.


Перегляд файлу

G:\Калєйнік\100_7181.JPGПершотравневська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Нікопольського району

Дніпропетровської області

Учитель 4 класу: Калєйнік Марина Миколаївна

Тема тренінгу: «Шануй себе та інших».

Тренінг повністю відповідає навчально-виховному процесі в школі. Він присвячений розвитку практичних навичок постановки і досягнення мети, завдяки понять «повага» та «самоповага».

Методика тренінгу враховує принципи особистісно-зорієнтованого навчання, комунікативно-діяльнісного підходу з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей четвертокласників.

На уроці були використанні інтерактивні методи навчання: робота в групах, мозковий штурм, робота в парах. Урок розпочався з гри «Знайомство», де учні по черзі називали своє імя та імя людини, яку вони поважають і за що. Обєднавшись у чотири групи (родина, школа, друзі, я) учні наводили приклади справ, які гідні поваги. Під час проведення мозкового штурму «Цілі» діти навчилися ставити перед собою цілі і аналізувати їх. Для засвоєння навичок постановки мети дітей було обєднано у пари.

Висловлювання учнів, щодо проведеного тренінгу:

Данилко сказав, що йому сподобався мозковий штурм «Цілі», коли він вчився ставити перед собою, як короткострокові, так і довгострокові цілі, а також аналізувати їх.

Надійці сподобалась гра «Руханка», в якій учні за допомогою пантомімо показували свою мету, а інші відгадували і повторювали рухи.

Златі сподобалось працювати у групі «Я», де вони висловлювали свої думки, щодо поваги до самого себе. 

Отже, завдання тренінгу були досягнуті в повній мірі, що дало змогу донести та змотивувати учнів до прояву поваги та самоповаги по відношенню до людей та самого себе. Таким чином у них було сформовано такі риси характеру, як цілеспрямованість, наполегливість, витримка, стійкість, рішучість. І тоді жодні труднощі та негаразди не спинять їх до шляху успіху.

G:\Калєйнік\100_7163.JPGG:\Калєйнік\100_7168.JPGG:\Калєйнік\100_7174.JPG 

docx
Додано
8 липня 2018
Переглядів
761
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку