Творчий відгук проведеного тренінгу у 4 класі: «Шануй себе та інших»
Тренінг повністю відповідає навчально-виховному процесі в школі. Він присвячений розвитку практичних навичок постановки і досягнення мети, завдяки понять «повага» та «самоповага».
Методика тренінгу враховує принципи особистісно-зорієнтованого навчання, комунікативно-діяльнісного підходу з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей четвертокласників.
На уроці були використанні інтерактивні методи навчання: робота в групах, мозковий штурм, робота в парах.
Першотравневська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Нікопольського району
Дніпропетровської області
Учитель 4 класу: Калєйнік Марина Миколаївна
Тема тренінгу: «Шануй себе та інших».
Тренінг повністю відповідає навчально-виховному процесі в школі. Він присвячений розвитку практичних навичок постановки і досягнення мети, завдяки понять «повага» та «самоповага».
Методика тренінгу враховує принципи особистісно-зорієнтованого навчання, комунікативно-діяльнісного підходу з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей четвертокласників.
На уроці були використанні інтерактивні методи навчання: робота в групах, мозковий штурм, робота в парах. Урок розпочався з гри «Знайомство», де учні по черзі називали своє ім’я та ім’я людини, яку вони поважають і за що. Об’єднавшись у чотири групи (родина, школа, друзі, я) учні наводили приклади справ, які гідні поваги. Під час проведення мозкового штурму «Цілі» діти навчилися ставити перед собою цілі і аналізувати їх. Для засвоєння навичок постановки мети дітей було об’єднано у пари.
Висловлювання учнів, щодо проведеного тренінгу:
Данилко сказав, що йому сподобався мозковий штурм «Цілі», коли він вчився ставити перед собою, як короткострокові, так і довгострокові цілі, а також аналізувати їх.
Надійці сподобалась гра «Руханка», в якій учні за допомогою пантомімо показували свою мету, а інші відгадували і повторювали рухи.
Златі сподобалось працювати у групі «Я», де вони висловлювали свої думки, щодо поваги до самого себе.
Отже, завдання тренінгу були досягнуті в повній мірі, що дало змогу донести та змотивувати учнів до прояву поваги та самоповаги по відношенню до людей та самого себе. Таким чином у них було сформовано такі риси характеру, як цілеспрямованість, наполегливість, витримка, стійкість, рішучість. І тоді жодні труднощі та негаразди не спинять їх до шляху успіху.