ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІОСВІТА: Вища. 1995 р. Донбаський гірничо - металургійний інститут (м. Алчевськ Луганської обл.) . Кваліфікація: бакалавр - металург за спеціальністю “Обробка металів тиском”;1997 р. Донбаський гірничо - металургійний інститут. Кваліфікація - інженер - металург за спеціальністю “Обробка металів тиском”1997 р. Алчевський бізнес - центр. Вища школа бізнесу. кваліфікація - спеціаліст за спеціальністю менеджер-бухгалтер.2023 р. - вище професійне училище № 29 смт. Володимирець. Професія: “Електромонтажник силових мереж та електроустаткування”, робітничий розряд - ІІІ. Педегогчний стаж - 21 рік. Стаж роботи в РПЛ - 1 рік.
Науково-методична проблема над якою працюю Компетентнісно - орієнтовний підхід до навчання як чинник модернізації змісту освіти при підготовці кваліфікованих робітників для сільського господарства. Компетентнісне навчання спрямоване на роботу з інформацією та опанування учнями компетентностей, умінь і навичок, які допомагають їм бути успішними, конкурентними та цінними на ринку праці.
У ході реалізацій методичної проблеми використовую:формування творчого інтересу до обранної професії;розвиток технічної сміливості, винахідливості, професійних навичок учнів;формування вміння навчатися, знаходити інформацію та володіти сучасним інструментом професійного розвитку;розвиток емоційного інтелекту учнів як запоруки професійного зростання.
Сприяння зростаню емоційного інтелекту учнів(виховна робота)Створення разом з учнями 6 групи конкурсного відеоролику для участі в обласному етапі Всеукраїнського фестивалю-конкурсу “Молодь обирає здоров’я” Участь учнів 6 групи у конкурсі світлин “Моя Україна”Створення з учнями 6 групи та класним керівником відеопривітання воїнів з Днем Збройних сил України. Організація та участь у виховних заходах: театралізоване Свято “Андріївські вечорниці”; розважальна програма “Ідеальна пара”Участь в художній самодяльністі Рокитнівського професійного ліцею
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИМетодична розбробка до проведення уроку виробничого навчання “З’єднання жил та проводів за допомогою скрутки”.- Учать в розробці макетів (21 штука) стендів для Навчально-виробничого центру Рокитнівського професійного ліцею.- Розробка планів - конспектів для уроків виробничого навчання.
ПОШИРЕННЯ ДОСВІДУПублікація Методичної розробки до проведення уроку виробничого навчання “З’єднання жил та проводів за допомогою скрутки” в інформаційно-методичній збірці «Методичний простір» №1/2024;Доповідь “Використання Штучного Інтелекту на уроках виробничого навчання”;Стаття “Розвиток емоційного інтелекту як запорука професійного зростання”;Публікація методичних матеріалів на освітніх порталах “На урок” і “Всеосвіта”.