"Творчий звіт молодого вчителя про роботу."

Про матеріал
Творчий звіт молодого вчителя Я, Гуменна Майя Володимирівна закінчила у 2011 році Вінницький обласний комунальний гуманітарно-педагогічний коледж за спеціальністю « Фізичне виховання» і здобула кваліфікацію вчителя фізичної культури. Стаж роботи: …. рік. Педагогічне кредо: Щоб мати - треба вміти, щоб вміти - треба навчитись, щоб навчитись - треба займатись." Сухомлинський В. Проблема над якою працюю: «Зміцнення здоров’я, формування компетентної особистості в умовах сучасного суспільства засобами фізичної культури.» Фізична культура є важливою складовою частиною загальної культури суспільства, продуктом його творчої діяльності. Нажаль, реалії сьогоднішнього життя такі, що діти замість важливої для їх розвитку фізичної активності , як альтернативу обирають пасивне сидіння біля екранів комп’ютера чи телевізора. Тому в сучасному інформаційному суспільстві на нас, вчителів фізичного виховання ,покладено важливі завдання: переконати учнів змінити годину гри на планшеті на годину занять присвячену загартовуванню власного здоров’я . Переконана, що фізична культура у загальноосвітніх навчальних закладах має на меті збереження і зміцнення здоров'я учнів, розвиток рухових здібностей, підвищення рівня фізичної підготовленості, формування ціннісних орієнтацій щодо здорового способу життя. Для реалізації цих завдань намагаюсь постійно збагачувати свої знання, розширювати свій світогляд: черпаю нову корисну інформацію з фахових журналів, цікавлюсь досвідом досвідчених учителів, мене також приваблюють цікаві розробки уроків, методи і прийоми роботи вчителів-новаторів. Нове та раціональне використовую на своїх уроках. Готуючись до проведення уроків, враховую і передбачаю фізичний стан класу, здійснюю особистісно-орієнтований підхід до навчання учнів. На уроках вирішую три основні напрями: оздоровчий, тренувальний, освітній. Проводивши відкритий урок у 5-6 класі з «модуля Волейбол» я підготувала такі методи навчання як словесний; практичний; фронтальний; позмінний; і потоковий. Намагаюсь проводити найбільше уроків на свіжому повітрі, з метою загартування організму дітей. Тренувальний напрям служить для підвищення рівня рухової підготовленості. Освітній напрям дає змогу озброїти учнів знаннями з історії фізичної культури, гігієни фізичних вправ, освоєння учнями методики рухових дій, тренування розвитку рухових здібностей. Прагну, щоб кожен урок був логічним продовженням попереднього і, водночас, підготовкою до наступного, змістовним, цікавим для учнів і таким, що спонукає їх до активної діяльності. У практиці роботи з фізичної культури застосовую різні методи навчання: - Словесні; - Наочні; - Практичні; - Фронтальний; - Позмінний; -Потоковий; -Круговий; Фізкультурно-масова робота в школі невід’ємно пов’язана з організацією та проведенням спортивних секцій. Традиційно і в цьому році працювали секції з баскетболу, волейболу, футболу, та легкій атлетиці. У 2017-2018 році у Вербської школи з цікавістю проводилися змагання « Веселі старти», «Старти надій», «Здоровий спосіб життя» для учнів 1-4 класів, а також змагання серед учнів 5 та 11 класів. Участь у районних спортивних змаганнях по програмі шкільної спартакіади вважаю необхідним процесом, адже саме це є результатом клопіткої праці вчителя та учнів. Юні спортсмени Вербської загальноосвітньої школи І-ІІІступенів брали участь у слідуючих змаганнях та показали такі результати: волейбол – 3 місце, легкоатлетичний крос – 3 місце, баскетбол -1 місце, фут зал 2 місце юнаки серед учнів 5-6 класів. Учні та збірні команди школи приймають активну участь в змаганнях районної спартакіади школярів та займають призові місця, особливо з ігорових видів спорту а саме з волейболу, баскетболу, футболу. Фізкультурно-оздоровча робота в системі фізичного виховання – це перш за все проведення «Днів здоров’я» , оздоровчі заходи в режимі навчального дня (постійно проводять вчителі фізкультхвилинки, фізкультпаузи, рухливі ігри на свіжому повітрі). Попередження травматизму – одне з найважливіших завдань фізкультурно-оздоровчої роботи в школі. Цьому сприяє висока дисципліна на уроках, дотримання правил техніки безпеки, проведення планових та позапланових інстуктажів, інструкцій. За звітній період рівень захворюваності дещо знизився. Пропагандистська та агітаційна робота в школі проходила згідно плану. Проводяться змагання з волейболу та баскетболу серед школярів і дорослих. Визначну роль приділяє педколектив школи пропагандистській роботі серед батьків. Учитель повинен постійно самовдосконалюватися, підвищувати свій фаховий рівень, успішно атестувався, підтвердивши кваліфікаційний рівень спеціаліста ІІ категорії. У досягненні високих результатів у спортивній, фізкультурно-оздоровчій та виховній роботі велику роль відіграє наявність і відповідність матеріальної бази. Медичний контроль у школі теж на належному рівні. Учні 1-11 класів проходять щорічно медичні огляди згідно плану лікарні. Медичну допомогу учням і працівникам школи кваліфіковано надає медсестра. У школі обладнано та оснащено до відповідних норм медичний кабінет. Вчитель здійснює контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог на спортивних базах, навантаженням на учнів під час проведення уроків фізичної культури. За фізичним вихованням у навчальному закладі постійно ведеться контроль із боку адміністрації, надається фахова допомога. Працюючи з учнями, роблю висновок, що всі перераховані форми роботи фізичного виховання мають кінцеву мету сформувати в учнів уміння і навички самостійних занять фізкультурою у повсякденному житті. По закінченню школи, учні повинні вміти самостійно підтримувати належний стан свого організму. І на завершення скажу: «Хто день починає із зарядки, у того здоров'я в порядку».
Перегляд файлу

Творчий звіт молодого вчителя

Я, Гуменна Майя Володимирівна закінчила у 2011 році Вінницький обласний комунальний  гуманітарно-педагогічний коледж за спеціальністю « Фізичне виховання» і здобула кваліфікацію вчителя фізичної культури.

Стаж роботи 1 рік.

Педагогічне кредо:  Щоб мати - треба вміти, щоб вміти - треба навчитись, щоб навчитись - треба займатись." Сухомлинський В.

Проблема над якою працюю: 

«Зміцнення здоров’я, формування компетентної особистості в умовах сучасного суспільства засобами фізичної культури.»

Фізична культура є важливою складовою частиною загальної культури суспільства, продуктом його творчої діяльності. Нажаль, реалії сьогоднішнього життя такі, що діти замість важливої для їх розвитку фізичної активності , як альтернативу обирають пасивне сидіння біля екранів комп’ютера чи телевізора.              

Тому в сучасному інформаційному суспільстві на нас, вчителів фізичного виховання ,покладено важливі завдання: переконати учнів змінити годину гри на планшеті на годину занять присвячену загартовуванню власного здоров’я .

Переконана, що фізична культура у загальноосвітніх навчальних закладах має на меті збереження і зміцнення здоров'я учнів, розвиток рухових здібностей, підвищення рівня фізичної підготовленості, формування ціннісних орієнтацій щодо здорового способу життя. Для реалізації цих завдань намагаюсь постійно збагачувати свої знання, розширювати свій світогляд: черпаю нову корисну інформацію з фахових журналів, цікавлюсь досвідом досвідчених учителів, мене також приваблюють цікаві розробки уроків, методи і прийоми роботи вчителів-новаторів. Нове та раціональне використовую на своїх уроках.

Готуючись до проведення уроків, враховую і передбачаю фізичний стан класу, здійснюю особистісно-орієнтований підхід до навчання учнів. На уроках вирішую три основні напрями: оздоровчий, тренувальний, освітній.

Проводивши відкритий урок у 5-6 класі з «модуля Волейбол» я підготувала такі методи навчання як словесний;  практичний; фронтальний; позмінний; і потоковий.

Намагаюсь проводити найбільше уроків на свіжому повітрі, з метою загартування організму дітей. Тренувальний напрям служить для підвищення рівня рухової підготовленості. Освітній напрям дає змогу озброїти учнів знаннями з історії фізичної культури, гігієни фізичних вправ, освоєння учнями методики рухових дій, тренування розвитку рухових здібностей.

Прагну, щоб кожен урок був логічним продовженням попереднього і, водночас, підготовкою до наступного, змістовним, цікавим для учнів і таким, що спонукає їх до активної діяльності. У практиці роботи з фізичної культури застосовую різні методи навчання: - Словесні; - Наочні; - Практичні; - Фронтальний; - Позмінний; -Потоковий; -Круговий;

Фізкультурно-масова робота в школі невід’ємно пов’язана з організацією та проведенням спортивних секцій. Традиційно і в цьому році працювали секції з баскетболу, волейболу, футболу, та легкій атлетиці.

У 2017-2018 році у Вербської школи  з цікавістю проводилися змагання « Веселі старти»,  «Старти надій», «Здоровий спосіб життя»  для учнів 1-4 класів, а також змагання серед учнів 5 та 11 класів.

Участь у районних спортивних змаганнях по програмі шкільної спартакіади вважаю необхідним процесом, адже саме це є результатом клопіткої праці вчителя та учнів. Юні спортсмени Вербської загальноосвітньої школи  І-ІІІступенів брали участь у слідуючих змаганнях та показали такі результати: волейбол – 4 місце, легкоатлетичний крос – 6 місце, баскетбол -1 місце, фут зал 3 місце юнаки серед учнів 5-6 класів.

Учні та збірні команди школи приймають активну участь в змаганнях районної спартакіади школярів та займають призові місця, особливо з ігорових видів спорту а саме з волейболу, баскетболу, футболу.

Фізкультурно-оздоровча робота в системі фізичного виховання – це перш за все проведення «Днів здоров’я» , оздоровчі заходи в режимі навчального дня (постійно проводять вчителі фізкультхвилинки, фізкультпаузи, рухливі ігри на свіжому повітрі).

Попередження травматизму – одне з найважливіших завдань фізкультурно-оздоровчої роботи в школі.  Цьому сприяє висока дисципліна на уроках, дотримання правил техніки безпеки, проведення планових та позапланових інстуктажів, інструкцій. За звітній період рівень захворюваності дещо знизився.

Пропагандистська та агітаційна робота в школі проходила згідно плану. Проводяться змагання з волейболу та баскетболу серед школярів і дорослих. Визначну роль приділяє педколектив школи пропагандистській роботі серед батьків.

Учитель повинен постійно самовдосконалюватися, підвищувати свій фаховий рівень, успішно атестувався, підтвердивши кваліфікаційний рівень спеціаліста ІІ категорії. У досягненні високих результатів у спортивній, фізкультурно-оздоровчій та виховній роботі велику роль відіграє наявність і відповідність матеріальної бази. 

Медичний контроль у школі теж на належному рівні. Учні 1-11 класів проходять щорічно медичні огляди згідно плану лікарні. Медичну допомогу учням і працівникам школи кваліфіковано надає медсестра. У школі обладнано та оснащено до відповідних норм медичний кабінет. Вчитель здійснює контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог на спортивних базах, навантаженням на учнів під час проведення уроків фізичної культури.

За фізичним вихованням у навчальному закладі постійно ведеться контроль із боку адміністрації, надається фахова допомога. 

Працюючи з учнями, роблю висновок, що всі перераховані форми роботи фізичного виховання мають кінцеву мету сформувати в учнів уміння і навички самостійних занять фізкультурою у повсякденному житті. По закінченню школи, учні повинні вміти самостійно підтримувати належний стан свого організму.

І на завершення скажу: «Хто день починає із зарядки, у того здоров'я в порядку».

 

1

 

docx
Додано
7 квітня 2020
Переглядів
1073
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку