Вивчаю передовий педагогічний досвід: Елла Земляна « Метод проектів. Технологія проведення інтегрованих занять». Оксана Кияшко « Формування життєвих компетентностей учнів на уроках української мови та літератури». Наталя Набок « Інтерактивні методики навчання на уроках української мови та літератури».
Що ж таке проект?“ Уявіть собі дівчинку, яка зшила собі сукню. Якщо вона вклала душу у свою роботу, працювала охоче, з любов’ю, самостійно зробила викройку і вигадала фасон сукні, самостійно його пошила, то це і є зразок типового проекту, в самому педагогічному розумінні цього слова ” В. Х. Кілпатрік. Метод проектів – це система навчально-пізнавальних прийомів, які дозволяють розв’язати ту чи іншу проблему в результаті самостійних, колективних, інтерактивних дій учнів та обов’язкових презентацій результатів роботи
Труднощі запровадження методу проектів: Недостатня розробленість методу та відсутність розгорнутих методик його застосування;Проблематичність поєднання методу з класно-урочною системою;Нестача часу на проведення заходів щодо здійснення проекту;Складність диференційованого оцінювання внеску кожного учасника групової роботи.
Скласти на матеріалі народнопісенної творчості літературні ігри (ребуси, запитання до вікторини, шаради, чайнворди, криптограми тощо). Підготувати інсценізацію уривку з казки (на вибір). Підготувати рольову гру «Зустріч з Франком» (на основі статті М. Коцюбинського «Іван Франко»).6-8 класи. Ігрові проекти
Творчі проекти Укласти рукописні збірки: «Пісні моєї родини»; «Світова слава української пісні» (на основі висловлювань відомих культурних діячів про пісенну творчість українського народу). Зробити до них ілюстрації. Створити ілюстрації до творів Тараса Шевченка. Створити фотопроект або добірку світлин «Мій рідний край». Написати лист-одкровення одному з героїв роману Л. Костенко « Маруся Чурай».