Творчий звіт вчителя української мови та літератури

Про матеріал
Узагальнення та систематизація напрацювань вчителя української мови та літератури.Проєктне навчання на уроках української мови та літератури як засіб формування соціально – адаптованої особистості
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Творчий звіт вчителя української мови та літератури Павлівської середньої загальноосвітньої школи. Григор'євої Анни Геннадіївни. Рік народження: 1988 Освіта: вища. Педагогічний стаж: 10 років

Номер слайду 2

Моє педагогічне кредо: Педагогу повинні бути притаманні якості близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям все найкраще, так і педагог вкладає свою душу в учнів. У цьому внутрішній зміст професії.

Номер слайду 3

Проблема, над якою працюю: Проектне навчання на уроках української мови та літератури як засіб формування соціально – адаптованої особистості

Номер слайду 4

Що ж таке соціальна адаптованість

Номер слайду 5

Завдання досвіду: Розвиток розумових здібностей учнів. Формування пізнавальних умінь та навичок. Формування позитивної мотивації до навчання. Формування потреби в самопізнанні, самореалізаціїВиховання свідомого громадянина, патріота

Номер слайду 6

Працюючи над проблемою, звертаюся до праць відомих педагогів: Василя Сухомлинського. Антона Макаренка. Костянтина Ушинського.

Номер слайду 7

Вивчаю передовий педагогічний досвід: Елла Земляна « Метод проектів. Технологія проведення інтегрованих занять». Оксана Кияшко « Формування життєвих компетентностей учнів на уроках української мови та літератури». Наталя Набок « Інтерактивні методики навчання на уроках української мови та літератури».

Номер слайду 8

Що ж таке проект?“ Уявіть собі дівчинку, яка зшила собі сукню. Якщо вона вклала душу у свою роботу, працювала охоче, з любов’ю, самостійно зробила викройку і вигадала фасон сукні, самостійно його пошила, то це і є зразок типового проекту, в самому педагогічному розумінні цього слова ” В. Х. Кілпатрік. Метод проектів – це система навчально-пізнавальних прийомів, які дозволяють розв’язати ту чи іншу проблему в результаті самостійних, колективних, інтерактивних дій учнів та обов’язкових презентацій результатів роботи

Номер слайду 9

В основі методу проектів лежить розвиток навичок високого рівня:критичного мислення;пізнавальних навичок;умінь орієнтуватись в інформаційному просторі;умінь самостійно конструювати свої знання.

Номер слайду 10

Загальна схема проекту:

Номер слайду 11

Етапи роботи над проектом:І Підготовка до роботи над проектомІІ Вибір проблемиІІІ Збір і аналіз інформаціїІV Планування дій команди. V Реалізація. VІ Підготовка до захисту. VІІ Презентація. VІІІ Рефлексія

Номер слайду 12

Діяльність вчителя: Пошук учасників проекту Зв’язок з усіма учасниками Стимулювання до самооцінки. Організація захисту. Зовнішня оцінка проекту. Допомога у відборі інформаціїВідстежування діяльності учнів. Оцінка. Експертиза.

Номер слайду 13

Учень набуває:

Номер слайду 14

Труднощі запровадження методу проектів: Недостатня розробленість методу та відсутність розгорнутих методик його застосування;Проблематичність поєднання методу з класно-урочною системою;Нестача часу на проведення заходів щодо здійснення проекту;Складність диференційованого оцінювання внеску кожного учасника групової роботи.

Номер слайду 15

Наші проекти: Ознайомлювально-інформаційні проекти. Підготувати інформацію на теми: «Колядки та щедрівки нашого краю», «Свято Івана Купала у нашій місцевості», «Мова- душа народу» ( 6-8 клас).

Номер слайду 16

Створити виставку і провести уявну екскурсію на тему «Шевченко — художник».«Хто так сказав? Про кого?» (Вислови героїв твору про Марусю Чурай) 9-11 класи. 

Номер слайду 17

Скласти на матеріалі народнопісенної творчості літературні ігри (ребуси, запитання до вікторини, шаради, чайнворди, криптограми тощо).  Підготувати інсценізацію уривку з казки (на вибір). Підготувати рольову гру «Зустріч з Франком» (на основі статті М. Коцюбинського «Іван Франко»).6-8 класи. Ігрові проекти 

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Літературні ігри до теми «Павло Тичина — «дивний мрійник з очима дитини...». Ігри патріотів (кросворди, ребуси, вікторини про життя і творчість Ліни Костенко). 10-11 класи.

Номер слайду 20

Творчі проекти Укласти рукописні збірки: «Пісні моєї родини»; «Світова слава української пісні» (на основі висловлювань відомих культурних діячів про пісенну творчість українського народу). Зробити до них ілюстрації. Створити ілюстрації до творів Тараса Шевченка. Створити фотопроект або добірку світлин «Мій рідний край». Написати лист-одкровення одному з героїв роману Л. Костенко « Маруся Чурай».

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Прикладні проекти: Укласти народознавчі словники: «Календарно-обрядові пісні українського народу». Укласти словничок «Архаїзми та діалектизми у повісті І. Франка «Захар Беркут». Створити калейдоскоп «кольорового настрою» за збіркою Павла Тичини «Сонячні кларнети». 

Номер слайду 23

«Мозкова атака(штурм)» Прогнозування за ключовими словами Кластер Міні-твір за п’ятьма словами Таблиця “Знаю – Хочу дізнатись – Дізнався»РАФТ (Роль, Аудиторія, Форма, Тема)Прийоми і методи: ЗигзагІнсерт. Перехресна дискусія. Товсті і тонкі запитання. Мій епіграф. Сенкан

Номер слайду 24

Відкриті уроки:« Числівник. Урок захисту знань».« Юні читайлики».« Подорож до країни Іменник».

Номер слайду 25

Позакласна робота. Гурток « Пролісок». Проведення тижнів української мови та літератури. Проведення тематичних лінійок. Проведення мовознавчих турнірів. Робота з обдарованими дітьми. Участь у різноманітних конкурсах та олімпіадах.

Номер слайду 26

pptx
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку