У чому унікальність планети Земля?

Про матеріал
Поглиблювати знання дітей про планету Земля; закріпити знання основних відомостей про Землю як космічне тіло; вчити аналізувати інформацію з різних джерел, виділяти головне; вдосконалювати вміння дітей формулювати свої думки усно і письмово; активізувати пізнавальну діяльність дітей; збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; виховувати цікавість до наукових знань, бажання дізнаватися більше, читати додаткову літературу.
Перегляд файлу

Дата:

Предмет: Я досліджую світ

Тема: «У чому унікальність планети Земля?»

Мета: поглиблювати знання дітей про планету Земля; закріпити знання основних відомостей про Землю як космічне тіло; вчити аналізувати інформацію з різних джерел, виділяти головне; вдосконалювати вміння дітей формулювати свої думки усно і письмово; активізувати пізнавальну діяльність дітей; збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; виховувати цікавість до наукових знань, бажання дізнаватися більше, читати додаткову літературу.

Обладнання: підручник О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко “Я досліджую світ” 4 клас (частина 2); робочий зошит № 2 “Я досліджую світ”; звичайний зошит; кольорові олівці; кружечки червоного та зеленого кольорів, презентація.

 

Хід уроку

 

І. Ранкова зустріч

1. Привітання (слайд 1)

Дзвонить дзвоник

Дзень, дзелень!

Добрий ранок!

Добрий день!

Всім здоров’я

Ми бажаєм!

На уроці вас

Вітаєм!

Кажемо усім:

Привіт!

Ми досліджуємо світ!

 

2. Обмін інформацією, щоденні новини  (слайд 2 і 3)

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку

-         Відгадайте загадку (слайд 4)

Навколо сонечка обертається,

День на ніч на ній змінюється.

Літо, зима, осінь, весна

З року в рік змінює …(Земля).

 

-         Яка тема нашого уроку? (слайд 5)

-         Мета?

-         А для чого нам, діти, ці знання про Землю потрібні? Де ми їх зможемо використати?

 

ІІІ. Робота над темою

  1. Повторення вивченого

-         Діти, яка тема місяця?

-         Що ми вивчали на минулому уроці?

  1. Вправа «Істинні, хибні» (слайд 6)

 

Послухайте твердження і визначте (за допомогою сигнальних кружечків), які з них істинні, а які — хибні. Перетворіть хибні твердження на істинні.

  • Земля — блакитна планета.
  • Світло Сонця досягає Землі за 8 років.
  • Нептун — найвіддаленіша планета від Сонця.
  • Планети-гіганти: Марс, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун.
  • У планети Земля є 2 природних супутники.

 

  1. Гімнастика для очей (слайд 7)

 

  1. Розповідь учителя про планету Земля.

 

 

  1. Робота у зошитах. Хмарина слів (слайд 8)

-         А що ви знаєте про Землю?

-         Які асоціації у вас виникають, коли ви чуєте це слово?

-         Створіть у звичайних зошитах хмару слів “Земля”.

-         Олівці яких кольорів ви використаєте? Чому?

 

  1. Перегляд відео «Цікаві факти про Землю» (слайд 9)

-         Чи були факти про Землю, які ви вже знали?

-         Що нового ви дізналися про нашу планету з цього відео?

-         Які факти вас здивували / зацікавили?

-         Про що захотілося дізнатися більше?

 

  1. Фізкультхвилинка (слайд 10)

 

  1. Робота у підручнику на ст. 40, завд. 1. (слайд 11)

-         Прочитайте, як поетеса Віра Правоторова описала планету, на якій ми живемо. У чому унікальність Землі? Свою відповідь підтвердьте цитатами з тексту (1 учень читає, решту доводять).

 

  1. Робота у зошиті з друкованою основою на ст. 18, завд. 1.  (слайд 11)

-         Четвертокласники обговорювали унікальність планети Земля. Доповніть їхні міркування власними.

 

  1.  Домашнє завдання (слайд 12)

Серед двох завдань у зошиті, оберіть і виконайте одне на вибір.

 

ІV. Підсумок уроку

  1. Метод еврестичних запитань (слайд 13)

- Складіть запитання використовуючи ключові слова-питання.

2. Рефлексія

3. Оцінювання і взаємооцінювання (слайд 14)

docx
Додано
23 лютого
Переглядів
220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку