У такому випадку варто спитати себе: Які дані я хочу отримати?Кого буду оцінювати?Який інструмент використаю?Які ресурси потрібні?Хто буде оцінювати?Коли проведу оцінювання?Як використаю результати?Це дасть змогу не лише отримати реальні результати, але й відмовитися від оцінювання, яке насправді непотрібне.
Які ж інструменти та засоби можна використовувати для підсумкового оцінювання?Тестування: з однією правильною відповіддю;з декількома правильними відповідями;з відкритою відповіддю;встановлення послідовності дій;завдання на відповідність.https://naurok.com.uahttps://vseosvita.ua. Google Формиhttps://onlinetestpad.com
Методичні рекомендації щодо заповнення сторінок класного журналу в 5 класах: інформатична освітня галузь Оцінка за семестр виставляється за результатами тематичного оцінювання та контролю груп загальних результатів, визначених у Свідоцтві досягнень (додаток 1 наказу Міністерства освіти і науки України від 01.04.2022 № 289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти»), зокрема: – працює з інформацією, даними, моделями; – створює інформаційні продукти; – працює у цифровому середовищі; – безпечно і відповідально використовує інформаційні технології.
Результати контролю груп загальних результатів (рівневі або бальні) фіксуються в класному журналі в окремій колонці без дати після теми останнього уроку семестру. При заповненні правої сторінки журналу, після теми останнього уроку семестру в графі «Дата» записати ( ІФО – абревіатура інформатичної освітньої галузі), у графі «Зміст уроку» доцільно зафіксувати формулювання груп загальних результатів.
У разі визначення І семестру адаптаційним періодом (за рішенням педагогічної ради закладу загальної середньої освіти), рекомендується провести семестровий контроль щодо сформованості в учнів групи загальних результатів навчання за рівневою шкалою (Високий, Достатній, Середній, Початковий). Звертаємо увагу, що семестровий контроль може бути комплексним, проводитись у формі тестування .
Приклад заповнення лівої сторінки класного журналу, у разі визначення адаптаційним періодом – вересень (без оцінювання) та решта – за умови бального оцінювання, подано в таблиці. Приклад заповнення лівої сторінки класного журналу, у разі визначення адаптаційним періодом – вересень (без оцінювання) та решта – за умови бального оцінювання. Оцінка за семестр (7+7+8+7+7)/5= 7( Т1+Т2+ІФО1+ІФО2+ІФО3+ІФО4)/6= СО