У фокусі уваги - підсумкове оцінювання

Про матеріал
Підсумкове оцінювання (оцінювання результату навчання) – комплексне оцінювання результатів дитини за кількома параметрами. Всі прекрасно знають і розуміють, що у наш складний і непростий час, можна утриматися і не проводити підсумкове оцінювання вигляді окремих підсумкових робіт, а можна здійснювати на підставі поточного оцінювання (за результатами тестів на електронних платформах та з допомогою інших способів перевірки результатів навчання). Воно може бути : тематичним, семестровим та річним.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

У фокусі уваги - підсумкове оцінювання. Підготувала вчитель інформатики Тарутинського ліцею Фучеджи Тетяна. ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯНУШ 5 КЛАСІНФОРМАТИЧНА ГАЛУЗЬ

Номер слайду 2

Підсумкове оцінювання (оцінювання результату навчання) – комплексне оцінювання результатів дитини за кількома параметрами. ТЕМАТИЧНЕСЕМЕСТРОВЕРІЧНЕ

Номер слайду 3

Під час підсумкового оцінювання використовується:чотирирівнева шкала: початковий середній достатній високий рівень;12 – бальнашкала.

Номер слайду 4

У такому випадку варто спитати себе: Які дані я хочу отримати?Кого буду оцінювати?Який інструмент використаю?Які ресурси потрібні?Хто буде оцінювати?Коли проведу оцінювання?Як використаю результати?Це дасть змогу не лише отримати реальні результати, але й відмовитися від оцінювання, яке насправді непотрібне.

Номер слайду 5

Підсумкове оцінювання проводиться наприкінці навчання у вигляді тесту або підсумкової діагностичної роботи. Перевіряє, що було вивчено. Оціночне: вимірює досягнення певного рівня. Судить про якість Відбувається в кінці навчального процесу. Змушує учнів конкурувати між собою

Номер слайду 6

Які ж інструменти та засоби можна використовувати для підсумкового оцінювання?Тестування: з однією правильною відповіддю;з декількома правильними відповідями;з відкритою відповіддю;встановлення послідовності дій;завдання на відповідність.https://naurok.com.uahttps://vseosvita.ua. Google Формиhttps://onlinetestpad.com

Номер слайду 7

Підсумкове оцінювання можездійснюватися із застосування таких основних форм та способів:

Номер слайду 8

Пропонується такий перелік груп результатів, що може бути зазначеним уформі свідоцтва досягнень для 5 класу:1. Працює з інформацією, даними, моделями.2. Створює інформаційні продукти.3. Працює у цифровому середовищі.4. Безпечно та відповідально працює з інформаційними технологіями.

Номер слайду 9

Орієнтовні критерії оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів уінформатичній освітній галузі

Номер слайду 10

Методичні рекомендації щодо заповнення сторінок класного журналу в 5 класах: інформатична освітня галузь Оцінка за семестр виставляється за результатами тематичного оцінювання та контролю груп загальних результатів, визначених у Свідоцтві досягнень (додаток 1 наказу Міністерства освіти і науки України від 01.04.2022 № 289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти»), зокрема: – працює з інформацією, даними, моделями; – створює інформаційні продукти; – працює у цифровому середовищі; – безпечно і відповідально використовує інформаційні технології.

Номер слайду 11

Результати контролю груп загальних результатів (рівневі або бальні) фіксуються в класному журналі в окремій колонці без дати після теми останнього уроку семестру. При заповненні правої сторінки журналу, після теми останнього уроку семестру в графі «Дата» записати ( ІФО – абревіатура інформатичної освітньої галузі), у графі «Зміст уроку» доцільно зафіксувати формулювання груп загальних результатів.

Номер слайду 12

У разі визначення І семестру адаптаційним періодом (за рішенням педагогічної ради закладу загальної середньої освіти), рекомендується провести семестровий контроль щодо сформованості в учнів групи загальних результатів навчання за рівневою шкалою (Високий, Достатній, Середній, Початковий). Звертаємо увагу, що семестровий контроль може бути комплексним, проводитись у формі тестування .

Номер слайду 13

Приклад заповнення лівої сторінки класного журналу, у разі визначення адаптаційним періодом – вересень (без оцінювання) та решта – за умови бального оцінювання, подано в таблиці. Приклад заповнення лівої сторінки класного журналу, у разі визначення адаптаційним періодом – вересень (без оцінювання) та решта – за умови бального оцінювання. Оцінка за семестр (7+7+8+7+7)/5= 7( Т1+Т2+ІФО1+ІФО2+ІФО3+ІФО4)/6= СО

Номер слайду 14

Приклад заповнення правої сторінки журналу

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сидоренко Ганна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 квітня 2023
Переглядів
1877
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку