У СВІТІ ПРОФЕСІЙ
Дидактичний матеріал до теми «Координатна площина», 6 клас Вірші Юлії Турчинової
Грунт удобрювати як? Де посіяти буряк?
|
№1 (-1;5), (1;5), (4;-5), (3;-5), (2;-1), (-2;-1), (-3;-5), (-4;-5), (-1;5). Окремо: (-0,5; 4), (0,5; 4), (1,5; 0), (-1,5;0), (-0,5; 4). |
Батько в мене – будівельник, |
№2 (-3;6), (4;6), (4;4), (3;5), (-2;5), (-2;2), (3;2), (4;1), (4;-4), (3;-5),(-3;-5), (-3;6). Окремо: (2,5;1), (3;0,5), (3;-3,5), (2,5;-4), (-2; -4), (-2; 1), (2,5; 1).
|
У садочку вихователі, як бабусі, і як матері:
|
№3 (-6;7), (-1;7), (0;6), (0;3), (-1;2), (0;1), (0;-4), (-1;-5), (-6;-5), (-6;7). Окремо: (-5;6), (-1,5;6), (-1;5,5), (-1;3,5), (-1,5;3), (-5;3), (-5;6). Окремо: (-5;2), (-2,5;2), (-1;0,5), (-1;-3,5), (-1,5;-4), (-5;-4), (-5;2).
|
Корисні копалини мрію шукати,
|
№4 (-2;-5), (-1;-5), (-1;6), (3;6), (4;5), (4;7), (-2;7), (-2;-5). |
|
№5 (-4;-10), (-4;-9), (-2,5;-9),(-2;-8,5), (-2;0), (-2;3), (-3;3),(-3;4), (-1;4), (2;3), (5;4), (5;3), (2;2), (-1;3), (-1;-9), (-2;-10), (-4;-10).
|
З вантажем ідуть машини, із країни до країни,
|
№6 (-3;-2),(-5;-2), (-5;-4), (-4;-3), (4;-3), (5;-4), (5;-2), (3;-2), (3;7), (-1;7), (-3;-2). Окремо: (-2;-2), (-0,5;6), (2;6), (2;-2), (-2;-2).
|
Став би я екскурсоводом,
|
№7 (6;0,5), (6;-0,5), (2;-0,5), (2;-5), (5;-5), (6;-4), (6;-6), (1;-6), (1;5), (6;5), (6;3), (5;4), (2;4), (2;0,5), (6;0,5). |
Єгер – професія дуже цікава,
|
№8 (-4;4), (-3;5), (-2,5;5), (-1;4), (0;5), (0;4), (-1;3), (-2,5;4),(-3;4),(-4;3), (-4;-1,5), (-3,5;-2),(-0,5;-2), (0;-1,5), (0;-1), (1;-1), (1;-2), (0;-3), (-4;-3),(-5;-2), (-5;8), (-4;9), (0;9), (1;8), (1;7), (0;7), (0;7,5), (-0,5;8), (-3,5;8), (-4;7,5), (-4;4). |
В серпні почались жнива, вже хліба дозріли.
|
№9 (3;-8), (2;-8), (2;-2), (1;-2), (-1;-8), (-2;-8), (0;-2), (0;-1), (-2;4), (-1;4), (1;-1), (2;-1), (2;4), (3;4), (3;-1), (4;-1), (6;4), (7;4), (5;-1), (5;-2), (7;-8), (6;-8), (4;-2), (3;-2), (3;-8). |
Хто за рух відповідає, розклад поїздів складає? |
№10 (0;0,5), (-1;-0,5), (-3;-0,5),(-3;-1,5), (-1;-1,5), (0;-2,5), (0;-6,5),(-0,5;-7), (-2,5;-7), (-3;-6,5), (-3;-6), (-4;-6), (-4;-7), (-3;-8), (0;-8), (1;-7),(1;-2), (0;-1), (1;0), (1;3), (0;4),(-3;4),(-4;3), (-4;2), (-3;2), (-3;2,5), (-2,5;3), (-0,5;3), (0;2,5), (0;0,5).
|
|
№11 (1;-2), (5;3), (5;7), (6;7), (6;-3),(5;-3), (5;2), (1;-3), (0;-3), (0;0), (0;7), (1;7), (1;-2).
|
Історик вивчає події і дати,
|
№12 (2;6), (3;6), (3;-5),(2;-5), (2;6). Окремо: (2;8), (3;8), (3;7),(2;7), (2;8). |
Коней приборкує в цирку їздець,
|
№13 (-3;-8), (-2;-8), (-2;1), (-3;1),(-3;0), (-3;-8). Окремо: (-4;2), (-3;2), (-3;3), (-4;3),(-4;2). Окремо: (-2;2), (-2;3), (-1;3), (-1;2), (-2;2). |
Маму з татом поважай, дома їм допомагай.
|
№14 (1;-2), (5;3), (5;7), (6;7), (6;-3),(5;-3), (5;2), (1;-3), (0;-3), (0;0), (0;7), (1;7), (1;-2). Окремо: (2;8), (2;9), (4;9), (4;8). |
Мрія кожного хлопчини – це зіркові височини.
|
№15 (0;0), (0;-5), (1;-5), (1;1), (2;1),(4;-5), (5;-5), (3;1), (3;2), (5;6), (4;6), (2;2),(1;2),(1;6), (0;6), (0;0). |
З понеділка по суботу ходить лікар на роботу.
|
№16 (1;1), (4,5;12), (7;12), (7;1), (6;1), (6;11), (5;11), (2;1), (1;1). |
Службу державну митник несе,
|
№17 (-4;5,5), (-2;8), (-2;2), (-1;2),(-1;11),(-4;7), (-7;11), (-7;2), (-6;2), (-6;8), (-4;5,5). |
На роботі мама й тато, а я з нянею сиджу,
|
№18 (-2;-2), (-2;2), (-3;2), (-3;-8), (-2;-8), (-2;-3), (1;-3), (1;-8),(2;-8), (2;2), (1;2), (1;-2), (-2;-2). |
Охоронець уважний ходить біля вітрин,
|
№19 (-5;-10,5), (-5;-2,5), (-4,5,-2), (-2,5;-2), (-2;-2,5), (-2;-10,5), (-2,5;-11), (-4,5;-11), (-5;-10,5). Окремо: (-6;-11), (-5;-12), (-2;-12),(-1;-11), (-1;-2), (-2;-1), (-5;-1), (-6;-2), (-6;-11).
|
На виклик пожежна машина летить,
|
№20 (-0,5;-0,5), (-6;-0,5), (-6;-10,5), (-5;-10,5), (-5;-1,5), (-1,5;-1,5),(-1,5;-10,5), (-0,5;-10,5), (-0,5;0,5). |
Із іншої країни він репортаж веде, |
№21 (2,5;-1), (3,5;-1), (3,5;2), (6,5;2), (7,5;3), (7,5;8), (6,5;9), (2,5;9), (2,5;-1). Окремо: (3,5;3), (6;3), (6,5;3,5), (6,5;7,5), (6;8), (3,5;8), (3,5;3).
|
В саду працює садівник: дерева обгортає,
|
№22 (2,5;1), (4,5;1), (5;1,5), (5;2), (6;2), (6;1), (5;0), (2;0), (1;1), (1;9), (2;10), (5;10),(6;9), (6;8), (5;8),(5;8,5), (4,5;9), (2,5;9),(2;8,5), (2;1,5), (2,5;1). |
Якщо дуже поспішаю, то таксі я викликаю;
|
№23 (-4;9), (-4;11), (3;11), (3;9), (2;10), (0;10), (0;1), (-1;1), (-1;10), (-3;10), (-4;9). |
Прийдуть до школи діти малі
|
№24 (1;-0,5), (0,5;-1), (-1,5;-1), (-2;-0,5), (-2;5), (-3;5), (-3;-1), (-2;-2), (1;-2), (1;-4,5), (0,5;-5), (-1,5;-5), (-2;-4,5), (-2;-4), (-3;-3), (-3;-5), (-2;-6), (1;-6), (2;-5), (2;5), (1;5), (1;-0,5). |
Нам фото на пам’ять фотограф зробив,
|
№25 (2;12), (3;12), (3;11), (5;11), (6;10), (6;3), (5;2), (3;2), (3;-1), (2;-1), (2;2), (0;2), (-1;3), (-1;10), (0;11), (2;11), (2;12). Окремо: (0;9,5), (0,5;10), (2;10), (2;3), (0,5;3), (0;3,5), (0;9,5). Окремо: (3;3), (3;10), (4,5;10), (5;9,5), (5;3,5), (4,5;3), (3;3). |
Художник чудові картини малює,
|
№26 (0;-3), (2;1), (3;1), (0,5;-4), (3;-9),(2;-9), (0;-5), (-2;-9), (-3;-9),(-0,5;-4), (-3;1), (-2;1), (0;-3). |
До цирульника ходила,
|
№27 (1;0), (5;0), (6;-1), (6;0), (6;1), (5;1), (5;10), (4;10), (4;1), (2;1), (2;10), (1;10), (1;0). |
Чобітки чоботарю я свої не подарю.
|
№28 (3;1), (2;1), (2;4), (-1;4), (-2;5),(-2;11), (-1;11), (-1;5,5), (-0,5;5), (2;5), (2;11), (3;11), (3;1). |
Шахтар – професія складна, дитина кожна знає.
|
№29 (1;-1), (1;-10), (8;-10), (8;-1), (7;-1), (7;-9), (5;-9), (5;-1), (4;-1), (4;-9), (2;-9), (2;-1), (1;-1). |
|
№30 (5;-6), (4,5;-5), (0;-5), (-3,5;-5), (-3,5;4), (-2,5;4), (-2,5;-4), (-0,5;-4), (-0,5;4), (0,5;4), (0,5;-4), (2,5;-4), (2,5;4), (3,5;4), (3,5;-4), (5;-4), (5;-6).
|
Є професій так багато:
|
№31 (2;1), (-6;1), (-6;11), (-5;11), (-5;7), (-2;7), (-1;6), (-2;2), (-2;1). Окремо: (-2,5;2), (-5;2), (-5;6), (-2,5;6), (-2;5,5), (-2;2,5), (-2,5;2). |
Знає він обов’язки, знає всі права,
|
№32 (1;0), (4;0), (5;1), (5;8), (4;9), (1;9), (0;8), (0;6), (-1;6), (-1;9), (-2;9), (-2;0), (-1;0), (-1;5), (0;5), (0;1), (1;0). Окремо: (1;1,5), (1,5;1), (3,5;1), (4;1,5), (4;7,5), (3,5;8), (1,5;8), (1;7,5), (1;1,5). |
Полюбуйтесь на спортсмена,
|
№33 (1;0), (1;5), (2;6), (5;6), (5;-5), (4;-5), (4;-1), (2;-5), (1;-5), (3;-1), (2;-1), (1;0). Окремо: (2;0,5), (2;4,5), (2,5;5), (4;5), (4;0), (2,5;0), (2;0,5). |