Учимося розв'язувати задачі (Механічний рух)

Про матеріал
Розробка презентації до уроку фізики в 7 класі на тему: "Учимося розв'язувати задачі (Механічний рух)"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Учимося розв'язувати задачі(Механічний рух)Фізика 7 клас. Урок 11

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання. Який рух називають рівномірним? Який рух називають рівномірним прямолінійним? Наведіть приклади. Як знайти швидкість рівномірного руху тіла? Назвіть одиниці швидкості руху. Спідометри автомобілів проградуйовані в кілометрах за годину. Як швидкість, виміряну спідометром, подати в метрах за секунду? Як визначити шлях, подоланий тілом, якщо відомі швидкість і час руху тіла? Як визначити час руху тіла, якщо відомі шлях і швидкість його руху?

Номер слайду 3

Етапи розв’язування задач:

Номер слайду 4

Аналіз фізичної проблеми. Уважно читаємо умову задачі, з’ясовуємо, яка фізична ситуація розглядається, про які фізичні величини йдеться. Визначаємо, в яких одиницях будемо розв’язувати задачу. Зазвичай задачі розв’язують в одиницях СІ. Якщо необхідно, виконуємо пояснювальний рисунок. Часто саме рисунок допомагає краще розібратися в задачі. Записуємо коротку умову задачі. Зліва, після слова «Дано», записуємо символи наданих в умові фізичних величин та їхні значення в обраних одиницях. Після слова «Знайти» записуємо символи фізичних величин, які слід знайти в задачі.

Номер слайду 5

Пошук математичної моделіУ фізиці будь-якому розрахунку передує запис формули, тому справа від слова «Дано» записуємо рівняння, які пов’язують фізичні величини, що характеризують наявне в задачі фізичне явище або фізичне тіло. Ураховуємо конкретні умови фізичної ситуації, описаної в задачі, шукаємо додаткові параметри.

Номер слайду 6

Розв’язання. Аналіз результатів. Розв’язуємо рівняння відносно невідомої величини. Перевіряємо одиниці шуканої величини. Для цього в отриману формулу підставляємо лише одиниці, без числових значень. Якщо отримано зовсім іншу одиницю (наприклад, отримали, що час вимірюється в кілограмах), шукаємо помилку. Виконуємо необхідні обчислення й аналізуємо результат, насамперед — на рівні здоро- вого глузду (наприклад, шлях від школи додому навряд чи буде подоланий за добу або за 1 с).

Номер слайду 7

Працюємо з підручником. Розгляньте і проаналізуйте розв'язки задач §9 ст.64-66

Номер слайду 8

Розв’язування задач. Крейсерська швидкість руху сучасного українського літака АН­158 становить 820 км/год. Скільки часу витратить літак, щоб подолати 410 км?Дано: = 820 км/годl = 410 км. Знайти: t - ?

Номер слайду 9

Розв'язування задач. Хлопчик, рухаючись із незмінною швидкістю, подолав відстань від свого будинку до шкільного стадіону за 1,5 хв. На зворотний шлях він витратив 70 с. Куди хлопчик рухався швидше — до стадіону чи додому? У скільки разів швидше?

Номер слайду 10

Розв'язування задач. Під час змагань з бігу перший учень пробіг 10 хв. зі швидкістю12 км/год, другий — 5 км за півгодини, третій — 4 км зі швидкістю 12,5 км/год. Хто з учнів рухався найшвидше? Хто подолав найбільшу відстань? Хто біг довше за всіх?

Номер слайду 11

Домашнє завдання. Вивчити: § 9 Впр. 9 (2, 4) - письмово. Впр. 9 (6) – додаткове завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мельник Сергій Олексійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
Додано
27 вересня 2021
Переглядів
3629
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку