«Учити відтворювати споруду відповідно до зразка, визначати склад конструкторських деталей, особливості їх форми, розміру й розташування»

Про матеріал
Розгорнутий план – конспект корекційно-розвиткового заняття «Корекція розвитку» для учнів 4 класів з ООП.
Перегляд файлу

Спеціальна загальноосвітня школа «Надія»

 

Розгорнутий план – конспект корекційно-розвиткового заняття

«Корекція розвитку»

 

для учня 4 класу

Колодяжного Леоніда

(програма для дітей із затримкою психічного розвитку) 

на тему:

«Учити відтворювати споруду відповідно до зразка, визначати склад конструкторських деталей, особливості їх форми, розміру й розташування»

 

 

 

 

 

Підготувала :

вчитель-дефектолог   

 вищої категорії

Мачуліс Наталія Андріївна

 

 

 

Київ-2022

Дата проведення:15 лютого 2022 року

Мета: формувати конструкторські навички відтворення споруди відповідно до зразка, вміння називати і правильно обирати необхідні деталі конструктора, розрізняти деталі за формою, розміром й розташуванням, удосконалювати навички орієнтування у просторі; розвивати зорово-рухову координацію, окомір, дрібну моторику рук, увагу, наочно-образне мислення, вміння виконувати завдання за словесними вказівками вчителя, закріпити поняття «висока»,« широка», «зверху», «знизу»; виховувати інтерес до конструювання, точність при відтворенні зразка.                                                                                                Обладнання: набори дитячого будівельного конструктора для зразка вчителю і учню (прямокутні бруски із округлим заглибленням у вигляді арки, кубики, циліндри, широкі і довгі бруски, трикутні призми), фотознімок Ейфелевої вежі.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організаційний момент. Привітання

Ось дзвінок сигнал подав –

                                         Працювати час настав.

                                         Тож і ми часу не гаймо

                                          І урок розпочинаймо!

ІІ. Основна частина

  1. Мотивація навчально- ігрової діяльності.
  •         Наше рідне місто дуже гарне, мальовниче. Тобі було б цікаво поглянути на нього згори? Звісно, адже тоді б ти побачив все: свій будинок і двір, парк та дитячий майданчик, всі свої улюблені місця.
  •         Я гадаю ти це міг би зробити, якби забрався на високу вежу і звідти поглянув би, і побачив би усе! Але такої вежі в нашому місті немає.
  •         Ось яка вежа є у Франції. (Показ фотознімку Ейфелевої вежі). Її висота –324 метри.
  •         То давай спробуємо побудувати таку казкову вежу власноруч із нашого конструктора.

                                   Пограємось разом чудово,

                                   Збудуємо вежу казкову,

    Буде гарна і міцна наша вежа,

                                   І висока, як їй і належить.

  •         Пропоную побудувати ось таку вежу. (Вчитель демонструє завчасно побудований зразок вежі  на столі.)

Варіант виконання ігрового завдання

C:\Users\Андрей\Desktop\IMG-3094ded77f431311d55838eeaef15178-V.jpg

 

  1. Виконання практичного завдання.
  •         З яких деталей побудована вежа?
  •         Скільки фігур необхідно для її зведення? Порахуй.
  •         Назви фігури, які ти знаєш.
  •         Яку за розміром фігуру поставиш першою? (Найбільшу.) А яка за розміром фігура завершить вежу? (Найменша.)
  •         Отже, маєш взяти дві деталі із заглибленням-аркою (більшу і меншу), два кубики, два циліндри, широкий брусок, два вузьких, трикутну призму.
  •         Унизу нашої вежі фігурка, яка найбільша за розміром. Покажи цю фігурку. Постав її заглибленням униз, так, щоб внизу вежі утворилася брама.
  •         Які деталі поставиш наступними? Так, це два кубики, щільно приставлені один до одного.
  •         Потім візьми меншу арку і поклади її на кубики.
  •         Зверху арки поклади щільно один біля одного два циліндри, на циліндри – широкий брусок, а на нього – з обох сторін на відстані поклади два вузькі бруски, а ще вище – гостроконечну верхівку  вежі – трикутну призму.
  •         Ось і готова твоя казкова вежа! Гарну вежу збудував. Знизу вежа широка, зверху вежа висока. Вона міцна, стійка і надійна. Ти – молодець, чудово впорався з завданням.

ІІІ. Заключна частина

  1. Рефлексія.

                                     Скоро нам прощатись час.

                                     Похвалити треба нас

                                     Друже, гарно ми трудились.

                                     Може трішки притомились

                                     На занятті грали ми,

                                     Що робили повтори.

  •         Чим ми займалися на занятті?
  •         Яку споруду звели?
  •         Чи подобається тобі ця казкова вежа?
  •         Розкажи, яка вона.
  1. Релаксація.
  •         А зараз трохи відпочинемо.

Вправа «Хмаринка»

  •         Сядь, будь ласка, зручно. Закрий очі. Дихай спокійно і рівно.
  •         Уяви себе маленькою, легенькою хмаринкою. Вітерець гойдає тебе: «Гойда - гойда!» Визирнуло сонечко. Погладило тебе по голівці, ручках, ніжках, обняло, пригорнуло. Тобі тепло і затишно. Ти відпочиваєш, набираєшся сил, щоб бути сильним, здоровим, розумним, веселим, добрим… Повільно розплющуються оченята. Ти – молодець! Ти – найкращий!
  1. Прощання.

                                  Прощавай, мій любий друже,

                                  Піднімися, посміхнися

                                  І долоньками торкнися.

 

Ейфелева вежаархітектурна пам’ятка Парижа,                                                                                         символ сучасної Франції

 

Картинки по запросу "малюнок вежі"

docx
Додав(-ла)
Мачулис Наташа
Додано
31 жовтня
Переглядів
53
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку