Тема уроку: Квадрат двочлена
Мета уроку:
Тип уроку: удосконалення і застосування знань, умінь та навичок.
Навчальна: засвоїти формули скороченого множення - квадрату двочлена, формувати вміння і навички застосовувати вивчені формули до розв’язування вправ;
Формувати різні групи компетенцій:
самоосвітні – розвивати пам’ять, увагу, творчий підхід до розв’язування вправ; виховувати правильну математичну мову; культуру математичних записів; комунікативні – вміння спілкуватись; вміння аналізувати та коректно виправляти помилки;
полікультурні – розвивати вміння робити висновки; вміння застосовувати здобуті знання на практиці; опановувати засади культурного спілкування в ході обговорення питань заняття.
виховувати старанність, самостійність, інтерес до математики
шляхом застосування інноваційних технологій, виховувати пізнавальний інтерес та зацікавлення до історії рідного краю, гордість за видатного українського математика Михайла Пилиповича Кравчука.
Очікувані результати: учні повинні застосовувати формули квадрата двочлена
для спрощення виразів, розв’язування рівнянь, обчислення значення виразів швидким способом.
Хід уроку
Вчитель: Для продуктивної праці на уроці нам потрібні знання , впевненість та сміливість! .. Як сказав видатний український математик Михайла Пилиповича Кравчука. (Слайд 2)
«Пам’ятайте, хочете навчитися плавати, сміливіше входьте у воду. Хочете навчитися математики, беріться за завдання. Кожне розв’язання є своєрідним мистецтвом пошуку»
Отже вже зараз, працюючи на уроці ми будемо поглиблювати ваші знання, сміливо застосовувати вміння та навички при вирішенні завдань.
Ланцюжком читаємо відповіді до прикладів
(взаємоперевірка за екраном)
І варіант
Вираз |
Квадрат 1-го виразу |
Подвоєний добуток |
Квадрат 2-го виразу |
Відповідь |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ варіант
Вираз |
Квадрат 1-го виразу |
Подвоєний добуток |
Квадрат 2-го виразу |
Відповідь |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповіді на екрані для взаємоперевірки
Вираз |
Квадрат 1-го виразу |
Подвоєний добуток |
Квадрат 2-го виразу |
Відповідь |
|
|
|
|
|
|
|
12
|
36
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
24 |
|
24
|
|
|
|
|
+
|
(* + b)2 = * + 4аb + * 2
(3х - * )2 = * х 2 - 24х + *
(4b - * )2 = * - * + 4а2
5. «Рахувати - хитрувати» - швидкий спосіб обчислення
312 =
292 =
6.Розв’язати рівняння (ланцюжком)
№451(1)
7.Встановити відповідність №441,442,444 – до кожного рядка завдання записати відповідну букву слова
(записати на дошці пари відповідностей, прочитати отримані слова) – зашифроване слово – РЕЗИДЕНЦІЯ.
Інформація про перлини Буковини.(перегляд слайдів)
8.Підсумок уроку
Чого я сьогодні навчився…
Що запам’ятав …..
9.Д/з №431,443,445(1,3),знайти інформацію про нашого співвітчизника математика Михайла Кравчука.