Українська мова 4
4 клас
№ п/п уроку |
Тема |
Дата |
Примітки |
ІІ семестр |
|||
Тема 6. Пригадую числівники |
|||
52 |
Розпізнаю числівники в реченні і тексті с.80-82 |
|
|
53 |
Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 с.82-84 |
|
|
54 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про своє ставлення до персонажів тексту. «Стосунки між однолітками» с. 28-31 зошит «Малюю словом» |
|
|
55 |
Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби с.84-85 |
|
|
56 |
Закріплення і застосування знань про числівник |
|
|
Тема 7. Досліджую займенник |
|||
57 |
Розпізнаю займенники с.86-87 |
|
|
58 |
Досліджую особові займенники с.88-89 |
|
|
59 |
Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-ої особи с.90-92 |
|
|
60 |
Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи с.92-94 |
|
|
61 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Справжня дружба» с. 32-34 зошит «Малюю словом» |
|
|
62 |
Розбираю займенники як частину мови с.94-96 |
|
|
63 |
Закріплення і застосування знань про займенники |
|
|
64 |
Узагальнення і систематизація знань з розділу «Числівник» і «Займенник» . |
|
|
65 |
Повторення і закріплення знань |
|
|
Тема 8. Дізнаюсь більше про дієслово |
|||
66 |
Розпізнаю дієслова с.97-99 |
|
|
67 |
Розпізнаю неозначену форму дієслова с.99-101 |
|
|
68 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні інтереси. «Моє хобі» с. 35-37 зошит «Малюю словом» |
|
|
69 |
Діагностувальна робота. Диктант. Діагностувальна робота Списування. |
|
|
70 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
71 |
Змінюю дієслова за числами с.101-103 |
|
|
72 |
Визначаю часи дієслів с.103-105 |
|
|
73 |
Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу с.106-107 |
|
|
74 |
Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу с.108-109 |
|
|
75 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Бурулька» с. 38-40 зошит «Малюю словом» |
|
|
76 |
Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу с.110-111 |
|
|
77 |
Утворюю дієслова минулого часу с.112-113 |
|
|
78 |
Досліджую дієслова на -ся с.114-115 |
|
|
79 |
Розбираю дієслово як частину мови с.116-117 |
|
|
80 |
Закріплення і застосування знань про дієслово. |
|
|
Тема 9. Досліджую прислівник |
|||
81 |
Спостерігаю за прислівниками с.118-119 |
|
|
82 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розмірковування на тему. «Мій рідний край» с. 41-43 зошит «Малюю словом» |
|
|
83 |
Розрізняю прислівники і прикметники (с.120-122) |
|
|
84 |
Правильно записую прислівники (с.123-124) |
|
|
85 |
Утворюю прислівники (с.124-125) |
|
|
86 |
Діагностувальна робота. Мовна тема “Займенник. Дієслово. Прислівник” |
|
|
87 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
88 |
Закріплення і застосування знань про прислівник. |
|
|
89 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання вибіркового переказу тексту. «Кмітливий грак» с. 44-46 зошит «Малюю словом» |
|
|
Тема 10. Будую речення |
|||
90 |
Пригадую знання про речення. с.126-127 |
|
|
91 |
Розпізнаю і будую речення різних видів с.128-129 |
|
|
92 |
Визначаю головні і другорядні члени речення с.130-131 |
|
|
93 |
Встановлюю зв’язок слів у реченні с.132-133 |
|
|
94 |
Спостерігаю за однорідними членами речення с.134-135 |
|
|
95 |
Складаю речення з однорідними членами с.136-138 |
|
|
96 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання чарівної казки. «Якби я був чарівником (була чарівницею)» с. 47-48 зошит «Малюю словом» |
|
|
97 |
Складаю речення з однорідними членами с.136-138 |
|
|
98 |
Застосовую знання про речення с.138-139 |
|
|
Тема 11. Застосовую знання про текст |
|||
99 |
Пригадую будову тексту с.140-141 |
|
|
100 |
Визначаю тему і мету тексту с.142-143 |
|
|
101 |
Складаю план тексту с.145-146 |
|
|
102 |
Діагностувальна робота. Письмовий твір. |
|
|
103 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Миколка, Вітя і цуцик» с. 49-51 зошит «Малюю словом» |
|
|
104 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
105 |
Розрізняю різновиди текстів с.146-148 |
|
|
106 |
Будую текст-опис с.149-150 |
|
|
107 |
Будую текст-міркування с.150-152 |
|
|
108 |
Складаю есе с.152-154 |
|
|
109 |
Розрізняю стилі текстів с.154-155 |
|
|
110 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свою мрію. «Моя заповітна мрія» с. 52-55 зошит «Малюю словом» |
|
|
111 |
Розрізняю стилі текстів с.154-155 |
|
|
112 |
Повторення і закріплення знань про текст |
|
|
Тема 12. Повторюю і застосовую вивчене |
|||
113 |
Пригадую вивчене с.156-157 |
|
|
114 |
Застосовую знання з мови с.158-159 |
|
|
115 |
Повторення і закріплення вивченого. |
|
|
116 |
Урок-гра “Частини мови” |
|
|
117 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання твору на тему «Безпечні літні канікули». |
|
|
118 |
Діагностувальна робота. Диктант. Діагностувальна робота. Мовна тема”Речення.Текст” |
|
|
119 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
120 |
Підсумковий урок за рік |
|
|