1 варіант
1.Познач букву, яка не позначає звука в поданих словах.
День, льон, лось.
А) ь; б) й; в) а.
2. Познач слово, в якому 7 звуків і 8 букв.
А) повітря; б) дзеркало; в) щітка.
3. Познач, як потрібно переносити слова з одного рядка в інший.
А) по звуках; б) по складах; в) по буквах.
4.Спиши слова. Підкресли букви, що позначають голосні звуки в словах.
Ялинка, заметіль, лялька, весна.
5. Поділи слова на склади для переносу.
Буряк, повітря, обов’язок, дзвоник, книжка, бджілка, гайок, бойовий, читання, низько.
6. Виконай звуко - буквений аналіз слів:
джміль ____________________________________ __
в’юн_____________________________________
7.Спиши слова , вставляючи, де потрібно ,апостроф.
Мар__яна , здоров_я, пір_я, мор _е, солов_ї, б_ють, п_ять.
8.Склади і запиши речення зі слів. Підкресли букви, що позначають м’якість приголосних.
На, з’явився, небі, і , місяць, зорі.
2 варіант
1.Познач букву, яка не позначає звука в поданих словах.
Зелень, осінь, пеньок.
а) а ; б) ь ; в) й.
2.Познач слово, в якому 4 звуки і 5 букв.
а) дзвін; б) їжак; в) день.
3.Познач, як потрібно переносити слова з одного рядка в інший.
а) по складах; б) по буквах; в) по звуках.
4.Спиши слова. Підкресли букви, що позначають голосні звуки в словах.
Їжак, білка, метро, дятел.
5. Поділи слова на склади для переносу.
Подвір’я, свято, бур’ян,знання, яблунька, дзеркало,ґудзик , близько,серйозний, насіння.
6. Виконай звуко-буквений аналіз слів: дзвінок_______________________________________
м’яч ________________________________________
7. Спиши слова , вставляючи, де потрібно , апостроф.
М_ята, сім__ю, бур__ян, вишн_я, в__ють, п_ять, повітр_я.
8.Склади і запиши речення зі слів. Підкресли букви, що позначають м’якість приголосних.
Біля, тюльпани, школи,розцвіли.