Знайомство з новим видом твору казка-загадка.Розвивати навички свідомо-го читання ; удосконалювати техніку читання.Ознайомлення з утворенням роси, з народними прикметами.Виховувати любов до природи, до книги.
Українська народна казка«Казка-загадка».Інтеграція з природознавством. Вчитель початкових класів. Одеської ЗОШ № 45 Петровська Ірина Володимирівна
Номер слайду 2
Загадка Буває хмаркою вона, Пушинкою буває, Бува, як скло, Крихка й тверда – Звичайна, підкажіть …
Номер слайду 3
Чомусики пізнають Рано вранці, поки сонце ще не піднялося на ясному небі,маленькі намистинки переливаються райдужними квітами. Не упускайте випадку помилуватися цією красивою грою різнокольорових променів. Що це за намистинки ? Вранці намисто заблищало, Всю траву воно заткало. А пішли шукати вдень, І ніяк їх не знайдем.(Роса)
Номер слайду 4
Як утворюється роса? Роса – це крапельки води, що утворюються на поверхні г’рунту й рос-лин, коли вночі швидко охолоджується поверхня Землі та приземні шари повіт-ря,а водяна пара конденсується. З’явля-ється роса в теплу пору року. Народна прикмета. Рясна роса передвіщає ясний день.
Номер слайду 5
Біг по доріжціЧари чарівниця ходити приходити вертатись повертатись Читання слів з різним темпом та силою голосу: *повільно і тихо; * швидко і тихо; * швидко і голосно.
Номер слайду 6
БЛИСКАВКА Самостійне читання української народної казки «Казка – загадка» (читати дуже швидко,уважно)
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Гра «Знайдіть слово»Дочка просила у матері…Мати упізнала свою дочку через те, що…Вона не стояла квіткою надворі в…
Номер слайду 9
ПОШУКОВЦІ Гра « Утвори нові слова»Чарівниця ніч рів …. ( чари, чани, віра, нива ).
Номер слайду 10
Дайте відповідь на запитання словами з тексту *Хто перетворив жінок у квітки?*Що могла робити одна з жінок?*Що треба було зробити матері, щоб дочка назавжди залишилася вдома?* Як мати впізнала свою дочку?